Jakpot
Luottopelaaja
"Kun palaan, vedän heti täysillä. En tarvitse mitään totutteluaikaa."
koska mahtaa paluu olla?
Samaa jäin miettimään.
Ehkä se selviää joskus keväämmällä.
"Kun palaan, vedän heti täysillä. En tarvitse mitään totutteluaikaa."
koska mahtaa paluu olla?
Onko se taipumusta, ja onko se yltiöoptimistisuutta jos yllättäen tulee takapakkia?Varmasti on tullut,mutta tuo toukokuun juttu todistaa,että Ikosella on taipumusta ylioptimistisuuteen,joten en hehkuttaisi nytkään ennen kuin mies kanssa pelaa.
Onko se taipumusta, ja onko se yltiöoptimistisuutta jos yllättäen tulee takapakkia?
Tällaisesta ei ole uutisoitu,vaan että vanha vamma ei sittenkään ole ollut kunnossa.
Aamulehdestä: "Muutama kuukausi sitten tunnelmat olivat synkemmät, kun 1.10.2019 operoitua polvea piti operoida uudelleen. Se pitkitti muutenkin pitkäksi venähtänyttä pelitaukoa.No jos on sanonut jo olevansa pelikunnossa,niin siinä tapauksessahan vaatisi uutta loukkaantumista se takapakki.Tällaisesta ei ole uutisoitu,vaan että vanha vamma ei sittenkään ole ollut kunnossa.
Joni Ikonen palaa Ilves-paidassa liigajäille lähes kahden vuoden tauon jälkeen
Joni Ikosen edellisestä liigaottelusta on aikaa liki kaksi vuotta.www.jatkoaika.com
Jos Jatkoaika on oikeassa niin tänään ensimmäinen ottelu Ilves-paidassa.
Varmaan pari viikkoa menee ihan puhtaasti totutellessa.
Prinssillä täysin samat ajatukset kuin UKK:lla. Itse odotin syksylle ketjua Maccelli - Jon Ikonen - Joo Ikonen. Jos/kun pojat olisivat parhaassa iskussaan niin tuon ketjun peli kuvaisi nykyjääkiekkoa parhaimmillaan.Ikosesta: Joni oli vuonna 2017 yksi tämän maan lupaavimpia jääkiekkoilijoita. 90-luvun lopulla syntyneistä senttereistä varmaankin se lahjakkain.
...
Liike, laukaus ja peliäly ovat olleet aivan kansainvälistä huippua.
...
On selvää että lähes kahden vuoden pelaamattomuus tuossa iässä on järkyttävän suuri muutos urapolulla.
...
Onnistuessaan tässä on tarjolla erittäin kova sentteri.
Älä saatana, tulee se tilastovoitto kummiskin.8 peliä tulee pelaamaan tällä kaudella maksimissaan.
Ottaisiko joku euron vedon asiasta?
(Mä oon hävinny kaikki vetoni jatkoajassa ja ilvesfoorumilla tähän asti).