Julius Mattila

toskala

Luottopelaaja
Tunteet sivuun! Mattila kelpaa kyllä meille ja on kelpo sentteri mutta mitään fanien suosikkia hänestä ei tule. Mutta tämä kaveri tuskin sitä hakeekaan. Ollaan sitten hienotunteisen varovaisia puolin ja toisin kritiikissä ja kehuissa mutta jos tämä Ilvestä vahvistaa, ei täysin vääräkään valinta voi olla.

Grinder

Luottopelaaja
Tunteet sivuun! Mattila kelpaa kyllä meille ja on kelpo sentteri mutta mitään fanien suosikkia hänestä ei tule. Mutta tämä kaveri tuskin sitä hakeekaan. Ollaan sitten hienotunteisen varovaisia puolin ja toisin kritiikissä ja kehuissa mutta jos tämä Ilvestä vahvistaa, ei täysin vääräkään valinta voi olla.
Kyllä kun alkaa suorittaa hyvin niin alkaa väki taipua bandwagonin puolelle. Siitä olen aivan varma. Mutta no, mikä mahtaisi juuri nyt olla asian takana, että tulisi Ilvekseen. Velipoikakin menossa Tapparaan. Toki kyllä se voi olla että Tapparassa pelaaminen on perseestä eikä sitä enää halua. Kelpaisi toki minulle ainakin.

Arzamas

Luottopelaaja
Kyllä kun alkaa suorittaa hyvin niin alkaa väki taipua bandwagonin puolelle. Siitä olen aivan varma. Mutta no, mikä mahtaisi juuri nyt olla asian takana, että tulisi Ilvekseen. Velipoikakin menossa Tapparaan. Toki kyllä se voi olla että Tapparassa pelaaminen on perseestä eikä sitä enää halua. Kelpaisi toki minulle ainakin.
Miksi kukaan järkevä pelaaja haluaisi mennä Tapparaan kun kaikki tietää että se on perseestä?

Pok

Tähtipelaaja
Tulisi Ilvekseen ja ekassa haastattelussa myöntäisi tehneensä elämänsä pahimman virheen kun laittoi oranssit kalsarit jalkaan. Sen jälkeen voitaisiin alkaa miettimään pöydän puhdistamista.

Blackhawk

Luottopelaaja
A) En usko huhuun lainkaan
B) Miksi tulisi? Mottipäisellä kaiken sen jälkeen, kun on näyttänyt, ettei Ilves merkitse hänelle mitään?
C) En välttämättä halua veljeksiä (olettaen, että toinenkin siirtyy naapuriin) enää Ilvekseen.

Valintojen maailma, eteenpäin.

El Reino

Tähtipelaaja
A) En usko huhuun laisinkaan. Hän on itsekin ilmoittanut tavoitteena olevan pelaaminen (rahastaminen) ulkomailla.

B) Kyseinen pelaaja on minulle yhtä yhdentekevä kuin kuka tahansa muu. Hän menee vähän samaan kategoriaan kuin Heponiemi, joka jo nuorena meni setelinippu edellä. Sitten tulee, jos on tullakseen normaalilla pelitason mukaisella hinnalla ilman mitään kasvattilisää.

Soho

Tähtipelaaja
Onko tässä edes mitään oikeaa huhua. Joku oli kuullut, että joku Tapparan senttereistä pelaisi Ilveksessä ensi kaudella. Jo se kuulostaa ihan keksityltä jutulta.

Mattila olisi Mäntykiven takana selkeä kakkossentteri, ei varmasti kohtaa odotettu paikka eikä palkkatoive.

Grinder

Luottopelaaja
Onko tässä edes mitään oikeaa huhua. Joku oli kuullut, että joku Tapparan senttereistä pelaisi Ilveksessä ensi kaudella. Jo se kuulostaa ihan keksityltä jutulta.

Mattila olisi Mäntykiven takana selkeä kakkossentteri, ei varmasti kohtaa odotettu paikka eikä palkkatoive.
Totta. Eikä mikään muu kuin pelipaikka viittaa Mattilaan. Toisaalta siellä on esim. Aleksi Mustonen laidassa, joka on myös sentteri, ja Ilveksessä pelannut. Melkeen sanoisin tämän, jos siis huhu pitää paikkansa. Todennäköisesti ei.