En tiedä oliko tässä kuittia minulle vai useammalle samalla. Kelasin 6 sivua taaksepäin ja löysin sinulta 14 puolustava kommettia ja itseltäni 2 missä ihmettelen miten helvetin sekaisin peli on ja peluutusta myös kritisoin.
Ei ollu kuittia sinulle vaan kaikille samaa asiaa toitottaville. Mieluummin lukee parannusehdotuksia/-ajatuksia kuin sivutolkulla samaa toteamaa.
En osaa sinulle tästä suoraan nimiä kertoa, ketkä ottaisin tilalle. Mutta jotain on tapahduttava peli on aivan sekaisin ja valmentaja on se joka ottaa vastuun.
Tämä kuitenkin älytöntä hätäilyä palstakirjoittajilta varsinkin kun tämä kritisointi on karannut käsistä syyttä jo kesällä.
Joukkue vaihtui rajusti ja varmasti siksi pelisapluunakin on laitettu uusiksi. Varmasti ottaa aikansa että homma rullaa. Mielestäni sekä laituriosasto että pakisto pelaa heikosti lesiä, supia, joonaa, panua lukuunottamatta. Omaan silmään tämä ei ole valmeksesta tai pelitavasta kiinni vaan ongelmat ovat yksilötasolla.
Lähes joka syksy tapu taapertaa mutta pitkälle menevät joka kevät. Uskallan väittää että pelitavan opettelu, ja oikean roolituksen etsimisestä johtuu. Materiaali varmasti siellä riittää.
Varmasti homman oppii nopeasti jos lähdetään purku alueelta ja pitkä päätyyn ja perään filosofialla. Jos halutaan menestyä vaatinee pelaajille ”paksumpaa kirjasta luettavaksi” ja opeteltavaksi
Itse uskon myrrän tiimiin ja annan reilusti aikaa, mutta en minäkään
rajattomasti.
Itse odotan hyökkäykseen myös tillulta sitä isoa puuttuvaa palasta.
Grewestä sen verran, että on tasan saman verran pisteitä, kun Nallilla, Päkkilällä ja Saarelalla yhteensä. Ei kuulu katsomoon yhtään sen enempää kuin kysyinen kolmikko.
Pitää paikkansa. Grewe on ongelma mainitsemiesi lisäksi miksi homma on tahmeaa. En kaikkea laittaisi valmennuksen piikkiin vaan pelaajillakin syy katsoa peiliin.
Enemmän ihmettelen tätä hankintaa lähtökohdat tietäen , kenen tilalle tämä, ja myös oden, hankittiin ?
Älä tee niin kuin minä teen, vaan tee niin kuin sanon
-Ondrej Roman
Tämän voisi kääntääkin, miksi romania ei saanut arvostella mutta myrrää sitäkin enemmän.
Erona tässä että romanin näytöt liigassa luokattomat . Passitettiin nopeasti kotimaahansa mutta myrrän kohdalla näytöt eri planeetalta.
Olisihan tuo helvetin lyhytnäköistä pistää tuolla pistekeskiarvolla valmennus vaihtoon!!
Lopuksi,
Myrrän johdolla nyt 7peliä/ 13pinnaa
Kiven johdolla pelattiin 7peliä/ 3pinnaa
Myrrää palsta kivittää minkä kerkiää ja tuolloin moni ihmetteli kiven potkimista ja piti vääränä ratkaisuna.