Jouko Myrrä - Ilveksen päävalmentaja 2019-2022

UglyHouse

Luottopelaaja
Onko liian aikaista vaatia kenkää?
Kyllä tuo valmennusryhmä kaipaisi muutosta. Tiedä sitten pitäisikö vaihtaa kokonaan, osittain vai laajentaa. Annetaan heillekin 15 peliä näyttää kyntensä jos ei toimi niin heti alkukaudesta reippaasti muutosta. Tällä hetkellä valmennus näyttää ketjun heikommalta lenkiltä.

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Tällä hetkellä valmennus näyttää ketjun heikommalta lenkiltä.
Näkyikö jäällä jotain sellaista valmennuslähtöistä mitä olisimme tarvinneet viime kaudella, mutta emme silloin nähneet? Edes jotain pientä?

Ai niin, mutta toisaalta Myrrähän ei löytänyt viime kaudesta mitään muutettavaa..joten varmasti mennään melko pitkälti samoilla perusteeseillä.

Yohan

Luottopelaaja
Ai niin mutta toisaalta Myrrähän ei löytänyt viime kaudesta mitään muutettavaa..joten varmasti mennään melko pitkälti samoilla perusteeseillä.
Jaaniin missä sanoi ja koska? Itse kun olen käsittänyt asian aivan toisin Joken puheista. Mutta selvennä toki tämä asia.

Baptistesta en sano mitään ekan pelin perusteella. Oikeastaan koko ykkösketju oli jäässä vielä.

Pok

Tähtipelaaja
Näköjään vaihteeksi 59.26 ajassa on aloitettu loppukiri maalivahdin poisottamisen muodossa. Yllättäen ei tehonnut.

No, ehkä se oli ensimmäinen mahdollisuus viimeisen 2,5 minuutin aikana, mutta Toteemin tietäen, en usko.

jalkakynä

Luottopelaaja
Ainakin jäällä Konna käski ja johti joukkueja ja vaati välillä pelaamaan hitaammilla lähdöillä. Tesoman lyhyempi? Ja Hakametsän selvästi kapeampi kaukalo puuroutti molempien joukkueiden peliä. En ainakaan itse osaa tehdä johtopäätöksiä pelillisistä asioista paikallispelin perusteella.

jurgen

Tähtipelaaja
4 harkkamatsia jäljellä ja toivottavasti valmentajisto peluuttaa parasta mahdollista kokoonpanoa. Toki siellä voi olla jämäminuuteille 1-2 junnua.

Nyt on tehtävä menestyvä Ilves. Mikään selitys ei auta. Se on tulos tai ulos!

Jakpot

Luottopelaaja
Näköjään vaihteeksi 59.26 ajassa on aloitettu loppukiri maalivahdin poisottamisen muodossa. Yllättäen ei tehonnut.

No, ehkä se oli ensimmäinen mahdollisuus viimeisen 2,5 minuutin aikana, mutta Toteemin tietäen, en usko.

Eipä siinä oikein paikkaa ollut ottaa pois ja sitten lyötiin vielä pitkä kiekko ja väsyneet nelosketjun(?) pelaajat oman pään aloitukseen. Tovi taas meni, että kiekko saatiin takaisin.

Itse mietin että aikalisä olisi järkevä ottaa kun pitkäkiekko lyötiin, kaveri sai kuitenkin tuoreet pelaajat jäälle ja meille jäi väsyneet nuoret pojat kehiin.

Viimeksi muokattu:

ipa1970

Luottopelaaja
Kyllä tuo valmennusryhmä kaipaisi muutosta. Tiedä sitten pitäisikö vaihtaa kokonaan, osittain vai laajentaa. Annetaan heillekin 15 peliä näyttää kyntensä jos ei toimi niin heti alkukaudesta reippaasti muutosta. Tällä hetkellä valmennus näyttää ketjun heikommalta lenkiltä.
Juuri näin.
Reilun viikon saanut ajaa pelaajia sisään ja tillun hankinnatkin näyttäisivät cupin perusteella suurimmalta osalta korvaavan lähteneet.

Stefan

Vakiokokoonpanossa
Jaaniin missä sanoi ja koska? Itse kun olen käsittänyt asian aivan toisin Joken puheista. Mutta selvennä toki tämä asia.
Olisin voinut melkein vannoa että Myrrä totesi jossain haastattelussa vahvasti tuon suuntaista. Mutta nyt factcheckin jälkeen pakko nostaa käsi pystyyn ja myöntää etten löydä tukea väitteelleni. Käsi pystyyn virheen merkiksi, Stefankin on kesäterässä.

Tosiaan puhui paineistavammasta pelistä, lähtöjen variaatioista ja ehjemmistä viisikkorakenteista tulevalle kaudelle. Lisäksi lupasi moninkertaisesti taistelevamman Ilveksen viime kauteen verrattuna. Oliko mitään merkkejä näistä?

Yohan

Luottopelaaja
Tosiaan puhui paineistavammasta pelistä, lähtöjen variaatioista ja ehjemmistä viisikkorakenteista tulevalle kaudelle. Lisäksi lupasi moninkertaisesti taistelevamman Ilveksen viime kauteen verrattuna. Oliko mitään merkkejä näistä?
Ainakin hyökkäyksissä pyrittiin avaamaan paljon keskustan kautta ja hyökkäämään paljon rintamana. Taistelua ja paineistusta mielestäni oli Tappara-matsissa. Pelissä oli muutenkin kohtuu kova intensiteetti harjoituspeliksi. Noin ylipäätään en alkaisi kahden ensimmäisen pelin perusteella arvioimaan pelitapa-asioita vielä.

Suurustettu Laatikko

Luottopelaaja
Kovuus on suhteellista, kun pelikiellosta vetää herneet. Mutta joo.

Onkohan Jokella oikeasti yhtään kummempia eväitä, kuin "kova työnteko ja kilpailu pelipaikoista"?