TaikuriLuttinen
Luottopelaaja
SaiPahan vallan hyvä ratkaisu, hetken jo pelotti että päätyisi naapuriin jostain syystä.
Tsempit jatkoon!
Tsempit jatkoon!
Siis tämä Saipahan on aivan mahtava osoite!SaiPahan vallan hyvä ratkaisu, hetken jo pelotti että päätyisi naapuriin jostain syystä.
Tsempit jatkoon!
nyt lensi huutikset : DDTuossa kuvassa Odenin takana on näköjään Baptisten pelitilannekuva.
Hyvin meni SaiPalta.
Ja katsomosta ei tuonut edes sitä vauhtia.Mahtava peroona mutta ei tuonut tämän hetken Ilvekseen muuta kun nopeutta.
Toivottavasti Joonaksella Saipassa aukeaa.
Oli trolli tai ei(itse kun katselin käyttäjän twiittejä niin ainakin oli mielipiteitä) , niin tyylikkäästi Ilves vastasiTää on huikee!
katso liitettä 3557
Oli trolli tai ei(itse kun katselin käyttäjän twiittejä niin ainakin oli mielipiteitä) , niin tyylikkäästi Ilves vastasi
Oli trolli tai ei(itse kun katselin käyttäjän twiittejä niin ainakin oli mielipiteitä) , niin tyylikkäästi Ilves vastasi
Jos Joonas luet tätä ketjua, niin: kiitos kaikesta. Voin varmaankin kaikkien tänne kirjoittavien puolesta toivottaa isot tsempit uusiin haasteisiin Lappeenrannassa. Toivon sydämeni pohjasta, että peli lähtee kulkemaan uudessa seurassa.