Seuraava vänkääjä.Jos tiedos et helmikuus pitäis alkaa ja vielä ois pitäny syyskuuhun asti antaa lisäaikaa.Mikä järki mun kannalta olis moisessa vedossa? Ei sullekkaan ihan helpolla tunnu menevän päähän ero ettei rakentajaa just nyt ole vaan neuvottelevat.Tottakai jollai aikataulul asiat ratkeaa.Onko korkki auennu väellä ku ihme inttämistä faktoista.
Ei nyt tietenkään rakentajaa ole silloin jos ei sopimuksia ole vielä tehty.
Mitenkäs arvelet, mikä se sun "fakta" on, löytyykö rakentajaa tuohon helmikuuhun mennessä, kun ovat ilmoittaneet että se alkaa? Siitähän uutisesta tämä koko keskustelu alkoi kun se uutinen tuli julki.
Entäs ne rahat, miten arvelet, löytyvätkö ne helmikuuhun mennessä?
Mun puolesta mainittu jankuttaminen voidaan lopettaa, mutta kun siitä mua syytät, niin kerro nyt noihin ne "faktat", eli onko siis niin, että rakentaminen ei ala helmikuussa vai että alkaa, mutta haluat vaan lystiksesi painottaa, että rahaa ja rakentajia ei ole vielä.
Ai niin, ja mitä tulee korkin aukeamiseen, niin pahoittelut, olen täältä pois ainakin noin klo 18-21, kun auton ratissa ei voi näitä kirjoitella. Vähän kuulosti siltä, että kipuilet mahdollisesti itse asian kanssa. Jos asis on näin, niin tsemppiä!