Ei pelaa ainakaan runkosarjan alussa…
Tähän samaan ”hoidetaan pytty Ilveksessä kotiin” -ryhmään kuuluu varmasti myös Suomi, Parikka, Meskanen, Lancaster, Nyman.Joona Ikonen ei ole kiirehtinyt ulkomaille - "Hoidetaan ensin pytty kotiin Ilveksessä"
Liigan kärkipelaajien joukkoon kivunnutta Ilveksen Joona Ikosta eivät ulkomaiden kaukalot ole vielä kiehtoneet. Halu voittaa ja menestyä on kova ja kahden hävityn välieräsarjan tuoma pettymys on tarkoitus muuttaa mestaruusjuhlintaan.www.jatkoaika.com
Tämä haastattelu tehty ennen CHL-pelejä. Omasta puolesta Iksalle voitaisiin tehdä 5-vuotinen sopimus jossa on muutama ulkomaanoptio vuosi. Jokaisen valmentajan unelmapelaaja.
Taitaa meinata.Niinno eikös tuo meinaa murtumaa? Mutta pystyykö pelaamaan sen kanssa ja onko järkeä?
Niin sitä juuri. Eli sivussa on äkkiä sen kuukauden pvtTaitaa meinata.
Kyllä pystyisi pelaan, mutta ei olisi sitten yhtään mitään järkeä tässä kohtaa kautta
Varmaan sen 4 viikkoa sivussa mutulla.Niin sitä juuri. Eli sivussa on äkkiä sen kuukauden pvt
Viikkoa epäili itse haastattelussa...Niin sitä juuri. Eli sivussa on äkkiä sen kuukauden pvt
Jep. Avaukseen ei ehkä ehdi mutta ensi viikon jälkeen. Näytti sen verran kevyeltä lastalta että Playoffeissa pelaisi mutta tässä vaiheessa kautta ei riskeerata.Viikkoa epäili itse haastattelussa...
Sopimus loppuu tähän kauteen.Oliko niin, että Iksalla oli vain tämä kauden loppuun soppari vai oliko vielä optiota?
Oli tai ei, niin pitäisi painia kyllä monivuotinen jatkosoppari ulkomaapykälillä jos ei muuten onnistu (mallia Parikka).
Meidän tärkeimpiä pelaajia ja välillä kyllä jopa tärkein!
Joo onneksi Iksa itse sanoi että ei ole kiire maailmalle. Että ensin voitetaan täällä.Sopimus loppuu tähän kauteen.
Nyt olisi sitten Timo Koskelalla todellakin iso urakka edessä. Ikoselle 5v lappu jollain ulkomaanpykälillä olis nyt tilauksessa.
| YVM |
Viitakoski | 59 |
Raipe | 54 |
Järvenpää | 47 |
Siltanen | 41 |
Suomi | 34 |
Summanen | 34 |
Jalo | 33 |
Meskanen | 33 |
Measures | 32 |
Ikonen Joo | 27 |
Määttänen | 26 |