Joona Ikonen

Katoin nyt vasta tän Ikosen haastiksen ennen peliä niin on kyl ihme takeltelua.

Edit: keksiköhän jo bussissa matkalla Tampereelle mitä sepittää vai tulikohan spontaanisti kun oli niin paska syy? Olis sanonu vaan suoraan vaikka että oli hänelle omasta mielestään parempi sopimus Turussa.

Viimeksi muokattu:
Turun päässä on muuten kriittistä kommenttia Iksasta (lähde: JA):

Kun ei ole mikään oma kasvatti tai ikoni, niin kauheasti ei löydy ymmärrystä haluttoman näköiseen esiintymiseen ja tuloksettomaan suorittamiseen. Iksan huonoin miinuslukema (-4) kaikista joukkueen hyökkääjistä ei oikein vastaa mielikuvaa pelaajasta, jonka näkymätön työ ja puolustuspeli tuottaa sitä ja tätä.

Iksalla on vaikeaa ja tuotos on isoon palkkaan nähden todella heikkoa.

Voi tota Joonaa...

Onneks meillä on nyt sunnuntain jälkeen syy selvillä, miksi ei tullut tänne kauneimpaan.

Meillä oli kuitenki viime kaudella Liigan paskin ylivoima ja toisiksi paskin alivoima (tunneperäinen fakta, ei numeraalinen), joiden vuoksi tiputtiin taaperoille.

Ei olisi varmaan päässy edes koittamaan täällä kumpaakaan.

Ikonen kun jatkaa näitä otteita niin eiköhän tuo ole ensi kaudella ilomielin tulossa ja hintapyyntikin putoaa 15-20%. Siitä sitten kakkos-kolmosketjuun hyvä laituri. Minkäänlaisiin ylivoima jne vaatimuksiinhan on turha lähteä kun on näyttää dataa, että ei ole paljon reppu heilunut.
Ei riitä vielä tuo pudotus

No toisaalta hyvä kun Ikonen käy Tepsissä pudottamassa palkkaansa, niin alkaa Tillullakin olla varaa. Seuraavaksi Ikosesta saa kilpahuutaa Kookoon kanssa.

Mikähän Joonalle on tullut.. ehkä se on toi pukeutuminen. Oli lauantainakin aika ruma paita päällä, ei ehkä kaikista rumin mutta oli kyllä kamala. Jotai keltaista ja vihreää sen pitäis olla. Varmaan pelikin alkais sujumaan, kun saa tutut vaatteet päälle.

En itse ainakaan kuullut että kukaan olisi buuannut. Kyllä ihan hyvänmoiset aplodit sai ja Iksa pyörähti jäällä kiittämässä samalla katkolla.
Paljon ehti Iksa kotona tekemään Ilveksen puolesta. Siksi ihan oikeutettua, ettei buuaksia kuulunut.
Itse en reagoinut videoon ja kiitoksiin millään tavalla. Se oli mun statement.

Takaisin