Vs: Juha Järvenpää
Palstalla on hiljaista kuin vanhan rouvan makuuhuone-elämässä, mutta ei anneta sen haitata.
Neloselta tuli aamusella tämä Viikkomakasiini, jossa oltiin tällä kertaa Porissa ja vieraana oli ketjun nimen mukaisesti Järvenpään Juha. Paljon keskusteltiin Järvenpään raviharrastuksesta, jossa hän omistaa kavereineen jonkun hevosen. Mutta käsiteltiin siinä tietysti myös pelaajauraa, josta poimin pari huomiota.
Mies kertoi, että tulevaan kauteen hän panostaa eniten uransa aikana. Vähän kuten aiemmin jossain ketjussa epäilin, niin enemmän on kiinnostanut hallin ulkopuolinen elämä kuin itse kiekkojen torjuminen. Itsekin oli pettynyt omiin suorituksiin viime kaudella. Mennyt kavereiden kanssa myöhään ja on herännyt vasta tuntia ennen harjoituksia eikä ole sitten näihin pystynyt keskittymään kunnolla. Kovasti vakuuttaa, että korkki menee nyt kiinni ja aletaan elämään urheilijan elämää, joten ruokavalio ja levon (ei Mikke) määrä laitetaan kuntoon. Herätteenä ovat olleet viime kauden runsaat loukkaantumiset ja on saanut muutenkin kuulla velttoiluistaan muilta. Haluaa tehdä kaikkensa onnistuakseen ensi kaudella, jotta saa vielä pelata ammatikseen pääsarjatasolla. Valottaa haastattelussa myös näitä kuuluisia uudenvuoden tapahtumia.
Lisäksi kerrottiin, että mies on ottanut ensimmäisiä juoksuaskelia polvileikkauksensa jälkeen. En ole alan asiantuntija, mutta voisiko kuitenkin olla mahdollista, että pääsisi kentille jo ennen kauden alkua vai meneekö tuossa se parisen kuukautta vielä? Itse en ainakaan uskoisi!
Jos hän on sanojensa mittainen mies, niin hyvältä kuulostaa. Saataisiin terve kilpailutilanne veskareiden välillä.
Pätkä on varmasti nähtävillä Ruudusta ja taitaa tulla vielä Neloselta uusintana tänään myöhäisillassa. En tiedä menikö ihan sanasta sanaan, mutta itse katsomalla selviää, että miten se meni. Voi olla, että jotain jäi poiskin.