Pakko taas kommentoida kun olen 100% samaa mieltä.Oli seurannassa ja oli heikko esitys. Lopun maalista tietty ollaan iloisia, mutta en oikein tiedä mikä on kaverin rooli tai profiili jatkossa ja onko meidän paikkaa kärkkyvää nuorisoa edellä tällä hetkellä?
Kos, Laurell, Bau kaikki pelanneet toistaiseksi paremmin.
Väisänenhän pelas tänää parhaan pelinsä. Kalle ehtiny olla 0 tai 1 treenit joukkueen kanssa. Annettasko hetki aikaa? Kahteen vikaan peliin 1+1 on parempi ku monella muulla.Olisiko kenelläkään Liigassa tarvetta isolle änäripaikkaa kärkkyvälle voimahyökkääjälle ?
(Tänään hyvä syöttö, ei peru silti mun myynti-ilmoitusta)
Vielä jokin aika sitten ajattelin, että tämä olisi mahdotonta, mutta nyt täytyy kyllä kompata.Huonompi kuin Meskanen.
Tämän pitäisi ilman muuta olla oletusarvokin, koska kyseessä on kuitenkin 14 pinnaa parhaalla liigakaudellaan tehnyt peluri.Huonompi kuin Meskanen.
Mun mielestä oletusarvo on, että tämän ura olisi jyrkässä kulmassa ylöspäin, NHL- varaus taskussa, mutta ihan täysi tekeminen on, että tuottaa Sm- liigassa jotain positiivista joukkueelle, enkä tarkoita pelkkiä pisteitä. Meskaseen vertaus lähinnä liikkeeseen yms , mutta tämä vielä asteen huonompi.Tämän pitäisi ilman muuta olla oletusarvokin, koska kyseessä on kuitenkin 14 pinnaa parhaalla liigakaudellaan tehnyt peluri.