Joona Ikonen

Itellä ei faktatietoa ole koko Iksan tilanteesta, mutta itse ajattelen sen rahasumman olevan myös kunnioituskysymys. Se nyt tuskin on kenellekkään epäselvää, että Iksa haluaa Suomessa pelata ensisijaisesti Ilveksessä. Ongelma tulee omasta mielestä siinä, että jos muutama muu seura tarjoaa Iksalle 250-300 000 ja Ilves 200 000, niin mitä se kertoo Iksalle Ilveksen arvostuksesta häntä kohtaan. Ymmärtäisin Ilveksen pienemmän tarjouksen, jos oltas persaukinen seura, mutta kun ei olla. Ja tosiaan numerot ihan vaan esimerkkejä. Voihan olla, että Tillu nokittaa muiden tarjoukset ja saadaan Iksa kotiin, mutta jos ei, niin itse näen sen enemmän arvostus kysymyksenä ja yleensä rahasta sen arvostuksen huomaa. Ensi kauden Liigassa, jossa kovimmat tienaa bruttona yli 400 000, niin Iksalle 250-300 000 ei ole ylihintaa

Itellä ei faktatietoa ole koko Iksan tilanteesta, mutta itse ajattelen sen rahasumman olevan myös kunnioituskysymys. Se nyt tuskin on kenellekkään epäselvää, että Iksa haluaa Suomessa pelata ensisijaisesti Ilveksessä. Ongelma tulee omasta mielestä siinä, että jos muutama muu seura tarjoaa Iksalle 250-300 000 ja Ilves 200 000, niin mitä se kertoo Iksalle Ilveksen arvostuksesta häntä kohtaan. Ymmärtäisin Ilveksen pienemmän tarjouksen, jos oltas persaukinen seura, mutta kun ei olla. Ja tosiaan numerot ihan vaan esimerkkejä. Voihan olla, että Tillu nokittaa muiden tarjoukset ja saadaan Iksa kotiin, mutta jos ei, niin itse näen sen enemmän arvostus kysymyksenä ja yleensä rahasta sen arvostuksen huomaa. Ensi kauden Liigassa, jossa kovimmat tienaa bruttona yli 400 000, niin Iksalle 250-300 000 ei ole ylihintaa

Ensi kaudella on 6 joukkuetta joilla enemmän rahaa käytössä.. En nyt sanoisi että parhaita napsitaan tuosta vaan. Ei hyvä juttu mutta minkäs teet..

Ainoa syy mitä keksin on, että Timo ei olisi miestä halunnut tai tehnyt jonkun aivan törkeän paskan tarjouksen.

Antaa väärän kuvan pointeistasi, kun erottelin tuon pätkän kokonaisuudesta, mutta eivätköhän palstalaiset jaksa lukea koko tekstisi.

Lainasin vain tuon osan siksi, että vaikka Tillua ei tästä keskustelusta kuulu vapauttaa, niin kyllä tässä täytyy huomioida nyt se paljon puhuttu toimisto. Aina voidaan toki sanoa, että Tillun olisi pitänyt säästää sieltä tai täältä ja käyttää se mieluummin kunnolliseen tarjoukseen Ikoselle, mutta Iksan pitäisi olla niitä pelaajia, joihin kaivetaan tarvittaessa vähän budjetin ohi ja/tai rikotaan niitä tarjouskattoja, joita mahdollisesti on käytössä ollut.

Huolettaa ja ärsyttää, mutta päättyyköhän tämä kuitenkin Tillun tiedotteeseen, jossa: "Kun saimme tietoomme, että Joona Ikonen saattaisi olla palaamassa Suomeen, niin meille oli heti selvää, että haluamme Ilves-kasvatti Joonan kauden 2026-2027-joukkueeseemme. Olemme erittäin iloisia, että Ilveksen ja Joonan intressit kohtasivat ja..."

Apajilla on monia, tarjouksia kannattaa vivuttaa Joonankin.

Tampere on koti ja mouhoihin ei mene. Ei huolta.

Takaisin