Juho Talvitie

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
"Listan toinen suomalainen on ehtinyt jo lentää maailmalle. Juho Talvitie siirtyi Tampereen Ilveksestä belgialaiseen Lommeliin kesällä 2021. Tällä hetkellä 19-vuotias laitahyökkääjä pelaa lainalla Hollanin pääsarjaseurassa Heracles Almelossa. Talvitie on listalla jaetulla sijalla 64, ja hänen arvioidaan olevan 1,73 kertaa kokeneempi kuin ikätoverinsa."

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
Talvitie teki eilen ottelun ainoan maalin, kun Heracles Almelo eteni jatkoon Hollannin cupissa.

Eredivisien puolella Talvitie pelannut 9/10 ottelussa, saldo 1 maali. Alkuun pari ysikymppistäkin, mutta viime aikoina aika jämäminuutteja. Toivotaan, että peliaika taas nousisi.

Viimeksi muokattu:

Carabasin Markiisi

Luottopelaaja
– Kausi alkoi tosi hyvin. Sain siinä maalinkin tehdyksi kolmannessa ottelussa. Silloin oli hyvä meininki, mutta sitten kävi ikävästi, kun olin kipeänä ja multa jäi yksi peli väliin. Sitten saimme voittoputken, enkä päässyt enää takaisin avauskokoonpanoon. Nyt olen taistellut kovasti pelipaikasta.

– Mielestäni mulla on mennyt koko ajan hyvin. Treenit ovat menneet hyvin ja niin myös loppusyksyn pelitkin, kun olen päässyt kentälle. Olen odottanut omaa mahdollisuuttani. Cupin pelissä pääsin avaukseen ja tein maalin. Olen todella tyytyväinen, mutta vaatii kärsivällisyyttä nuorelta futarilta. Olen varma, että tästä tulee tosi hyvä kausi.

Ainakin näyttöjä tuli taas eilen.