Toivottavasti ei enää koskaan palaa meille.
No ensinnäkin aivan älyttömän hidas, sitten jos ja kun tässä nyt ollaan kehittyvä ja eteenpäin menevä seura, niin en kyllä todellakaan näe, että Kantola olisi mikään lisä tai vahvistus tohon joukkueeseen. En vaihtaisi esim. tästä meidän nykyisestä rosterista ketään Kantolaan. Kantola on varmasti monelle jäänyt mieleen siitä, että taisteli ja varmasti edelleen taistelee paljon, mutta ei nyt tämmönen suonenveto mikä sillä muutamaan peliin on tullut. Nii ei se ole mun mielestä mikään syy haikailla takas. Tarvitaan paljon laadukkaampia pelaajia jatkossa, kuin mitä Kantola. Ja meillä jo nyt niitä on.Kerro toki perustelut?
No ensinnäkin aivan älyttömän hidas, sitten jos ja kun tässä nyt ollaan kehittyvä ja eteenpäin menevä seura, niin en kyllä todellakaan näe, että Kantola olisi mikään lisä tai vahvistus tohon joukkueeseen. En vaihtaisi esim. tästä meidän nykyisestä rosterista ketään Kantolaan. Kantola on varmasti monelle jäänyt mieleen siitä, että taisteli ja varmasti edelleen taistelee paljon, mutta ei nyt tämmönen suonenveto mikä sillä muutamaan peliin on tullut. Nii ei se ole mun mielestä mikään syy haikailla takas. Tarvitaan paljon laadukkaampia pelaajia jatkossa, kuin mitä Kantola. Ja meillä jo nyt niitä on.
No joo, en kyllä näkisi mitään järkee tuoda Kantolaan meille syömään yhdenkään nyt tällä hetkellä meillä olevan pelaajan peliaikaa.Et ketään? Nyt meni hiukan yli.
Itse vaihtaisin heti Lepaukseen. Ylivoimalla maalin edessä olisi aivan Kaitsun mentävä paikka.
Mutta eihän ole Kaitsu mihkään siirtymässä.
Voi harmi!Turha haaveilla Ilvekseen, Kaitsu jatkaa KalPassa ensi kauden.
Kai Kantola jatkaa KalPassa kevääseen 2021!
Kuopiolaishyökkäyksessä vakuuttavaa jälkeä läpi kauden tehnyt hyökkääjä Kai Kantola ja KalPa ovat solmineet kautta 2020-2021 koskevan ja...kalpa.fi
Hieno pelimies, mutta ei nykyilveksen pelaajatyyppiä