Juuso Pulli

SergeiRusQ

Vakiokokoonpanossa
JYPin paidassa puolustaja voitti European Trophyn ja kaksi SM-pronssia.
Enemmän on menestystä liigassa ku muulla joukkueella tällä hetkellä

Edit. Siis melkein:D

Viimeksi muokattu:

Michallero

Ilves365
Ylläpidon jäsen
Katsellaan ensin ja huudellaan sitten. Kokemusta ja poweria on. En ihan tarkkaan muista miten kaveri pelasi ilves aikoina, mutta jostain kumman syystä tulee Sählä Salonen mieleen, kun puhutaan Pullista.

LalaTa

Luottopelaaja
Pullihan on ikäänkuin Ahon korvike hätävaraosastolle. Miksikään muuksi häntä ei kannata kaavailla.

Samaa olin juuri tulossa kirjoittamaan. Aho vaan ei riitä useamman pelin putkeen rosteriin ja tämä on täsmälääke siihen asti että Salmela vapautuu.

Jalmari

Vakiokokoonpanossa
Kaikki hyvin JOS on vaan seiskapakki,jos korkeemmalla niin sitten hirvittää. Pulli pelaa muuten numerolla 19.

AinaIlves

Luottopelaaja
Pelataan mestaruudesta divarimiehillä. Ehkä sinun mielestä uskottavaa toimintaa, minun mielestä ei. Tehtiin herralle loppukauden lappu (Peltolan "korvaaja"). Toivon taas olevani niin väärässä.
Loppukauden lappu? Oletko lukenut Ilveksen tiedotteen asiasta vai haluatko ymmärtää asian tahalleen väärin??

Ilves97

Luottopelaaja
Pelataan mestaruudesta divarimiehillä. Ehkä sinun mielestä uskottavaa toimintaa, minun mielestä ei. Tehtiin herralle loppukauden lappu (Peltolan "korvaaja"). Toivon taas olevani niin väärässä.

Ei tehty loppukauden lappua. Koeajalla. Tappara on taistellut mestaruudesta vuodesta 2012, siellä on tuona aikana käynyt tällaisilla tuurauspätkillä/ringinlevennyssopimuksilla esimerkiksi Jesse Jyrkkiö, Toni Kallela, Henri Tuominen, Ville-Vesa Vainiola, Miika Heikkilä, Rasmus Kulmala, Hannu Kuru, Rasmus Smedberg, Martin Bodak, Viktor Nestrasil, Tomi Peltonen, Jere-Matias Alanen, Otto Mäkinen, Jeremi Wehmas, Mikko Pukka, Jonathan Racine, Topi Nättinen, Saku Salmela ja itseasiassa mestaruuskaudella 2015-16 Juuso Pulli. Mielestäni Tapparan uskottavuus ei ole kärsinyt vaan siitä on puhuttu jopa jonkinlaisena dynastiana.

-mesag

Vakiokokoonpanossa
Aho KooVeeseen sanoisin. Pulli kokeneempana osaa pelata pienet minuutit hyvin, ei yrittänyt mitään erikoista, vaan pelasi varmaa peruspeliä. Jos jatkaa näin, niin tekisin kyllä loppukauden sopparin, jossa peliruuhkassa voisi olla tarvittaessa seiskapakkina ja loukkeja tuuraamassa, ja muuten KooVeessa.

Luottopelaaja
Katselin ainoastaan ensimmäistä ja kolmatta erää ja minua ainakin pelotti joka kerta, kun oli kiekossa. Yhtäkään hyvää kiekollista ratkaisua en nähnyt ja paniikin omaisia purkuja keskialueelle paineettomassa ja vapaassa tilassa. Olin 99% varma, että tuosta yhden turhan roikkopurun jälkeisestä tilanteesta Jukurit tekee vielä voittomaalin viime hetkillä.

UglyHouse

Luottopelaaja
Kävin eilen lukemassa Ilveksen tiedotteen ja tosiaan, koeajalla Pulli on. Eli minulla oli väärää tietoa. Leon loukkaantuminen taisi laittaa toimiston pakkorakoon ja joku oli pakko saada alakertaan.
Lopuksi vielä ettei jää epäselvyyttä: olin erittäin mielissäni kun Pulli viime kerralla jätti joukkueen, hän ei ole minun suosikkipelaajani ja taisi jotain jäädä viime visiitistä hampaankoloon.;)

ilvesperhe

Luottopelaaja
Muutamaan peliin tuli tuuraajaksi, turha tästä hankinnasta on vouhottaa.
Kertaus:
”Tuomas Salmelan pelikiellosta ja puolustuksemme loukkaantumisista johtuen tarvitsimme lisämiehitystä tuleviin peleihimme. Juuso Pulli on tuttu mies organisaatiollemme sekä valmennuksellemme, ja tiedämme, miten hän ajattelee joukkueesta ja logolle pelaamisesta, Ilveksen urheilujohtaja Timo Koskela kertoi tiedotteessa."

ifor74

Luottopelaaja
Kyllä pelotti kun Juusolla kiekko. Ainakin kerran omasta päästä purku meni suoraan Jukuri pakille joka pääsi vetään unelma syötöstä.
Kiekoton peli oli sitteen ihan OK.

Pok

Tähtipelaaja
Aika Hessu Hopo kiekon kanssa, kuten odottaa sopii. Mihin se nyt siitä olisi muuttunut, kun tuota toilailua katsottiin pari vuotta sitten kokonainen kausi. Ekassa pelissä ei kuitenkaan omissa soinut.

Toisaalta, noista Pullin pelaamista 12 minuutista esimerkiksi 6 minuuttia lisää muutenkin 9 minskaa kentällä selviytyneelle raakile-Aholle ja 6 jakoon sitten muille (paras pakki Parikka pelasi jo nyt 25 minuuttia, eli tuskin hänelle yhtään lisää voisi antaa) houkuttelee vielä vähemmän vaihtoehtona.