Ilveksenmiäs
Tähtipelaaja
Pelikunnossa, mutta mahtuuko kokoonpanoon..?
Samanlainen kutina minullakin on, tosin Leimu ei ole ollut erityistarkkailussa. Toivotaan että mies on kunnossa.Mun mielestä taas Leimu on ollut viime peleissä paljon sulavampiliikkeinen kuin alkukaudesta ja on alkanut parantuneen liikkeen myötä pääsemään myös maalipaikoille ja sitä kautta tehopisteille.
Ei tainnut muita olla siihen tontille.... näin vahvalla rosterilla mentiin. Ei kun jatkopahvia puolustaja/laituri ja tarvittaessa sentterikin....voi maksaa vaikka 250k monitaiturille... Yksi suurempia floppeja mitä on ollut ikinä.Kertokaas nyt palstaviisaat, että mitä ihmettä Juha tekee tuolla laitahyökkääjän tontilla? Ei mahdu minun ymmärrykseen.
Kertokaas nyt palstaviisaat, että mitä ihmettä Juha tekee tuolla laitahyökkääjän tontilla? Ei mahdu minun ymmärrykseen.
Muistan lukeneeni että oli kuitenkin tullessaan ”elämänsä kunnossa ja vaivat selätettynä”.
Toivottavasti Ilves ei ole enää tulevaisuudessa vanhojen Ilvesläisten saattokoti.Leimu kertoi Radiossa, että hänen peliuransa on ohi ja oli iloinen, että sai tulla kotiin ja päättää uransa kasvattajaseurassaan.
Raipe tuliki kotiin hulluila päivillä, 20-vuotta ollaa vedelty menee aikas huolella sinnepäin. Ripa kääntää kurssia, luottoa on. Vähän vaan kärsimätöntäUrheiluromantikkona tykkään periaatteessa tällaisesta tarinasta,että pääsee uransa lopettamaan kasvattiseurassa,mutta Leimun kohdalla valitettavasti olisi ura jo pitänyt lopettaa aiemmin ja jos kerran kasvattajaseurassa halusi lopettaa,niin olisi pitänyt tulla 2-3 vuotta aiemmin.Ilveksellä ei tosiaan varaa olisi olla omien kasvattien nostalgiatrippi kun ei liigatasoa enää pelillisesti olla.
Kävi kuin Niemis-Veikolle siis.