Kyllä ne kannattaa kattoa, reisille meni toi homma täysin ja sinänsä ymmärrän Rautakorven valitukset. Siitä tilanteesta vielä Tappara pääsi leipomaan ittensä yv,llä 2-0 johtoon, vaikka olis pitäny itse saada jäähy,
tai jypille rankkari.
Taitanee tosiasia olla sekin, notta ku riittävän usein samaa asiaa toistelee, se kokee jonkinmoisen inflaation, ja tällä siis tarkotan sitä Rautakorven jatkuvaa valitusta tuomaroinneista.
Joo ja olin juuri korjaamassa, mutta laitetaan eri vastaukseen, että on vedettävä sen verran takaisin, että tällä kertaa vastaus oli fiksu, eikä tasoa "puusilmä", kuten edellisessä kotipelissä. Samoin kysymykseen mailahäirinnästä vastasi diplomaattisesti. Lisäksi taitaa olla niin, että KSML:n Jere Korkalainen on tavallista etevämpi lämmittämään Jukkaa ja lähes joka kerta yrittää lypsää jotain tuomareista.
Ja vielä toinen asia, mä en osaa kyllä pitää millään muotoa nolona tuota suomenkielen käyttöä Suomen liigan lehdistötilaisuuksissa. En kuulu vähääkään Rautakorven fanipoikiin, mutta käsittääkseni mies kyllä englannilla pärjää ihan ok, mutta jos ollaan Suomen liigan lehdistötilaisuudessa, jossa haastattelija tai toimittaja kysyy suomeksi, niin en osaa nähdä mitään väärää siihen, että vastaa myös suomeksi.
Se, jos käyttää suomea, ei automaattisesti tarkoita sitä, että ei esim. englantia osaisi.
Mutta tästäkin saattaisi saada juupas-eipäs väittelyn ja on varmasti myös sukupolvi-kysymys, esimerkkinä, että itse käyn syömässä mieluummin siipiä kuin wingsejä.