Pehmeetkädet
Guest
Joo eiköhän tää piisaa Miks mää ees koskaan tulin tänne antaan porukalle infoa näistä.. osaako joku neuvoa miten tän käyttäjän saa poistettua?
Voit sinäkin sen kuvan keskustelusta liittää.Odottelen kanssa tätä kuvaa pehmeiltäkäsiltä... missä kysyin Jokipakasta. Kysyin Kanukista, mistä minulla ei ole tietoa.
Blegi, älä välitä vittuilijoista. Asiallisempaa ja parempaa sisältöäKyllähän se Jyrki solmi sopimuksen Ilveksen kanssa. Yleensä en tykkää suoraa näitä ilmaista, mutta jos hieman maine parantuisi ja foorumilla kehtaisi esiintyä.
Joo eiköhän tää piisaa Miks mää ees koskaan tulin tänne antaan porukalle infoa näistä.. osaako joku neuvoa miten tän käyttäjän saa poistettua?
Jos nyt ei lähetä ihan tähänkään, mutta jos toista alkaa mustamaalaamaan tuolla tavalla, niin mukava olisi olla joitain todisteitakin.Joo eiköhän tää piisaa Miks mää ees koskaan tulin tänne antaan porukalle infoa näistä.. osaako joku neuvoa miten tän käyttäjän saa poistettua?
Voin ja laitan huomenna aamusta, vannon. Annan mahdollisuuden ensiksi todistaa tämän keskustelun toiselle jäsenelle.Voit sinäkin sen kuvan keskustelusta liittää.
Juu kyllä .. priva keskustelut on kahdenkeskeisiä, ollaan mekin joku sana vaihdettu ja salassa pysyy. Olen myös muutaman muunkin aidon tietäjän kanssa joskus keskustellut, eikä niistäkään sen enempää.Kyllä juuri näin. Voin olla tiedoissani vaikka kuinka väärässä, se ei kiinnosta. Se kiinnostaa tehdäänkö täällä tahallista mustamaalaamista. Olisiko oikein ollut antaa viesti jättää tuohon ja antaa ns maineen laskea täysin nolliin. Kun tuollaista levittää, on oikeus pyytää todisteita.
Tässä. Niin kun sanoin kuvaa en osaa laittaa. Michallero auttaa mua poistaan tän tilin. Jään seuraan sivusta kuinka hulluja täällä puhutaanEi tää nyt mee kenellekkään läpi. Eiköhän 99% palstalta aamulla tajunnut kuka on tuo tamperelainen. Iltapäivällä alkoi tippua päivälehtiin ja eri sivustoille uutista aiheesta. Kello 20.10 kerroin sulle että on jokipakka ja sen jälkeen tulit tänne kehuun.
Kyllä.Juu kyllä .. priva keskustelut on kahdenkeskeisiä, ollaan mekin joku sana vaihdettu ja salassa pysyy. Olen myös muutaman muunkin aidon tietäjän kanssa joskus keskustellut, eikä niistäkään sen enempää.
Siis muiden kuin sinä.. minä en niihin lukeudu
Ei nyt kannata uhriutua kuitenkaan ja johan sulle neuvottiin kuinka tänne kuvia lisätään.Tässä. Niin kun sanoin kuvaa en osaa laittaa. Michallero auttaa mua poistaan tän tilin. Jään seuraan sivusta kuinka hulluja täällä puhutaan
Älä nyt lähde minnekkään. Sinulla on tietoa ja paljon. Jutellaan asiat selviksi yksityisviesteillä tästä eteenpäin ja kerrotaan foorumille sitten mikä on lopputulos. Oman maineen vuoksi se on tärkeää, koska on rajuja väitteitä. Ylläpito varmasti voi auttaa asian ratkaisussa miten asiat menneet.Tässä. Niin kun sanoin kuvaa en osaa laittaa. Michallero auttaa mua poistaan tän tilin. Jään seuraan sivusta kuinka hulluja täällä puhutaan
Et sinä nyt mihinkään lähde.. kättä päälle ja eteenpäin. Samalla puolella tässä kaikki ollaan ja Ilves on se juttu.Tässä. Niin kun sanoin kuvaa en osaa laittaa. Michallero auttaa mua poistaan tän tilin. Jään seuraan sivusta kuinka hulluja täällä puhutaan
Sovinto seks*ä eikuEt sinä nyt mihinkään lähde.. kättä päälle ja eteenpäin. Samalla puolella tässä kaikki ollaan ja Ilves on se juttu.
Ookkona Tillu itte??En uhriudu. Alunperinkin oli virhe tulla tänne mitään kertomaan mutta ajattelin että se tuottaa porukalle iloa. Tiedän ehkä hieman liikaa ja minulla ei ole huhuja tarjota vaan pelkkiä totuuksia. Siksi mun on helppo todeta mikä on totta ja mikä tarua. Nyt kuitenkin poistetaan käyttäjä ja katsotaan jos palataan joskus, epäilen kyllä vahvasti etten palaa enään
Älä nyt lähde minnekkään. Sinulla on tietoa ja paljon. Jutellaan asiat selviksi yksityisviesteillä tästä eteenpäin ja kerrotaan foorumille sitten mikä on lopputulos. Oman maineen vuoksi se on tärkeää, koska on rajuja väitteitä. Ylläpito varmasti voi auttaa asian ratkaisussa miten asiat menneet.
Kyllä pikkuhiljaa sais tulla ihan faktoina nämä sopimukset. Alkaa vituttaan tää juupas eipäs leikki.Eli siis porukka ei halua että näitä kerrotaan etukäteen? Luulin että täällä nimenomaan sitä haluttaisi
Tämä. Pääasia että kovia pelaajia on tulossa. Sitä tarvitaan, jos kannusta halutaan pelata.. moni muukin joukkue vahvistuu merkittävästi.Oli miten oli ja kenen tietoa oli mutta se kaikkein tärkein kuultiin, tervetuloa kotiin Jyrki! Mahtavaa