Jyrki Jokipakka

Taidan kuulua isoon vähemmistöön, mutta en todellakaan näe Jokipakkaa minkäänsortin ylikylänukkona. Aikamoista lepsuilua omissa. Varsinkin maalinedustan puolustamisessa veltto ja laiska. En ymmärrä, millä perusteella Jokipakka saa eniten peliaikaa T...ran pakeista. Meillä pelatessaan oli vielä astetta flegumman oloinen kuin nyt naapurissa. Max. satkun liksalla voisin Ivekseen ottaa, vaikka "oma poika" onkin.

PS Paavo Väyrystä lainaten: "Olen mieluummin yksin oikeassa, kuin enemmistön mukana väärässä".

Aina olis mahtunut mun ilvekseen, mutta pelaa nyt tuolla naapurissa. Toisaalta hyvä että on siellä varmaan hirveän kalliskin niinkuin nämä sisäpiiriläiset täällä ovat sanoneet ja tienneet. Jokipakan yhden kauden palkalla saadaan varmaan tehtyä Latvalalle seitsemän vuoden jatko ja nauttia tästä kovaotteisesta huippumiehestä.

Miten on vittu mahdollista, että tämä hiiri tuli Ilvekseen laiskottelemaan ja pelaamaan silloin kun huvittaa? Nyt Tapparassa puolustajien pistepörssin 4. Ja pelejä noin kymmenen vähemmän kuin muilla. +20 myös. Vittu että vituttaa.
Ehkä kaveri otti hölmöilyistään opiksi ja päätti että seuraava visiitti liigassa tulee olemaan paljon parempi. Nyt pelaa sillä tasolla kun pitääkin

Ois kyllä mahtunu mun ilvekseen. Semmoinen tonnin seteli ilme kun kattoo noita tilastoja.

Miten on vittu mahdollista, että tämä hiiri tuli Ilvekseen laiskottelemaan ja pelaamaan silloin kun huvittaa? Nyt Tapparassa puolustajien pistepörssin 4. Ja pelejä noin kymmenen vähemmän kuin muilla. +20 myös. Vittu että vituttaa.
Ihan samaa olen näin itsekin ihmetellyt. Paljon paskaa Ilvesläisiltä kuulin ennen kautta mutta mitä vielä. Kiekolla varma, puolustaa tunteella ja tilastot sen mukaiset

Takaisin