Penkinlämmittäjä22
Luottopelaaja
Tälle kun ilmeisesti on tilausta, niin luodaan tämä ketju tänne. Keskustelua siis kannattajatoiminnan lieveilmiöistä niin Ilveksen kuin muidenkin joukkueiden peleissä.
Kukakohan siellä nyt on tälläkertaa yrittänyt muka tapella? Itse uskon että tämä on turkulaisten omaa lavastusta
Mikähän juttu tämä myllyjen haku ulkona nyt on? Muuten kyllä aika kuraa taas joiltain nimimerkeiltä Turusta, ihan viimeiseksi lähtisin houkuttelevuudesta kettuilemaan tähän suuntaan.
No kun sitä tässä koitan juuri että jos sielä on joku Ilves-Saipa ja joku tulee kaverinsa kanssa katsomaan peliä Ilveksen fanikatsomoon tunnelman takia.Tulisi nauttimaan meidän omasta tunnelmastamme, ei nuorta lasta tai ketään saisi koskaan lyödä mutta kun realiteetit ovat nämä niin olen aina neuvonut omaakin pikkuproidia että meikäläisten päätyyn mennään ja siellä pysytään omien joukossa.
Tämä lapsen lyöminen meni seuraavaksi.Ensinnäkään ei ole vieläkään tiedossa kuka on lyönyt, ketä on lyönyt ja missä on lyönyt. Se tapahtuma mistä itse olen kuullut, niin mouhari on itse tullut paikalle ja aloittanut tappelun ja saanut nenilleen. Tästä lapsen lyömisestä en ole kuullut mitään, ellei nämä ole sama asia.
Ootte te kyllä ylpeitä ei voi muuta sanoa. Voi näköjään pienestä nousta kusi päähän, jatkakaahan samaan malliin!Saa olla aikamoinen huora jos vieras tulee katsomoon meidän tunnelman takia . Onkohan nämä natsit sun päässäsi tälläkin hetkellä?
No kun sitä tässä koitan juuri että jos sielä on joku Ilves-Saipa ja joku tulee kaverinsa kanssa katsomaan peliä Ilveksen fanikatsomoon tunnelman takia.
Niin Osasto on sitä mieltä että ei missään nimessä tänne vaikka ihan rauhassa siellä olisi.
Lisäksi vaikka tekijä olisi mistä niin kyllähän jokainen vastaa omista touhuistaan jos menee nyrkkejä heiluttelemaan.Lisäksi jos provosoi itse niin kyllähän siinäki peiliin on katsomista mutta parempi ku antaa asiaa hoitavien tahojen tutkia kuin jossitella tämän enempää.Tällaista ei koskaan soisi lukevansa mutta nyt ilmeisesti on hyvin epäselvää että kuka tämän teki niin turha lietsoa jännitteitä kannattajien välille ennen kuin tekijä on vastuussa, pelkästään se että siitä keskustellaan kannattajaryhmän ketjussa varmasti lietsoo lisää sanasotaa.
Onko siis katsomossa aina pelin aikana joku Osasto vs. Sinioranssit lipunryöstö käynnissä. Ihan oikeesti Osasto, herätkää nyt tähän lapselliseen touhuunne.Jatkoaikaan oli linkattu naapurin foorumilta tämä viesti. Voisiko paikallaolijat ja/tai asiaa todistaneet kommentoida kuinka totuudenmukainen tämä on:
"
Joku tyttö/nainen käveli ensimmäisellä erätauolla meidän katsomoon hakemaan lippua. Pois lähtiessään hän kaatui portaissa ja mentiin kyselemään onhan kaikki okei, jolloin hän vastasi että on, mutta vie lipun vähä ylemmäs katsomoon jota jo tässä kohdassa hieman ihmeteltiin…
Lopputulemana hän käveli portaat ylös ja poistui suoraan käytävään, jolloin muutama meiltä lähti hakemaan lippua takaisin. Kyseinen henkilö saavutettiin A8 kohdalla jolloin hänen luonaan oli 5-7 osastolaista (tässä kohdassa ei vielä älytty heidän kuuluvan osastoon). Lippua mentiin “ottamaan” jolloin syntyi ensin pientä tönimistä ja sen jälkeen tämä kyseinen lyönti."
Yksilön tekemisessä saa se yksilö hävetä. En ymmärrä että toisten tekemisestä pitäisi jotenki muiden kantaa jotain syyllisyyden ristiä. Siellä on luultavasti yksi henkilö lyönyt, eikä noin 8-10 tuhatta muuta Ilves kannattajaa.Miten tämä nyt on kääntynyt siten, että joku Tappara-fani olisi saanut turpaansa siksi, että on ollut Ilveksen fanikatsomossa? Kyllähän paikallaolijoiden kuvaukset kertovat ihan erityyppisestä tilanteesta.
Hävetään, syödään paska ja mennään eteenpäin.