Ilveksen loukkaantumistilanne ja muut poissaolot

Pok

Tähtipelaaja
Viestejä
10 782
Lisätty ensimmäisiä tihkuneita huhuja siitä, että Gazdan tapauksessa olisi kaikkein pahimmalta vältytty.
 

Riksu

Tähtipelaaja
Ylläpidon jäsen
Viestejä
14 963
Toni Utunen - Jätti 27.9. pelatun ottelun kesken. Loukkasi taklaustilanteessa jalkaansa. Erään luotettavan nimimerkin itse Utuselta kuuleman mukaan mies on ainakin kuukauden sivussa.
Kertoili Ilvestyskirjassa, että nilkka vääntyi ja sen vuoksi nyt sivussa. Ei tainnut sanoa mitään tarkempaa poissaolon pituudesta ainakaan heti tuon loukkipuheen yhteydessä.
 

bxl-man

Share Ilves #18
Viestejä
2 150
Kertoili Ilvestyskirjassa, että nilkka vääntyi ja sen vuoksi nyt sivussa. Ei tainnut sanoa mitään tarkempaa poissaolon pituudesta ainakaan heti tuon loukkipuheen yhteydessä.
Taas pitää palata siihen, miten mielestäni typerää, että Ilves ei tiedota mitään loukkaantumisista, jos niistä (aikaisemminkin) pelaajat itse kertoilevat haastatteluissa. Ei mua kiinnosta mitkään terveystiedot, mutta esim. NHL tyyliin 'Pelaaja X, alavartalovamma, 2-3vkoa' riittäisi hyvin.
Vaikka pelaajatkin ovat ihmisiä ja heilläkin pitää yksityisyydensuoja olla, en katsoisi tuon sitä loukkaavan, vaan "maksavana asiakkaana" itselläni olisi mielestäni jopa oikeus tietää, kauanko esim. kärkipakki on peleistä sivussa.
 

ipa1970

Luottopelaaja
Viestejä
9 037
Taas pitää palata siihen, miten mielestäni typerää, että Ilves ei tiedota mitään loukkaantumisista, jos niistä (aikaisemminkin) pelaajat itse kertoilevat haastatteluissa. Ei mua kiinnosta mitkään terveystiedot, mutta esim. NHL tyyliin 'Pelaaja X, alavartalovamma, 2-3vkoa' riittäisi hyvin.
Vaikka pelaajatkin ovat ihmisiä ja heilläkin pitää yksityisyydensuoja olla, en katsoisi tuon sitä loukkaavan, vaan "maksavana asiakkaana" itselläni olisi mielestäni jopa oikeus tietää, kauanko esim. kärkipakki on peleistä sivussa.
Jep.
Eikä tarvitse edes vammaa mainita vaan arvio kauanko on peleistä sivussa riittää.
 

Serve

Luottopelaaja
Viestejä
2 280
Taas pitää palata siihen, miten mielestäni typerää, että Ilves ei tiedota mitään loukkaantumisista, jos niistä (aikaisemminkin) pelaajat itse kertoilevat haastatteluissa. Ei mua kiinnosta mitkään terveystiedot, mutta esim. NHL tyyliin 'Pelaaja X, alavartalovamma, 2-3vkoa' riittäisi hyvin.
Vaikka pelaajatkin ovat ihmisiä ja heilläkin pitää yksityisyydensuoja olla, en katsoisi tuon sitä loukkaavan, vaan "maksavana asiakkaana" itselläni olisi mielestäni jopa oikeus tietää, kauanko esim. kärkipakki on peleistä sivussa.

Juuri näin.

Mitään sairaskertomuksia ei tarvitse/saa kertoa, mutta olisi hyvä kertoa loukkaantumisesta, ja arvioidusta poissa olon pituudesta. Kärpät tiedotti Turusen loukkaantumisen tyylikkäästi, siinä olisi Ilveksellä parannettavaa.

Pari kautta sitten, joku täällä foorumilla "tiesi",että Langhamerin kausi on ohi, vaikka oikeesti oli vain flunssassa. Mutta täällä oli täysi paniikki päällä, itseni mukaan lukien.
 

M22

Luottopelaaja
Viestejä
3 241
Taas pitää palata siihen, miten mielestäni typerää, että Ilves ei tiedota mitään loukkaantumisista, jos niistä (aikaisemminkin) pelaajat itse kertoilevat haastatteluissa. Ei mua kiinnosta mitkään terveystiedot, mutta esim. NHL tyyliin 'Pelaaja X, alavartalovamma, 2-3vkoa' riittäisi hyvin.
Vaikka pelaajatkin ovat ihmisiä ja heilläkin pitää yksityisyydensuoja olla, en katsoisi tuon sitä loukkaavan, vaan "maksavana asiakkaana" itselläni olisi mielestäni jopa oikeus tietää, kauanko esim. kärkipakki on peleistä sivussa.
Ja jos on tarpeen, niin sen alavartalovammankin voi jättää pois.
 

yellowgreen

Luottopelaaja
Viestejä
1 956
Eronahan siinä on se kertooko poissaolon pituuden työnantaja vai työntekijä itse. Ärsyttää ilveksen tapa katsojana, mutta arvostan toimintaa työnantaja-näkökulmasta.
 

El Reino

Tähtipelaaja
Viestejä
11 241
Kertoili Ilvestyskirjassa, että nilkka vääntyi ja sen vuoksi nyt sivussa. Ei tainnut sanoa mitään tarkempaa poissaolon pituudesta ainakaan heti tuon loukkipuheen yhteydessä.

Totesi epäsuorasti, ettei oteta riskiä sen osalta, että tulisi uusi 2 kk huili. Siitä voi joku laskea.
 
Ylös