Merkkari
Guest
Vs: #KäynPeleissä
Tyhjältä näyttää halli. Voi olla 4000katsojaa tiukassa.
Tyhjältä näyttää halli. Voi olla 4000katsojaa tiukassa.
Merkkari sanoi:Tyhjältä näyttää halli. Voi olla 4000katsojaa tiukassa.
Ikurin Vire sanoi:Merkkari sanoi:Tyhjältä näyttää halli. Voi olla 4000katsojaa tiukassa.
Aijaa, itse katselin hetki sitten katsomokarttaa ja sanoisin, että tällä hetkellä on myyty noin 4600 tikettiä.
Merkkari sanoi:Ikurin Vire sanoi:Merkkari sanoi:Tyhjältä näyttää halli. Voi olla 4000katsojaa tiukassa.
Aijaa, itse katselin hetki sitten katsomokarttaa ja sanoisin, että tällä hetkellä on myyty noin 4600 tikettiä.
Tässä hämää se kun osa C-katsomosta on tietääkseni peitetty eikä suinkaan myytyjä paikkoja kuten katsomokartta näyttää.
Iki sanoi:Kova draivi päällä ja halli melkein tyhjä. Tapparalla on omansa huomenna ja halli jo myyty melkein loppuun. Miksi näin?
Iki sanoi:Kova draivi päällä ja halli melkein tyhjä. Tapparalla on omansa huomenna ja halli jo myyty melkein loppuun. Miksi näin?
pelikirja sanoi:Miksette mene sinne paikanpäälle?Ainako täytyy vaan selitellä ettei pääse.
Ikurin Vire sanoi:Iki sanoi:Kova draivi päällä ja halli melkein tyhjä. Tapparalla on omansa huomenna ja halli jo myyty melkein loppuun. Miksi näin?
On nämä Tapparalaiset hauskoja veikkoja. Omalla jengillä peli tänään ja roikutaan täällä.
Artsi sanoi:Ikurin Vire sanoi:Iki sanoi:Kova draivi päällä ja halli melkein tyhjä. Tapparalla on omansa huomenna ja halli jo myyty melkein loppuun. Miksi näin?
On nämä Tapparalaiset hauskoja veikkoja. Omalla jengillä peli tänään ja roikutaan täällä.
Johtuisiko siitä, että kaikki (tai ainakin melkein) liput alta kympillä: http://www.ticketmaster.fi/event/tappara-jukurit-lippuja/209373
jurgen sanoi:Hieno meininki hallissa... kun alkaa voittoja tulemaan, niin olen varma, että katsojia on pelissä kuin pelissä yli 5000.