Ikonen pelaa hienoa kautta, mutta jäitä hattuun. Muistakaa miten dominoiva pelaaja Ruotsalainen oli Liigassa ja hänkin joutui jatkamaan uraansa Sveitsissä. Toivottavasti jatkaa Ilveksessä vielä pitkään.Olenkohan ainut joka on mielessään nähnyt uhkakuvan NHL? Siis aikoja sit olen tämän silmissäni nähnyt asian mut maalipörssin kärki, nousu maajoukkueeseen niin kyllä suurempikin yleisö herää asiaan.
Niin mutta sai Ruotsalainen NHL sopimuksen...Ikonen pelaa hienoa kautta, mutta jäitä hattuun. Muistakaa miten dominoiva pelaaja Ruotsalainen oli Liigassa ja hänkin joutui jatkamaan uraansa Sveitsissä. Toivottavasti jatkaa Ilveksessä vielä pitkään.
Tänään A-junnujen alkulämpöjä katsellessa meinasi sitruunasooda mennä väärään kurkkuun nähdessäni kentällä Ikosen numerolla 32. Erehdyttävästi näytti Joonalta. Pikkuveli Juliushan se oli. Oppimista ikä kaikki.Vaikka on kooltaan pienempi kuin Nyman, niin samanlainen piiska on Joonallakin.
Kiva katsoa näitä kaikkien joukkueiden junnuja, jotka tietävät komposiitin mahdollisuudet.
Olen edelleen samaa mieltä, kuin tammikuussa 2020. Iksa on todella monikäyttöinen pelaaja ja asenne on silkkaa timanttia. Upeaa olla todistamassa todellista läpimurtokautta.Jos olisin valmentaja Liigassa ja saisin valita vain yhden pelaajan joukkueeseeni, niin valitsisin Joona Ikosen.
Olen edelleen samaa mieltä, kuin tammikuussa 2020. Iksa on todella monikäyttöinen pelaaja
Hyökkäyspäässä joo. Lisäksi kova karvaaja ja alivoimapelaaja. Vastustajan pahin painajainen.Ikonen on uusi Ruotsalainen.