Kannattajamatkat puolivälieriin 2025!

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Osasto 41 järjestää kannattajamatkat Oul... toiseen ja neljänteen sekä tarvittaessa kuudenteen puolivälierään. Matkojen hinta ja aikataulu selviää vastustajan selvittyä. Hinta-arvio bussimatkalle on 25-55€ per henkilö.

Matkoille voi kuitenkin jo nyt ilmoittautua jos matkan pituus tai aikataulu ei pelota. Ilmoittautuminen on kuitenkin sitova ja mahdollinen peruutus on tehtävä 3 päivää ennen kyseistä matkaa.

Täältä 2. puolivälierään!

Täältä 4. puolivälierään!

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Viimevuonna oli 100 ilmottautujaa ilman määränpäätä täynnä.

Jos uusitaan sama tänä vuonna, niin jaloviinanvartija tarjoaa jokaiselle halukkaalle jalluhuikat vanhalla kirkolla!

AnkuK

Vakiokokoonpanossa
Viimevuonna oli 100 ilmottautujaa ilman määränpäätä täynnä.

Jos uusitaan sama tänä vuonna, niin jaloviinanvartija tarjoaa jokaiselle halukkaalle jalluhuikat vanhalla kirkolla!
Emmää muuten mut kerta jalluhuikka niin..

AnkuK

Vakiokokoonpanossa

Outo hankinta

Luottopelaaja
Tästä ketjusta voi Makkonen tulla poimiin suussa parhaalta tuntuvan Einsteinin, on kyllä jutut viistossa.

Painottuu ikävän paljon arkipäiville vieraspelit poffeissa. Toivotaan et väkeä silti pääsee lähtemään.

Ilvesfan

Vakiokokoonpanossa
Tästä ketjusta voi Makkonen tulla poimiin suussa parhaalta tuntuvan Einsteinin, on kyllä jutut viistossa.

Painottuu ikävän paljon arkipäiville vieraspelit poffeissa. Toivotaan et väkeä silti pääsee lähtemään.
Aina arkipeleihin on vähintään yksi auto lähtenyt jopa Ouluun. Ja esimerkiksi itse otin 6 viikkoa vapaata töistä jotta pystyy ainakin viikon juhlimaan sitten Toukokuussa.

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Noni, nyt loppuu se Vatun ruakkiminen ja nimiä listaan.

Mä pärjään toistaseks 200gramman pullolla ehtoollisenjaos kun nimiä on ekaan matsiin listassa vasta 20...

38 Special

Luottopelaaja
Mitens mahdollinen paikallispelisarja? Ollaanko alhaalla päädyssä, vai ylhäällä parvella?

ilvesperhe

Luottopelaaja
Noni, nyt loppuu se Vatun ruakkiminen ja nimiä listaan.

Mä pärjään toistaseks 200gramman pullolla ehtoollisenjaos kun nimiä on ekaan matsiin listassa vasta 20...
Kyllä niitä nimiä tulee jahka selviää kohre. Oulu voi joillekin aiheuttaa töissä veivaamista. Paskalla säkällä pelattas vaikka pari jatkoerää niin autot on Tampereella kun aurinko nousee. Hämeenlinnaan taas hoituu noi meno paluut hetkessä. Ja voihan se viaraspeli olla ratamettässäkin. Ei tässä tartte kun orotella ja varoo reenijumia.

Moraalinvartija

OS41 Lutuurituottaja
Vastaan kahteen viestiin keskustelusta, koska en osaa niitä niputtaa t atk ajokortti hyllyllä.

Oulusta kerkeää aamuseiskaksi kotiin, 2018? Playoffsarjassa olin aamuseiskalta kotona, ja kymmeneksi kerkesi hyvin töihin.

B) jos mouhot tulee vastaan niin jatkamme parvella. Toivotaan että vasta pv-erissä vastaan aikaisintaan, koska sillon Lüga pakottaa heitä tarjoamaan kiintiön vieraille, niin ei tarvi vääntää sen saatanan parven kanssa

SaulBrother

Luottopelaaja
Oulusta kerkeää aamuseiskaksi kotiin, 2018? Playoffsarjassa olin aamuseiskalta kotona, ja kymmeneksi kerkesi hyvin töihin.
2019 oli. Bussi oli kuudelta aamulla keskustorilla ja sänkyyn pääsi joskus seiskan aikoihin. Oli ehkä ryypätyin reissu minkä oon tässä vuosien aikana kokenut.