Onhan sitä Malekkiakin kutsuttu prinssiksi sun muuta. Noi nyt on ihan hassuttelua, ei sitä kaikkea tarvi ylianalysoida.Ok. Omasta mielestä olisi aika hölmöä istuttaa Lankun kruunua, jonkun 50-50 pelaavan, saati sitten kakkosveskarin päähän.
Miksei sometiimi ole käynyt reenauttamassa meidän senttereiden aloituksia? Miksei fysiikkaa, kun Näpy on kuulemma ihan kakka? Kaikille tiimissä kenkää!Kaikestahan saa tietenkin keskustella ja vähän tylsää aikaa vietitetään kun liiga on tauolla, mutta silti; keskustellaanko täällä ihan oikeasti siitä, että julistetaanko marraskuun alussa joukkueelle ykköskassari some-tiimin toimesta?
Anna mun kaikki kestää!
Vai onkohan mulla sarkasmi-tutka epäkunnossa tai jotain?
Itseasiassa ollut 4 Shl kaudella joukkueensa eniten pelannut maalivahti ja myös Allsvenskanissa, kun Hv tippui. Esimerkiksi Rubinilla ei ollut vastaavaa kokemusta Shl tullessaan.Nimenomaan viime aikoina. Gunner oli viime kaudella kakkonen ja myös ollut vähän taipumusta ollut koko uran. Tällä tandemilla ei mestaruuteen mennä. Hiukan kyseenalaistan lähteä tälläisellä ratkaisulla kauteen suurimmat mestaruuspaineet niskassa.
Molokki ois päästänyt ton ja Kemiläisen viivavedonVittu toi ekan erän haamu. En muista koska oon viimeks nähny vastaavaa
GIVE KUNGARSON HIS RESPECT
HIFK pelissä Gunnarilta mailalla?Vittu toi ekan erän haamu. En muista koska oon viimeks nähny vastaavaa
HIFK pelissä Gunnarilta mailalla?
Ja Palvea lainatakseni olisi kiva jos muukin joukkue pelaisi nämä ottelut.Meillä on uus ykkösmolari.
Malek voikin pelata sitten nämä Saipa ja HPK pelit tästä lähtien
No 1 helpohko menny molemmille, heljangolle oikeestaa 2. Tää ei oo nhl, tälläsiä nää veskat nyt on liigas keskimääri. Ja menee niitä vähä helpompia änäriski.2. maalivahti, kuka on se ykkönen? Ei naurata sitten yhtään.
Ja sellaisella kommentilla sisään.Tulin vaa lukeen Gunnarsson ulos kommentteja. Hiljasta on taas.