Raipe - The Great One
Tähtipelaaja
Onnea Hade!
Ja nyt, kun ketju kerran avattiin, niin mikä on sinun muistosi Hadesta?
Kieltämättä mutta pelaajana tulee mieleen kyllä se älytön taistelutahto. Harmi, kun selkävaivat katkaisi uran liian aikaisin.Ei voi mitään, mutta mulla tulee mieleen ulosmarssi, kun Hade pyöri siellä käytävällä silloin. Myös tulee mieleen Perttu Lindgren.
Itselle ei tule mieleen mitään muuta kuin tämä... No onnea Hadelle nyt joka tapauksessa.Myös tulee mieleen Perttu Lindgren.
Mikäs juttu tämä oli? Ja isot onnittelut Hadelle!Ei voi mitään, mutta mulla tulee mieleen ulosmarssi, kun Hade pyöri siellä käytävällä silloin. Myös tulee mieleen Perttu Lindgren.
Vaan kyllä hän itse siihen vakavasti suhtautui ja yritti.Taitava ja kovan kilpailuvietin omaava pelaaja, jolla oli kansainvälisen tason potentiaali. Selkävammat estivät kehittymisen.
Myöhemmin suojatyöpaikka shortsipoikien juoksupoikana hieman tahrasi muistoja peliajoilta.
Tämän allekirjoitan täysin.Taitava ja kovan kilpailuvietin omaava pelaaja, jolla oli kansainvälisen tason potentiaali. Selkävammat estivät kehittymisen.
Myöhemmin suojatyöpaikka shortsipoikien juoksupoikana hieman tahrasi muistoja peliajoilta.
Niin ja onnea miehelle merkkipäivän johdosta.Hautamaasta tulee ensimmäisenä mieleen Jursinovin johtaman Ilveksen viimeinen runkosarjapeli HPK:ta vastaan vieraissa missä keihästi Pasi Nurmisen hakiessaan asetelmia playoffseja varten. No,Jursinov sai silloin kenkää kesken HPK sarjan,ja pudottiin sitten aikamoisena yllätyksenä. Urheilujohtajana oli varmaan siinä vaiheessa rahat niin tiukilla et tuskinpa kukaan olis siinä paikassa parempia pelaajia pystynyt hommaamaan..
Pelaajana: Kova tsemppaus, mutta samalla veijarimaisuus. Kuinka sairaalasta karkasi läheiseen pizzeriaan. Mutta ainakin joku BLues-peli se oli sekavalla Mälkiän aikakaudella kun käänsi olikohan 2+2 pelin tehoilla Ilvekselle.
Itsekin tässä aika kovasti välillä reagoi ja kritisoi. Pitäisi vaan muistaa missä on oltu ja mistä tultu tähän. Melkoista touhua tämä joskus oli!Itse muistan Haden ja sen kuinka hän hankki Chris Allenin Sportista, kehui ukkoa ja lopulta mies ei pelannut peliäkään Ilveksessä kun ei luistin mahtunut jalkaan tai jotain vastaavaa.