Joonas Rask

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 803
Ai saatana mikä pelle. Pistää kaverin laittamaan someen "pahoittelun". Kännissä ja läpällä tosiaan ja pelkkää alkoholia:D
Ei jumalauta mikä "pahoittelu"
Tuntuis olevan viestin tärkein osa Raskille tuo "vain alkoholia" kun jos luki sen alkuperäisen viestin missä kuvaillaan Raskin käytöstä voin luvata, että siellä ei olla oltu pelkän alkon voimalla.

Tuo käytös sopii vähän turhan hyvin yhden laittoman päihteen kanssa.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 803
Onkohan tää punarinta valmis huumetestiin?
Ikävä kyllä se aine poistuu elimistöstä TODELLA nopeasti (syy miksi niin suosittua urheilijoiden keskuudessa) Puhutaan ihan muutamasta päivästä niin ei näy mitään enää kusi testissä.
 
Viimeksi muokattu:

Luchs

Luottopelaaja
Viestejä
1 152
Ei jumalauta mikä "pahoittelu"
Tuntuis olevan viestin tärkein osa Raskille tuo "vain alkoholia" kun jos luki sen alkuperäisen viestin missä kuvaillaan Raskin käytöstä voin luvata, että siellä ei olla oltu pelkän alkon voimalla.

Kiitettävän rauhallisesti oli kirjoittaja tilanteen ottanut. Näin pitää maltilla toimia.

Itse koska olen vain tällainen vajavainen ihminen, olisin saattanut hapettaa kääpiön huolimatta tiukoista vatsalihaksista.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 803
Itse koska olen vain tällainen vajavainen ihminen, olisin saattanut hapettaa kääpiön huolimatta tiukoista vatsalihaksista.
Olisit saanut aplodit meiltä muilta vajavaisilta ihmisiltä.
 

Vovlo

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
9 242
– Olen äärimmäisen pahoillani, jos olen jonkun mielen pahoittanut. En missään nimessä halunnut pilata toisten iltaa.

– Minusta siinä oli ihan hauska meininki päällä. En tiedä, että mitä siinä on tarkalleen käynyt, jos tilanne on mennyt siihen pisteeseen, että mieltä on pahoitettu. Ei siinä ollut mitään riitaa tai senkaltaista päällä. Aion kyllä pyytää asianomaisilta anteeksi, Rask lupaa.

Hauskaa läppää joku suihinottokone. Varmaan jossain yläasteen tupakkipaikalla. Tulee kyllä äärimmäisen ääliö kuva herra Raskista.
 

IhanJuniori

Junioripelaaja
Viestejä
15 803
Ei ole eka eikä vika "liigatähti", joka heiluu pubien terdeillä tai yökerhojen vipeissä tuhannen sekasin tässä maassa. Jos seuralla on munaa, niin purkaa sopparin.
Jos olisi Ilveksen sopimuspelaaja rustaisin kirjettä toimistolle niistä paljon puhutuista "arvoista" jos sopimusta ei purettais.
 

TaikuriLuttinen

Luottopelaaja
Viestejä
4 166

jäsenJ

Vakiokokoonpanossa
Viestejä
492
Kiitettävän rauhallisesti oli kirjoittaja tilanteen ottanut. Näin pitää maltilla toimia.

Itse koska olen vain tällainen vajavainen ihminen, olisin saattanut hapettaa kääpiön huolimatta tiukoista vatsalihaksista.

Kieltämättä hienosti toimittu kirjoittajalta. Itse todennäköisesti olisin toiminut hieman noh toisin. Tunti turpaan tuollaisille idiooteille olisi ihan oikein. Saattaisi oppia, tai sitten ei. Ihan hyvä, että näitä tulee herkemmin nykyään julki.
 

Pablito

Tulokas
Viestejä
7
Tuntuu olevan Raskin veljekset aivan ääripäät toisistaan. Joonas voi haistaa pitkän paskan, toivottavasti asianomaiset vievät asian eteenpäin. Nopeasti omaksunut tuon edarimeiningin.

J. Rask oli pitkään pelaaja ketä toivoin takaisin Ilvekseen, toivottavasti ei enää ikinä vedä sitä kauneinta paitaa päälleen.
 

Janko

Luottopelaaja
Viestejä
5 658
20240723_184524.jpg
 

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Viestejä
5 267
Ei jumalauta mikä "pahoittelu"
Tuntuis olevan viestin tärkein osa Raskille tuo "vain alkoholia" kun jos luki sen alkuperäisen viestin missä kuvaillaan Raskin käytöstä voin luvata, että siellä ei olla oltu pelkän alkon voimalla.

Tuo käytös sopii vähän turhan hyvin yhden laittoman päihteen kanssa.
Joo siis onhan tuo nyt päivänselvä juttu että siellä on kokkelipäissä remuttu.
 

Raipen Lätty

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
2 367
Toivottavasti tää pelle hakee apua ja raitistuu samalla. "Anteeksipyynnöstä" päätellen viiraa muutenkin päässä.
 
Ylös