Meklari
Luottopelaaja
Eikä edes tee 30 pistettä tälläkään kaudella.No ei toivottavasti millekään 30pisteen Mattilalle aleta ykkössentterin palkkaa maksamaan.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Eikä edes tee 30 pistettä tälläkään kaudella.No ei toivottavasti millekään 30pisteen Mattilalle aleta ykkössentterin palkkaa maksamaan.
Hyvä. Ei käyttöä.Jatkaa Raumalla.
Kyllä mä ottaisin kolmos-sentteriks noin vahvan alottajan ja kahdensuunnan taitajan. Toki ilmeisesti Lukko nokittanut semmosella liksalla mitä ei vielä vallitsevalla taloustilanteella ole järkeä lähteä kontraamaan.Hyvä. Ei käyttöä.
Vaikkka onkin oma kasvatti, niin kesän pelaajamarkkinat voi olla melkoiset kun yksi iso rahaliiga Euroopasta on poissa pelistä. Jos on markkinat olleet aikaisemmin kuivat niin mahtavatko ensi kesänä sitä olla.Kyllä mä ottaisin kolmos-sentteriks noin vahvan alottajan ja kahdensuunnan taitajan. Toki ilmeisesti Lukko nokittanut semmosella liksalla mitä ei vielä vallitsevalla taloustilanteella ole järkeä lähteä kontraamaan.
Juuri näin, toki näistä soppareista keskusteltu varmasti jo ennen kuin KHL-pajatso tyhjeni.Vaikkka onkin oma kasvatti, niin kesän pelaajamarkkinat voi olla melkoiset kun yksi iso rahaliiga Euroopasta on poissa pelistä. Jos on markkinat olleet aikaisemmin kuivat niin mahtavatko ensi kesänä sitä olla.
No se liksahan siinä aika paljon painaa. Toki tilan puute on yksi asia. Meillä on ensikautta ajatellen kuitenkin senttereitä (jos huhut paikkansa pitävät) Mäntykivi, Konna, Virtanen, Tikka. Mattila ei ole sellainen palanen jolla tuota mielestäni parannettaisiin. Ja mikään ykkössentteri hän ei missään nimessä ole.Kyllä mä ottaisin kolmos-sentteriks noin vahvan alottajan ja kahdensuunnan taitajan. Toki ilmeisesti Lukko nokittanut semmosella liksalla mitä ei vielä vallitsevalla taloustilanteella ole järkeä lähteä kontraamaan.