Joona Ikonen

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Kuuntelin Ilves+ kautta tältä erää viimeisen haastattelun Joonalta.

Olin tulkitsevinani haastattelun lopussa, että ääni hieman murtui ja ihmekkös tuo, omapoika.

Kun Iksa tuon haastattelun lopuksi hieman ääni väristen totesi "toivottavasti kelpaan vielä joskus takaisin" tuli itselleni tyhjä olo. Tämän hienon soturin tarina Ilveksessä oli tällä erää tässä.

Tsemppiä Joona ulkomaan keikalle, olet aina tervetullut takaisin!
 
Viimeksi muokattu:

JAKEJOKKE

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
378
Kuuntelin Ilves+ kautta tältä erää viimeisen haastattelun Joonalta.

Olin tulkitsevinani haastattelun lopussa, että ääni hieman murtui ja ihmekkös tuo, omapoika.

Kun Iksa tuon haastattelun lopuksi hieman ääni väristen totesi "toivottavasti kelpaan vielä joskus takaisin" tuli itselleni tyhjä olo. Tämän hienon soturin tarina Ilveksessä oli tällä erää tässä.

Tsemppia Joona ulkomaan keikalle, olet aina tervetullut takaisin!
Mistä nuo haastattelut kuulee? Kävin itse Ilves+ sivulla enkä löytäny?
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348

Teme-74

Luottopelaaja
Viestejä
4 384
Tsemppiä Iksalle vaan Ruotsin vallotukseen. Toivottavasti pärjäät sielläkin ja näytät miten av,ta pelataan.
Eiköhän Ilveksessä ole Iksan kaltasella aina paikka, hieno taistelija luonne, ja vaatimattomassa luonteessa on se promille Raipea. Tyyli jota ei voi olla arvostamatta.
 

Toppapöksy666

Luottopelaaja
Viestejä
2 991
Iso Ilves-sydän ja mahtava taistelija.

Se isoin jäi nyt tällä erää Iksan kanssa saavuttamatta, mutta eiköhän mies täällä vielä joku päivä nähdä. Otetaan se kirkkain sillon.

Kiitos ja valtvasti tsemiä Ruotsin valloitukseen Iksa!
Olet aina tervetullut takaisin.
 

Kyyberi

Luottopelaaja
Viestejä
1 559
Kyllä tässä tippa linssiin tulee, kun miettii kuinka hienoksi pelaajaksi Joona on kasvanut. Kaikkea hyvää jatkoon ja tervetuloa takaisin vielä joskus. Ei tätä miestä voi korvata! :(
 

Mikko Määttänen

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
156
Iso kiitos Iksalle Ilves-polun kulkemisesta tähän asti ja lämpimästi tervetuloa takaisin kotiin mahdollisimman pian!

Pelaajistossa on joka kausi liikennettä. Se kuuluu asiaan ja lähes kenet tahansa pystyy korvaamaan toisella palasella. Ikosen kaltaista monipuolista joukkupelaajaa, jota voi kaiken lisäksi pitää omana kasvattina (mitään Pyryltä pois ottamatta), ei pysty korvaamaan mitenkään.

Ei ole kyse pelkästään siitä, että tämän sitoutuneen työmyyrän voi laittaa jäälle missä tahansa tilanteessa ja tuloksena on niin blokkeja alivoimalla, maaleja ylivoimalla, yksinkertaisesti kokonaisvaltaista peliä voitetuista kaksinkamppailuista kiekonriistojen kautta tulostaululle. Tämä itsessään on jo kultaakin kalliimpaa ja äärettömän harvinaista.

Mutta siihen kun lisätään vielä se, miten kunniakkaasti Ikonen edustaa Ilveksen henkeä, käyttäytyen ja pelaten pitkän seurahistorian edellyttämällä tavalla. Tämä tekee pian 26 vuotta täyttävästä hahmosta Suuren. Ja sen myötä myös menetys on Suuri. Ikonen ja Eemeli Suomi kuuluvat uhanalaiseen lajiin, siihen kuuluisaan pieneen prosenttiin.

Vaikka Ikonen lähteekin nyt maailmalle, hän pysyy osana Ilves-yhteisöä ja tulee olemaan sataprosenttinen Ilves riippumatta mitä värejä kantaa. Kaikkea hyvää Ruotsin reissuun ja toistamiseen, lämpimästi tervetuloa kotiin kun sen aika on.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
14 336
Ei saatana.
Ei olisi pitänyt tuota haastattelua kuunnella :(

Minun Ilvekseen Iksa mahtuu ihan koska tahansa. Siis ihan koska tahansa!
 

Takaisku

Luottopelaaja
Viestejä
2 393
Ikonen on yksi niitä valitettavan harvoja, joille Ilves-logo merkitsee paljon. Reissumiehistä näin ei voi kaikista sanoa vaikkakin osa reissumiehistäkin kaikkensa antaa ja haluaa voittaa vaikka logo onkin merkityksettömämpi. Iksa on aina Ilves ja tervetullut takaisin. Iksa on todellinen urheilija ja joukkuepelaaja sekä taistelija. Terveenä pysyessään pystyi tekemään kiitettävän määrän tehoja. Kaikkea hyvää tuleviin koitoksiin.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
Ei saatana.
Ei olisi pitänyt tuota haastattelua kuunnella :(

Minun Ilvekseen Iksa mahtuu ihan koska tahansa. Siis ihan koska tahansa!
Jaksatko linkkailla haastattelun, mun pitäisi se varmaan löytyä. Mobiililla ei vaan nää haastatteluja.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
Ilves plussasta löytyy.
Juu, sielä koitin rullailla. Pääsivulla näkyy pelkät videot ja kun niitä rullaa alas tulee vaan vanhemmat videot eikä haastatteluja näy.
 

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.
Viestejä
23 348
Juu, sielä koitin rullailla. Pääsivulla näkyy pelkät videot ja kun niitä rullaa alas tulee vaan vanhemmat videot eikä haastatteluja näy.
Uusimmat audiot kohdasta pitäis löytyä.
 

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
6 533
Se on siellä audioiden puolella. Ainakin mulla toimii mobiililla kyllä.
Tiedän paikan kyllä, en vaan löydä sinne mitenkään joka on tässä se ongelma.
 
Ylös