Pentti Annanen
Luottopelaaja
Janne Ojanen? Ainakin rosteriin mahtuisi, ja saattaisi olla jopa ykkösena tällä hetkellä?Onko kukaan miettinyt sitä vaihtoehtoa että jos Ojanen saisi porukan uuteen nousuun?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Janne Ojanen? Ainakin rosteriin mahtuisi, ja saattaisi olla jopa ykkösena tällä hetkellä?Onko kukaan miettinyt sitä vaihtoehtoa että jos Ojanen saisi porukan uuteen nousuun?
Veikkaan että tuo Pate tarkoitti Lainetta ulkomaan optiolla.Missä se bartosakki ja jukuripää viipyy?
katso liitettä 1430
Jos nämä minun kirjoitukset jättää pois niin onhan tämä helvetin tylsää luettavaa. Samaa valitusta kymmeniä sivuja. Harvoja joka tuo väriä hei!Vittu, että oot rasittava äijä. Ainaki saa jotain mukavaa lukemista, ku sulta tullut viestiä.
Luultavasti yhteen vahvistukseen on varaa tai kahteen halvempaan. Mutta en usko mihinkään kahteen kolmeen kalliiseen vahvistukseen. Ilveksellä on jo nyt tasokas ja kallis rosteri. Kontiola, Suomi, Parikka, Langhammer, Sebök, ja Baptiste varmasti ovat kalliita pelaajia. Myös Peltola, Johansson, Elorinne, Lancaster, Virtanen, Mieho ja Joona Ikonen eivät kuulu liigan halvimpiin pelaajiin. Nuoret lahjakkuudet varmasti ovat saaneet taitojaan paremmat palkat, kun on potentiaalia kehittyä sopimuksen aikana ja mahdolliset NHL-korvaukset tulevat seuralle heistä.
Suurin osa pelaajista alisuorittaa tällä hetkellä. Jokainen voi miettiä johtuuko alisuorittaminen huonosta säkästä, huonosta pelisysteemistä vai huonosta treenaamisesta.
Selvä, kolmannessa erässä Ilves ampui neljä kertaa maalia kohti. Pelicans seitsemän. Maaliodottamassa Ilves voitti Pelicansin mallia 0,45-0,21Ihan näkemääni perustuu. Samaten jos katsot otteluketjun kirjoituksia kolmannen erän osalta moni muukin taisi nähdä samoin.
Janne Ojanen? Ainakin rosteriin mahtuisi, ja saattaisi olla jopa ykkösena tällä hetkellä?
Olivat vain onneksi kyllästyneet kiveen.Ihan nopealla haulla:
"Suomi, Lepaus, Ikonen, Leino, Rautiainen, Haapanen, Peltola, Parikka ovat varjoja viimekaudesta. Viimekauden tulokkaat ovat ottaneet harppauksen taaksepäin. Yksilötaito ei kuitenkaan katoa mihinkään. Näiden herrojen pitäisi olla alati vaarallisia kentällä mutta tällä hetkellä nämä säntäilevät päämäärättömästi pitkin kenttää. Esim Rautiainen ja Ikonen joutuvat tekemään älyttömän työmäärän edes päästäkseen kiekkoon puhumattakaan maalipaikkaan.
Liigan luistelevin ja nopein joukkue? Kaukana tästä. Muistetaan että vastuu alisuorittavista pelaajista, pelituloksesta , on valmennuksen."
Historia toistaa itseään. Touche.
Näin luulen myös itse. Siksi tilanne on hyvin hankala ja valmentajan vaihto olisi kuin laukaus omaan jalkaan. Mistä ihmeestä rahat uuteen valmentajaan ja välttämättömään vahvistukseen/vahvistuksiin? Kyllä tähän lukkoon olisi keksittävä jotain muuta kuin valmentajan vaihto.Luultavasti yhteen vahvistukseen on varaa tai kahteen halvempaan. Mutta en usko mihinkään kahteen kolmeen kalliiseen vahvistukseen. Ilveksellä on jo nyt tasokas ja kallis rosteri. Kontiola, Suomi, Parikka, Langhammer, Sebök, ja Baptiste varmasti ovat kalliita pelaajia. Myös Peltola, Johansson, Elorinne, Lancaster, Virtanen, Mieho ja Joona Ikonen eivät kuulu liigan halvimpiin pelaajiin. Nuoret lahjakkuudet varmasti ovat saaneet taitojaan paremmat palkat, kun on potentiaalia kehittyä sopimuksen aikana ja mahdolliset NHL-korvaukset tulevat seuralle heistä.
Suurin osa pelaajista alisuorittaa tällä hetkellä. Jokainen voi miettiä johtuuko alisuorittaminen huonosta säkästä, huonosta pelisysteemistä vai huonosta treenaamisesta.
Mikäs nyt on syy pelaajien alisuorittamiseen.Olivat vain onneksi kyllästyneet kiveen.
Olen erimieltä. Se uusi valmentaja voi saada nykyiset pelaajat pelaamaan tasolla ettei vahvistuksia tarvitse.Näin luulen myös itse. Siksi tilanne on hyvin hankala ja valmentajan vaihto olisi kuin laukaus omaan jalkaan. Mistä ihmeestä rahat uuteen valmentajaan ja välttämättömään vahvistukseen/vahvistuksiin? Kyllä tähän lukkoon olisi keksittävä jotain muuta kuin valmentajan vaihto.
Mikäli valmentaja vaihdetaan niin voipi olla ettei vahvistuksia enää tarvita.Mistä ihmeestä rahat uuteen valmentajaan ja välttämättömään vahvistukseen/vahvistuksiin?
Ei tämä rosteri riitä kun max sääleihin ja sieltä ulos. Jos halutaan menestyä niin 1-2 hankintaa pitää vähintään tulla, vaihtuu valkku tai ei.Olen erimieltä. Se uusi valmentaja voi saada nykyiset pelaajat pelaamaan tasolla ettei vahvistuksia tarvitse.
Olivat vain onneksi kyllästyneet kiveen.
Olivat vain onneksi kyllästyneet kiveen.
Tästä samaa mieltä. Joukkue voi riittää ilman loukkaantumisia juuri ja juuri pleijareiden ekalle kierrokselle, mutta se ei riitä minulle. Minä haluan Ilveksen mestariksi!Ei tämä rosteri riitä kun max sääleihin ja sieltä ulos. Jos halutaan menestyä niin 1-2 hankintaa pitää vähintään tulla, vaihtuu valkku tai ei.
Vajaa rosteri, roolit. Varmasi puuttuu kaksi laatulaituria suunnitellusta, ja yksi pakki. Ilveslaunchissa tillu selvästi antoi ymmärtää Lööfin olevan tulevaisuuden hankinta ja rotaatiopakki.Mikäs nyt on syy pelaajien alisuorittamiseen.
Toimisto halusi koska Kivi olisi halunnut itse päättää hankinnoista.En muista tommosta. Tosin pelaajat halusi eroon kivestä.