Ja mitä vastattiin?Mitä kysyttiin?
Ja se hälle suotakoon. Pelaa silti Ilves-logolle, kuten tänäänkin nähtiin.Kaikki tietää, että Könösen oikea vastaus on KuPS, mutta ihan hyvän vastauksen antoi
Mitä kysyttiin?
Aivan samaa tänään mietin, että nyt on aivan näkymätön tänään.Vaikka olen kritisoinut isostikin Könöstä niin tämä on ihan aitoa ihmettelyä, että näkikö joku tänään kentällä? Nojoo, sen verran että seisoi maalin edessä kun Borg-Kos värkkäsi maalin ja vastapainoksi sekoili Kosin kanssa hyökkäyssinisellä mistä peli kääntyi ja Oden teki maalin.
Alkukauden (kuten viime kaudella) pelasi ihan ok ja näytti siltä, että sieltä se tulee. Nyt kuitenkin valahtanut jo toisen päävalmentajan alaisuudessa vähiten pelaavaksi hyökkääjäksi. Tänään vähän yli 10min ja pelaa kuitenkin edes jonkin verran alivoimaa, joten 5vs5 -peliaika on melko alhainen.
Ihan mietin vaan, että mikä mättää?
Onko Nokia Arenan valot liian kirkkaat lupsakkaalle savolaismiehelle?Aivan samaa tänään mietin, että nyt on aivan näkymätön tänään.
Olin juuri tulossa kirjoittamaan vähän samaa. Huomasin tänään ensimmäistä kertaa kun kolmatta erää oli 3.23 jäljellä ja heitti kiekon ennen vastustajan sinistä päätyyn. Aivan ulkona pelistä muuten.Vaikka olen kritisoinut isostikin Könöstä niin tämä on ihan aitoa ihmettelyä, että näkikö joku tänään kentällä? Nojoo, sen verran että seisoi maalin edessä kun Borg-Kos värkkäsi maalin ja vastapainoksi sekoili Kosin kanssa hyökkäyssinisellä mistä peli kääntyi ja Oden teki maalin.
Alkukauden (kuten viime kaudella) pelasi ihan ok ja näytti siltä, että sieltä se tulee. Nyt kuitenkin valahtanut jo toisen päävalmentajan alaisuudessa vähiten pelaavaksi hyökkääjäksi. Tänään vähän yli 10min ja pelaa kuitenkin edes jonkin verran alivoimaa, joten 5vs5 -peliaika on melko alhainen.
Savon junaa kohti. Ei tuo kentälle mitään. Bau on menny jo heittämällä ohi ja näillä esityksillä myös Kos ansaitsee paremmin noi minuutit. Eiköhän Kappekin tuo kentälle enemmän, kun on taas pelikunnossa.Vaikka olen kritisoinut isostikin Könöstä niin tämä on ihan aitoa ihmettelyä, että näkikö joku tänään kentällä? Nojoo, sen verran että seisoi maalin edessä kun Borg-Kos värkkäsi maalin ja vastapainoksi sekoili Kosin kanssa hyökkäyssinisellä mistä peli kääntyi ja Oden teki maalin.
Niin, en osaa sanoa mikä on. Ei näy ei kuulu, ihan kun ei olis kentällä laisinkaan. Kerran osu silmään kun menetti oman miehensä puolustuspäässä.Onko Nokia Arenan valot liian kirkkaat lupsakkaalle savolaismiehelle?
Ei ollut edes sitä lupsakasta ja riehakasta tuulettamista tuossa Kosin maalissa vaikka pääsi aitiopaikalta katsomaan.Olin juuri tulossa kirjoittamaan vähän samaa. Huomasin tänään ensimmäistä kertaa kun kolmatta erää oli 3.23 jäljellä ja heitti kiekon ennen vastustajan sinistä päätyyn. Aivan ulkona pelistä muuten.
Tuon liikun itsekin tekisin. Vapauttaisi pelimerkkejä hankkia jotain yläketjuihin ja meillä on alaketjuihin jengiä + helppoa on vastaava rotaatiomies hankkia siirtorajalla jostain tuomaan leveyttä.Savon junaa kohti. Ei tuo kentälle mitään. Bau on menny jo heittämällä ohi ja näillä esityksillä myös Kos ansaitsee paremmin noi minuutit. Eiköhän Kappekin tuo kentälle enemmän, kun on taas pelikunnossa.
Todella iso pettymys on tähän mennessä ollut Köntsän aikakausi kirkkaissa valoissa.