Jyrki Jokipakka

ifor74

Luottopelaaja
Miten niin valitsevat? Ilves oli tiettävästi 1. vaihtoehto Jyrkillekin, mutta peruspakille ei haluttu maksaa vanhoista meriiteistä.

Vaihtoehtoja jäi siis paikalliskilpailija tai joku muu.
Missäs on ne todisteet että Ilveksen tarjous jos semmoita on edes tehty on pienempi kun Tapparan?
Jos seurat toimivat samalla talousalueella ja samassa hallissa niin onko se Jalon vika sitten että Tappara pystyy maksamaan pelaajille kovempia palkkoja että Mattial, Jykä naapuriin siirtyy?

El Reino

Tähtipelaaja
Missäs on ne todisteet että Ilveksen tarjous jos semmoita on edes tehty on pienempi kun Tapparan?
Kyllä JJ tämän palstan tietäjien perusteella oli Ilvekseltäkin kysellyt kiinnostusta. En epäile näiden sanomisia, kun näyttivät olleen asiasta jo aikaa sitten vihillä.

Asylum

Luottopelaaja
@ifor74

Kyse ei ollut siitä, että ei olisi rahaa maksaa, vaan siitä, että pakisto on täynnä kuulemma. Näin Tillu kertonut, kun Jyrki kysellyt pelipaikkaa ensi kaudeksi.

El Reino

Tähtipelaaja
Eipä tuo mitenkään järkevää rahankäyttöä olisi ollutkaan, kun runko on jo:
Johansson
Utunen
Parikka
Kucerik
Pelli
Latvala
Soini
+ toivottavasti Friman

Gazdankin pitäisin mielummin kuin vaihtaisin kehityskäyrällään jo alamäen saavuttaneeseen Jykään. Jykän veikkaan olevan kuitenkin edelleen 200k€:n hintainen pelaaja ja miksei kovilla meriiteillään olisi.

M22

Luottopelaaja

ifor74

Luottopelaaja
Kyllä JJ tämän palstan tietäjien perusteella oli Ilvekseltäkin kysellyt kiinnostusta. En epäile näiden sanomisia, kun näyttivät olleen asiasta jo aikaa sitten vihillä.
Niin palstan "tietäjiä" kun uskoo niin aina ne jotka Tapparaan menee saavat enemmän palkkaa mutta Ilveksen pelaajat tulevat vaan rakkaudesta seuraan ja verkkari palkalla.

Esim. Mattilan kohdalla raha kuulemma ratkaisi mutta mitä itse olen perheen lähellä olevien kanssa puhunut niin Ilveksen tarjous oli aikas sama.

Raipe79

Luottopelaaja
Sulla varmaan on joku lähde tähän palkkaan?
Ihan pystyy jo verotuksesta laskemaan melko tarkkaan nykyään, toki toiset rahastoi enemmän kuin toiset.. mut joo olen niin lähellä kyseistä pelaajaa että varmasti tiedän summat mitä sai ilveksessä ja mitä tulee tapsussa saamaan, mut se jääköön sanomatta :)

Blackhawk

Luottopelaaja
Ihan pystyy jo verotuksesta laskemaan melko tarkkaan nykyään, toki toiset rahastoi enemmän kuin toiset.. mut joo olen niin lähellä kyseistä pelaajaa että varmasti tiedän summat mitä sai ilveksessä ja mitä tulee tapsussa saamaan, mut se jääköön sanomatta :)
Sä voit sitten lähellä ollessasi kysyä joskus sopivalla hetkellä, miten hän näkee edellisen stintin Ilveksessä menneen omin sanoin..

Rantsukoff

Luottopelaaja
Ylpeä olet varmasti miehen seuravalinnasta.

Miika Lundin

Luottopelaaja