Julius Mattila

reiska

Luottopelaaja
Ylläpidon jäsen
Julius Mattila pelaa nyt väärällä puolella Areenaa, kun sieltä eniten maksettiin. En ymmärrä, miksi täällä on nyt näin vaikeaa päästä yli siitä. Pelatkoon siellä ja antaa olla. Ei meidän tarvitse kiinnostua Mattilasta sen vertaa, että pitää itkeä foorumilla joistakin haastatteluista.
Mä en oikeastaan tuon ylläolevan näyttökuvan jälkeen usko, että se oli ikinä rahasta kiinni.

toskala

Luottopelaaja
Aivan järkyttävää paskaa. Ensin on sitä mieltä, että kaupunki elää jääkiekosta ja sitten ihmettelee kun vähän huudellaan siitä, että on siirtynyt paikallisvastujaan. Vaikka "pieni" joukko lopulta huutelisi huoraksi ei tarkoita sitä, että muut hyväksyisivät homman, päin vastoin. Kaveri teki itsestään pellen viimeistään tällä haastattelulla. Olisi seissyt selkä suorana päätöksensä takana, syönyt paskan ja mennyt eteenpäin. Mutta ei vaan pitää edelleen kieriä säälissä ja höpistä mitä sattuu. Tämän jutun myötä toivon todella, että pelataan tapsua vastaan pudotuspeleissä. Järkyttävä kirjoitus ilman minkäänlaista opponointia.

Tässä sekin mikä minullakin veti oravan muuntajaan. Mitä Julius tuolla haastattelulla oikein haki? Sympatiaako ja ymmärrystä? Että kun kertoo että pahalta tuntui ja ajatelkaa nyt herran jumala lapsia niin nytkö osaston tyypit ottaa hatun kouraan ja lähettää kukkia ja suklaata ja kertoo että tehtiin silleen tymästi että huudeltiin huoraksi? Vai onko sitä mieltä että mediassa ei ole vielä käsitelty tarpeeksi tätä hänen siirtoaan ja sen aiheuttamia reaktioita? Eihän tämä ollut varmaan kuin viides tai kuudes iso juttu joka siitä tehdään. Jos olisi se niin mainostamansa ammattilainen, olisi vaan kieltäytynyt haastattelusta ja sanonut että Tappara maksaa minun palkan nyt, kaikki focus on tässä joukkueessa eikä minulla ole siitä siirrosta mitään uutta sanottavaa.

Jos on niin ammattilainen kuin mainostaa niin pitäisi ymmärtää että se paskan määrä yleensä on vakio, pelaat sitten Lukossa, Ilveksessä tai Tapparassa. Olisi vaan niellyt sen paskan ja ymmärtänyt että tämä nyt sitten on se hinta mikä pitää maksaa että tuolla sukunimellä siirtyy väärään joukkueeseen.

Fleda

Luonteeltani olen optimisti.
Ei muuta kun kovaa taklausta puhtaasti vaihdosta toiseen, niin että sattuu. Ja ei, en toivo loukkaantumista.

Tämän sanottuani eiköhän unohdeta tämä huutokaupan sieluton artikkeli porkkanana muiden joukossa.

Teme-74

Luottopelaaja
Ainut ajatus mika mulla on Mattilasta on se, että toivottavasti pelaa Tapparassa vaikka loppu uransa, mutta Tappara ei sinä aikana voita yhtään mitään. Tappara saa voittaa ilman Mattilaa, mutta ei ikinä Mattilan kanssa.

katso liitettä 12160
Tässähän se selväksi tulee ettei toi luota Ilveksen toimintaan ja pärjäämiseen. Paljo selvemmin ei voi omaa kasvattiseuraansa kohtaan kusta kommentteineen. Mun puolesta voi Ilveksen oven sulkea lopullisesti. Kyllä maailmassa pelaajia piisaa, ja paljo parempiakin vielä.

Pöllö

Vakiokokoonpanossa
”Muutenkin kahtiajako on lisääntynyt voimakkaasti maailmassa. Se on huono suunta.”
Tämmönen lause artikkelin sisältä, jossa oikein on otsikoita myöten mietitty kuinka saadaan luotua se kahtiajako kahden joukkueen välille. Samalla kun vähän ollaan aiemmin tehty isoa juttua, jossa leimataan vastapuolen kannattajien olevan törkyporukkaa ja jätetään täysin noteeraamatta toisen joukkueen kannattajien huutelut ja natsilarpit. Tästä maailmasta ei löydy tarpeeks isolla skaalalla olevaa ironiamittaria, joka ei menis rikki tuon paskalehden kohdalla.

Viimeksi muokattu:

Supin tukit

Luottopelaaja
362177.jpg
Rafkin ja Heljanko kuulemma ajattelee.

Gregsu

Rivipelaaja
Mattila voisi mennä lapsille itse mennä selittämään miksi häntä huoritellaan jos noin paljoa harmittaa. Näen tällaisen valituksen itse asiassa mainiona syynä huoritella sitä vähän enemmän!