RajamäenEki
Vakiokokoonpanossa
Saas nährä taitaa olla kovin alotusrosentti tänään :]
On kyllä huikea kehitys. Muistan kuinka oli suorastaan meikän inhokkeja ja olin onnellinen kun poistui joukkueesta. Nyt olen monttu auki seurannut miehen pelaamista ja ei voisi uskoa, että on sama ukko kyseessä. Tiedän etten ole ainoa ja hienoa, että pääsi näyttämään meille närhen munat.Mitä tälle kaverille on tapahtunut sitten viime visiitin. On paljon rauhallisempi ja jopa rakentaa peliä. Pelaa todella hyvin.
Ja eiköhän yhtenä isoimmista syistä ole ihan vain ikääntyminen, on ehkä älynnyt, ettei kiekolliset taidot riitä Liigassa kiekollisen huippupelaajan tasolle, ja on yksinkertaistanut pelaamistaan. Ei ole nähty enää niitä bobiorri-kevätjuhlaliikkeitä, jotka olivat "normaaleja" viime käyntikerralla.Eiköhän henkilökohtainen kunto ja motivaatio ole yksi tekijä onnistumisessa. Myös pelitavalliset asiat vaikuttavat, eri pelaajat loistavat eri pelitavoissa. Jotain hän on tehnyt oikein aiemminkin kun kutsuttiin takaisin.
Hienosti on vetänyt. Täytyy vaan Koskelan miettiä, että kantaako hyvät esitykset enää ensi kaudella? Tulee kesken kauden alemmasta sarjatasosta, niin aika paineettomaasti pääsee pelaamaan. Worst case scenario, tarjotaan kahden vuoden sopimusta ja palaa sitten Mestis-tasoiseksi pelaajaksi.
No eihän tuota kukaan jatkossakaan miksikään top-4 pakiksi kaavaile. Eli tuo worst case scenario tarkoittaisi tilannetta jossa meillä olisi 8.pakkina kokenut kaveri joka voi loukkaantumissumien aikaan pari peliä paikata ylhäällä ja lopun aikaa vahvistaisi Kooveeta, joka on oikeasti tärkeää saada pidettyä Mestiksessä. En näe, että Pullin kanssa saadaan minkään näköistä ongelmaa aikaiseksi.
Itse tarjoaisin sopimusta ehdottomasti.Hienosti on vetänyt. Täytyy vaan Koskelan miettiä, että kantaako hyvät esitykset enää ensi kaudella? Tulee kesken kauden alemmasta sarjatasosta, niin aika paineettomaasti pääsee pelaamaan. Worst case scenario, tarjotaan kahden vuoden sopimusta ja palaa sitten Mestis-tasoiseksi pelaajaksi.
Alkaa olemaan jo ikää pelaajalla, että kyllä Pulli haluaa mahdollisimman hyvän korvauksen palveluksistaan.Itse tarjoaisin sopimusta ehdottomasti.
-Varmasti halpa sopimus
-Erinomainen rotaatiopakki
-Pelaa KOOVEEssa varmasti ihan mielellään jos siltä näyttää
Näistä lähtökohdista mieluummin sopimus KooVee:n kanssa.
Tillu saisi kyllä ehdottomasti antaa Pullille 2v lapun lapaseen. Hinta/laatu on tässä kohdillaan, sekä tietenkin myös persoonaMonitoimityökalu Juuso Pulli nauttii jokaisesta vaihdosta Ilveksen paidassa – Tampereen Ilves
Ilveksen riveistä voi tällä kaudella löytää monta onnistujaa. Yksi heistä on toista kertaa urallaan Ilveksessä pelaava Juuso Pulli, 30. Puolustaja on kerännyt viime kausina kokemusta ulkomailta ja palasi Liigaan kokeneempana sekä kypsempänä pelaajana. Aina sata lasissa joukkueen eteen pelaava...www.ilves.com