Jonas Gunnarsson

Arzamas

Luottopelaaja
Viestejä
1 910
Ok noniin käydääs vähän läpi
1 maali: Erittäin vaikea kuti koska pelaaja ei yritä sinne mihin laukaus lähtee ja gunner pienenä maalivahtina toimii täysin oikein eli lähtee hakemaan reaktioilla etukulmaan tulevaa onetimeriä mutta laukaus epäonnistuu ja menee maaliin näitä sattuu eikä niille isossa kuvassa voi mitään.
2 maali: vähän noottia cmoren uusinnoille mutta kaikista kenttäpelaajien ja gunnerin kehonkielestä uskallan päätellä että kiekko muuttaa suuntaa koska gunneri etsii sitä haparoivasti katseellaan mitä et joudu tekemään suorassa laukauksessa.
3.maali:Aika paljon myös pelaajan hyvyyttä näyttävällä hämylämyllä ehkä aikaisin meni polvilleen mutta viisikko myös pakotti gunnerin siihen puolustamalla päin kilin vittua.
4 maali:Tyhjiin
Ei meillä ole maalivahti ongelmaa vaan paskoja kommentteja

Ensimmäinen maali ilman maskia hitaasta poikittaissyötöstä. Ok, suoraan syötöstä mutta helposti patjan ali. Ei tällä tasolla nuo saa mennä sisään, kuten Kivikin totesi.

Toinen ei kyllä osu mihinkään, kova ranne ja lepattava, mutta helvetin kaukaa. Täysin maalivahdin maali.

Kolmannesta ei voi Gunnaria syyttää.

Hyvä ote ja juuri saatu 2-1 johto menetettiin tuohon toisen maalin imurointiin, ja väitän että se söi joukkuetta helvetisti.
 

Ilves fan

Luottopelaaja
Viestejä
1 311
Kiekko ei muuta suuntaa. Suurennuslasilla olen katsonut ja kiekon rata pysyy muuttamattomana. Se oli ihan hävytön imaisu ja kaksi muutakin olisi ollut torjuttavissa. Veskapeli hävittiin tänään pystyyn ja sitä ei voi mitenkään selittää. Kyllä silti ollaan nähty, että Gunner osaakin torjua ja liimaa kiekkoja esimerkiksi paljon paremmin kuin Malek.
Kiekko kuitenkin lähtee ihan kaaliperhosena väpättämään
 
Viestejä
2 404
Ei olisi pitänyt kehua ennen matsia, mutta olen edelleen sitä mieltä, ettei olla yhtäkään peliä veskariin hävitty. Ei tämäkään ollut mikään maalintekokilpailu, ja vielä kotipeli. Pelaajien taso heittelee jopa ottelun sisällä ihan valtavasti, ja se kielii isommista ongelmista. Silti pakko myöntää, että meidän riskipeli maalivahtien suhteen on mahdollisesti realisoitumassa, sillä jos tilanne on se, että kumpikaan veskari ei luota itseensä, muu joukkue ei luota veskareihinsa, ja melkein joka pelissä menee vähintään 1 helppo, ei siitä synny mestaruusjunaa.
 

Hyrrä

Luottopelaaja
Viestejä
1 660
edelleen sitä mieltä, ettei olla yhtäkään peliä veskariin hävitty.

Tähän mä en lähde. Tota kuuli suunnilleen koko kauden Kolppasen aikana ja viime kaudella kun Malek oli epävarma torjuja.

Tunnustan, että tämä peli hävittiin veskariin ihan täysin. Tosin täytyy huomauttaa, että samaan lopputulokseen on useampia teitä. Ei noiden perhosten koppaaminen olisi voittoa tarkoittanut. Sanotaan niin päin, ettei näillä otteilla voittoja edesauteta yhtään.

Gunnari on välillä todella hyvä. Myös Malek. Edelleen katsoisin sen muutaman kuukauden, että pystyykö kumpikaan vakiinnuttamaan sitä hyvää puoltaan. Meidän maalivahtivalmennus näkee nyt saman ongelman kuin mekin eikä voinut sitä nähdä kristallipallosta etukäteen.
 

kcr

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
115
Samaa diibandaabaa ketju jälleen täynnä. Harmi että kaveri jäänyt ihmisten silmätikuksi.

Onneksi on kokenut kaveri ja saa varmasti ajatukset kasattua seuraavaan peliin. Yksi selkeä epäonninen hörppy ja lopulta kolme päästettyä maalia, välillä se on sellasta.

Itse ottelu oli kyllä ylivoimilla voitettavissa, mutta jännän nihkeetä oli tänään.
 

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 604
Sitä maalia en kyllä Gunnarin piikkiin laittaisi. Tuli aivan oikein vastaan, mutta Hjalmarssonilta aivan jäätävä harhautus ja viimeistely.

Ne kaksi ensimmäistä olisi pitänyt ottaa.
Ikosta ja Lesiäkö siinä hööpötti Hjalmarsson tyylikkäästi. Pelimiehen maali.
 

toskala

Luottopelaaja
Viestejä
9 018
Niin, en nyt haluaisi sanoa että pelkästään veskariin hävittiin, mutta tänään ei kyllä saatu Gunnarsonilta sitä taustatukea eikä omalla tekemisellään tehnyt voittavia torjuntoja. 2-2 maalin jälkeen oli useampi tilanne jossa torjui enemmän tuurilla kuin taidolla ja epävarmuus näkyi katsomoon asti. Ja kun veskari on epävarma niin se epävarmuus tarttuu muuhunkin joukkueeseen, näin kävi myös Kolppasen ollessa maalilla edellisellä käynnillään.

On tämä tilanne silti myös epäreilu niin Gunnaria kuin Malekia kohtaan, kun edellisellä kaudella maalilla seisoi liigan paras maalivahti (vaikka Heljanko Ylönen - palkinnon veikin) niin nyt sitten jokaista päästettyä maalia verrataan siihen "olisiko mennyt Langhamerille". En minä silti halua vielä Malekia enkä GUnnaria huonoiksi tuomita, mutta selvää on että etenkin Malekin kanssa Karhun on vielä tehtävä töitä saadakseen sen pomputtelun kitkettyä pois. Se kun saadaan pois, sanon että Malek on valmis kantamaan joukkuetta. Gunnaria pidin jo lähtökohtaisesti kakkosvahtina ja päätös peluuttaa peräkkäisinä päivinä oli mielestäni todella typerä, mutta kai valmennus tiesi mitä teki.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 862
Ei tämä suoritus mitenkään pyyhi pois niitä onnistumisia ja esim hyvää JYP-matsia, mutta on kyllä iso ongelma jos hyvän ja huonon päivän ero on noin suuri.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707
Gunnaria pidin jo lähtökohtaisesti kakkosvahtina ja päätös peluuttaa peräkkäisinä päivinä oli mielestäni todella typerä, mutta kai valmennus tiesi mitä teki.
Mun mielestä tuo taas oli ihan perusteltua kun vahva peli Jyväskylässä alla, vihdoinkin jotain logiikkaa peluutuksessa ettei joka peliin vaihdeta kassaria.
 

Grinder

Luottopelaaja
Viestejä
3 862
Mun mielestä tuo taas oli ihan perusteltua kun vahva peli Jyväskylässä alla, vihdoinkin jotain logiikkaa peluutuksessa ettei joka peliin vaihdeta kassaria.
Kyllä olisin itse tehnyt saman valinnan. Toki nyt onkin iso kysymysmerkki.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 707

Forzarossoneri

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
829
Entä jos Jonas pelasi samalla tasolla kuin muukin joukkue?

Moken mokat vaan näkyy niin selvästi.
 
Ylös