Rauno Repomies
Tähtipelaaja
Joo just muokkasinkin.Ojantakanen, ei Lipiäinen. Libilibi meni Ässiin
Joo just muokkasinkin.Ojantakanen, ei Lipiäinen. Libilibi meni Ässiin
Valtteri Ojantakanen Jyppiin 2v lapulla.
Toivottavasti Ojantakaisen putki ei silti katkea.Näemmä olikin viikon alussa eikä työviikon loppupuolella. Ei se mitään, kelpaa tämäkin.
Ojantakanen omaa hyvän maalivainun. Tietyllä tapaa samanlainen pelaaja kuin Gardiner JYPiin tullessaan. Hyvä maalintekijä, jonka pitää saada monipuolisuutta pelaamiseensa. Gardiner siinä onnistui, aika näyttää onnistuuko Ojantakanen siinä tehtävässä.
Peli auki, lisää odotellessa.
Sitähän hän itse sanoi, että haluaisi saalistaa enemmän syöttöpisteitä myös.Toivottavasti Ojantakaisen putki ei silti katkea.
Viimeiset neljä kautta SaiPassa 55 maalia ja 10 syöttöä
Ja niin pitkälle kun EP näyttää niin tasan kerran on kerännyt syöttöjä enemmän kun maaleja. Kausi 19-20 14 ottelua 0+1
katso liitettä 8988
Ei tainnut ollakkaan.Kuten jo aiemmin kerroin ens viikolla julkistus ja valmentaja on Tobias Johansson.
Sashan lähde erehtyny. Sanoi Pennerbornista et kävi neuvottelee ja soppari kariutui. No en menetä yöuniani.Ei tainnut ollakkaan.
Pojilla taas hauskaa kentälläHämäläinen ja Heiskanen jatkaa jutun mielenkiintoisin osio.
Ei voi ymmärtää.Hämäläinen ja Heiskanen jatkaa jutun mielenkiintoisin osio.
Eli ei se Niku ainakaan JYPiin ole palaamassa kun eikös se Hämäläisestä ollut kiinni.Hämäläinen ja Heiskanen jatkaa jutun mielenkiintoisin osio.
JYP neuvotteli muutaman ehdokkaan kanssa aika intensiivisesti. Johansson kariutui, mutta Pennerborn ei. En tiedä mitkä nuo lähteesi ovat, mutta minun lähteet kertovat toista. Niiden mukaan neuvottelut eivät hänen kanssaan kariutuneet vaan ne olivat erittäin perusteellisetKyselin vähän asiasta ni tämän Pennerbornin kanssa oli alunperin neuvoteltu ja oli kariutunut viime metreillä. Nyt olivat neuvotelleet uudestaan ja päässeet maaliin.
Nii että meinaat et sun lähteet on oikeassa ja minun väärässä?Lähteeni on sama ku kiekkotoimittajalla tässä asiassa. Jotenkin olen hyvin epäilen lähteitäsi tässä asiassa.JYP neuvotteli muutaman ehdokkaan kanssa aika intensiivisesti. Johansson kariutui, mutta Pennerborn ei. En tiedä mitkä nuo lähteesi ovat, mutta minun lähteet kertovat toista. Niiden mukaan neuvottelut eivät hänen kanssaan kariutuneet vaan ne olivat erittäin perusteelliset
Se mikä tässä on mielenkiintoista on tuo JYPin ilmoitus siitä, että muulla valmennusryhmällä on vain yhden kauden sopparit kun päävalmentajalla on kahden vuoden sopparit.
Sun lähteesi oli jo väärässä valmentajan valinnan suhteen, eiköhän Reijon lähteet ole tässä kohtaa oikeassa.Nii että meinaat et sun lähteet on oikeassa ja minun väärässä?Lähteeni on sama ku kiekkotoimittajalla tässä asiassa. Jotenkin olen hyvin epäilen lähteitäsi tässä asiassa.