Jep, ihan mahdoton ajatus. Ai vitsi kun naurattaa onneksi tiedät!Huutonaurua tuolle enemmän logolle pelaamiselle.
Tehköön vaikka satapinnaa, mut ei ole voittavan joukkueen kantava voima joka vie päätyynasti valitettavasti. Me haluamme kuitenkin olla top3 joukkue johon joose ja leppi ovat auttamatta liian heppoisia kevään tullessa.Itse olin vahvasti sitä mieltä kauden alussa, että Antonen tulee tekemään kookoossa ~45 pistettä. Ehkä, vielä liian aikaista lähteä huutelemaan, että mitä minä sanoin. Uskon kuitenkin, että Antosen rooli pysyy jatkossakin isona ja pisteitä syntyy. Jotenkin todella epäyllättävää, että Antonen ja Lepaus onnistuvat joukkueissaan, isossa roolissa laadukkaita pelaajia.
Noh viimekin kaudella Antonen pelasi piste per peli ja sitten yhtäkkiä oliko peräti peli vai kaksi heikkoa ja rooli kutistettiin ihan olemattomiin. Siinä on oikeesti tosi vaikee ryhtyä tekeen taikatemppuja, kun on nelosessa tai penkillä. Lepauksella kävi käänteisesti, ett oli alkuun pienessä roolissa ja lopussa isossa.Niin no Antonen oli Ilveksessäkin syksyllä aina hyvässä piste tahdissa. Eiköhän se perus hiihtely taas tule, kun vuosi vaihtuu. Itsellä ei ainakaan ole mitenkään ikävä. Toivon toki, että olen väärässä ja kaveri onnistuu vihdoin myös kevät puolella.
Tehköön vaikka satapinnaa, mut ei ole voittavan joukkueen kantava voima joka vie päätyynasti valitettavasti. Me haluamme kuitenkin olla top3 joukkue johon joose ja leppi ovat auttamatta liian heppoisia kevään tullessa.
Jep, ihan mahdoton ajatus. Ai vitsi kun naurattaa onneksi tiedät!
Sulla taitaa olla pitkä historia jääkiekon parissa ja pelikentiltä? Ihmisiä ne pelaajatkin ovat. Ihan varmasti Rautsilla voi olla täysin eri tunneside tänne kuin Kouvolaan. Vai ihan vitsilläkö osti ilveksen peliin lippuja ollessaan ulkomailla pelaamassa? Varmasti pelaa joo täysillä, mutta ihan KooKoon palstalta luettuna ja nähtynä, näyttää siltä, että se viimeinen rutistus jää tekemättä, mikä ei kyllä Rautiaisella tullut täälä pelatessa kuuloonkaan. Valoja päälle sinne vaanEiköhän jokainen pelaa täysillä sille joukkueelle, missä pelaakin. Herätys nyt.
Ei kyllä olisi. Ykkönen ja kakkonen toimii sinänsä hyvin nykyisillä roolituksilla. Kyllä siihen on syynsä ettei käyttöä löydetty.
Tähän se oli kiteytetty, olisi valtava ihme jos luettelemasi kaverit olisi samoilla tehoilla Antosen peliajoilla.Joose pelasi käytännössä kaikki kautensa Ilveksessä kolmosketjussa. Teki 25-30 pinnaa per kausi ja täällä ollaan, että hyvä kun päästiin eroon. Nää on näitä juttuja, että ehjää ei kannattaisi rikkoa. Äijä oli peliaikaan verrattuna Liigan tehokkaimpia hyökkääjiä. Nyt meillä Virtaset, Päkkilät ja Odenit yrittää päästä samaan.
Tähän se oli kiteytetty, olisi valtava ihme jos luettelemasi kaverit olisi samoilla tehoilla Antosen peliajoilla.
Noh viimekin kaudella Antonen pelasi piste per peli ja sitten yhtäkkiä oliko peräti peli vai kaksi heikkoa ja rooli kutistettiin ihan olemattomiin. Siinä on oikeesti tosi vaikee ryhtyä tekeen taikatemppuja, kun on nelosessa tai penkillä. Lepauksella kävi käänteisesti, ett oli alkuun pienessä roolissa ja lopussa isossa.