Jakpot
Luottopelaaja
Toistaiseksi ollut vielä noin valovuoden Lööffin jalanjäljistä.
Ilves on toistaiseksi ollut valovuoden edellä kauden 22-23 Ilvestä.
Toistaiseksi ollut vielä noin valovuoden Lööffin jalanjäljistä.
Jurmolla on kyllä todella paljon junnumaisuutta otteissa, vaikka on jo pitkään pelannut aikuisten sarjaa.Lähes jokaisessa vaihdossa tulee se yksi hölmö ratkaisu tai menettää sitten itse kiekon.
Nopeutta ja taitoa on hirveästi…se pelivarmuus vain puuttuu. Pitkä on vielä Jurmon tie.
Hyvin kiteytetty, samoja ajatuksia täällä. Vähän junnumaista peliä kieltämättä.Hyvä kuljettamaan, mutta aivan jäätävän huono syöttämään. Aika paljon pitäisi nöyrtyä luopumaan kiekosta nopeammin, että olisi hyödyksi.
Tosi vaikea nähdä, että söisi edestään ketään näistä Friman, Masin, Parikka, Lancaster, Pelli tai Latvala.Eiköhän tästä vielä tällä kaudella top6-pakki kehitetä.
No ei varmasti syö, valovuoden perässä ainakin lätkä iq kanssa ja töhöilee.Tosi vaikea nähdä, että söisi edestään ketään näistä Friman, Masin, Parikka, Lancaster, Pelli tai Latvala.
Potentiaali on kyllä valtava, mutta töitä täytyy kyllä tehdä todella paljon, että jo tällä kaudella olisi meillä top6 puolustaja.
Varmasti myös vaikuttaa ettei Latvala ole tälle kaverille ideaalinen pari. Kunhan Nikke ja Les on takaisin rivissä, niin saadaan tasapainoisemmat parit ja Jurmo tod näk seiskana kiertää.Omassa päässä ne suurimmat puutteet, kuten tiedettiin. Omasta päästä lähtevät pitkät syötöt myös kaipaavat hiomista.
Tämä tuskin on muuttumassa. Valitettavasti nuo jalalla nostot päästä päähän hämäävät ja saavat Jurmon näyttämään ihan ”pelurilta”, vaikka oikeasti noista ei mitään synnykkään (pl vastahyökkäys kun Jurmo on itse syvällä).Oon vähän huolissaan tän kaverin pelisilmästä. Helppoo syöttöö ei meinaa irrota vaan aina täytyy puskee ja yrittää vaikeemman kautta.
Isoin ongelma on, että syöttö lähtee väärään aikaan, ikää kuin luistellessa ei osaisi hahmottaa muiden liikkeitä kentällä, niin omien kuin vastustajien.Toinen ongelma on ihan puhtaasti syöttötekniikka, sekä Jurmo, että Pelli syöttävät jatkuvasti melkoisa ropelleja, ja usein myös lavoista ohi