Janko
Luottopelaaja
Käytiinkö läpi tätä rasismi-casea ja kertoiko syyn poissaololleen? Huili?Kiakkoradion lähetyksessä Oden itse sanoi palaavansa lauantaina kokoonpanoon.
Käytiinkö läpi tätä rasismi-casea ja kertoiko syyn poissaololleen? Huili?Kiakkoradion lähetyksessä Oden itse sanoi palaavansa lauantaina kokoonpanoon.
Ei käyty rasismia läpi ainakaan sinä aikana, kun itse kuuntelin. Mitään syytä poissaololle ei kertonut.Käytiinkö läpi tätä rasismi-casea ja kertoiko syyn poissaololleen? Huili?
Käsittämätön päätös Myrrältä. Sinänsä huili teki varmaan hyvää mutta ei sitä noin voi perustella.– Oden ei ollut aamujäillä, ja niiden jälkeen päätettiin kokoonpano illan otteluun. Olisi ollut mahdollista, että hän olisi saanut Lukko-ottelun taklauksesta pelikieltoa, ja siksi hän ei ollut mukana, sanoi Ilveksen päävalmentaja Jouko Myrrä.
Joonas Odenin pelikiellotta selviäminen yllätti Ilveksen – sarjakärki meinasi sulaa Nokia Arenalla
Rasististen solvausten kohteeksi tiistai-iltana sosiaalisessa mediassa joutunut Ilveksen hyökkääjä Joonas Oden ei ollut kokoonpanossa, kun Ilves keskiviikkona voitti SaiPan niukasti 5–4 jääkiekkoliigassa.www.mtvuutiset.fi
No voisiko saada tiivistelmän, kun en ole tilaaja?Ilves-fanien suosikiksi noussut Joonas Oden ei ymmärtänyt äitiänsä ollenkaan, kun hänen piti jättää kotinsa 12-vuotiaana – Hän odottaa kovasti pikkusiskonsa tapaamista
Tuulennopea laitahyökkääjä tuntee olevansa puoliksi suomalainen ja puoliksi amerikkalainen. Hän ikävöikin vanhoja kotikulmiaan Washingtonin osavaltiossa.www.aamulehti.fi
Vahva lukusuositus.
Toki vain tilaajille.
No ei siinä tainnut olla mitään sellaista mitä ei olisi joskus aiemmin ollut muissa artikkeleissa.No voisiko saada tiivistelmän, kun en ole tilaaja?
Niin, taisi Oden olla KooKoossa samaan aikaankin kuin Tumppi niin sieltä ovat tuttuja.Ja niin, ainakin paperilehden kuvaan oli Joonasta halailemaan työntynyt Tumppi. Liekö kertonut oppimisprosesseista jotain...
Laittaa muuten ens kaudella 35p+, saa laittaa ylös.
Ens vuonna menee +40!Joonas jäi ikävästi pisteen päähän 30p, minkä olisi hälle suonut. Pistetahti oli komea 32p/60o. Kaikinpuolin hieno suoritus, kun miettii että kourallinen pelejä jäi häneltä pelaamatta sekä osiltaan koronan runtelemalla kokoonpanolla.
Läheltä liipattu
Ei varmasti enää meille faneille ole yllättävän tärkeä vaan helvetin tärkeä!Joonas voi poikkeuksellisen luistelukykynsä ansiosta olla yllättävänkin tärkeä pelaaja meille Kärppä-sarjassa. Ominaisuuksiensa puolesta myös Joonan ja Päkkilän pitäisi omata tuollaista potentiaalia, mutta oikeastaan vain Oden on tuota puolta säännöllisesti tämän kauden aikana väläyttänyt. Kärpillä ei ole yhtään pelaajaa, joka tuossa menossa mukana pysyy, kunhan vain Odenin juna saadaan jyskyttämään.
Juuri olin myös Denssin kehuviestiä kirjoittamassa. Paransi rutkasti tälle illalle esitystään ja oikeasti ajoi myös maalille. Saa jatkaa ja samalla reseptillä!Joonas parantaa nyt peli peliltä ja saa hyvään tahtiin paikkoja. Tänään myös loi pari maukasta paikkaa pelikavereille hyvällä liikkeellä ja kiekon suojauksella. Uskoisin, että tässä on yksi potentiaalinen ratkaisija maanantaille.