Ainut ajatus mika mulla on Mattilasta on se, että toivottavasti pelaa Tapparassa vaikka loppu uransa, mutta Tappara ei sinä aikana voita yhtään mitään. Tappara saa voittaa ilman Mattilaa, mutta ei ikinä Mattilan kanssa.
Tässähän se selväksi tulee ettei toi luota Ilveksen toimintaan ja pärjäämiseen. Paljo selvemmin ei voi omaa kasvattiseuraansa kohtaan kusta kommentteineen. Mun puolesta voi Ilveksen oven sulkea lopullisesti. Kyllä maailmassa pelaajia piisaa, ja paljo parempiakin vielä.
Tämmönen lause artikkelin sisältä, jossa oikein on otsikoita myöten mietitty kuinka saadaan luotua se kahtiajako kahden joukkueen välille. Samalla kun vähän ollaan aiemmin tehty isoa juttua, jossa leimataan vastapuolen kannattajien olevan törkyporukkaa ja jätetään täysin noteeraamatta toisen joukkueen kannattajien huutelut ja natsilarpit. Tästä maailmasta ei löydy tarpeeks isolla skaalalla olevaa ironiamittaria, joka ei menis rikki tuon paskalehden kohdalla.
Mattila voisi mennä lapsille itse mennä selittämään miksi häntä huoritellaan jos noin paljoa harmittaa. Näen tällaisen valituksen itse asiassa mainiona syynä huoritella sitä vähän enemmän!