Lisätty loukkaantuneisiin Laurell ja Gazda
Kertoili Ilvestyskirjassa, että nilkka vääntyi ja sen vuoksi nyt sivussa. Ei tainnut sanoa mitään tarkempaa poissaolon pituudesta ainakaan heti tuon loukkipuheen yhteydessä.Toni Utunen - Jätti 27.9. pelatun ottelun kesken. Loukkasi taklaustilanteessa jalkaansa. Erään luotettavan nimimerkin itse Utuselta kuuleman mukaan mies on ainakin kuukauden sivussa.
Toivoi lopussa, että ennen joulukuuta takasin.Kertoili Ilvestyskirjassa, että nilkka vääntyi ja sen vuoksi nyt sivussa. Ei tainnut sanoa mitään tarkempaa poissaolon pituudesta ainakaan heti tuon loukkipuheen yhteydessä.
Taas pitää palata siihen, miten mielestäni typerää, että Ilves ei tiedota mitään loukkaantumisista, jos niistä (aikaisemminkin) pelaajat itse kertoilevat haastatteluissa. Ei mua kiinnosta mitkään terveystiedot, mutta esim. NHL tyyliin 'Pelaaja X, alavartalovamma, 2-3vkoa' riittäisi hyvin.Kertoili Ilvestyskirjassa, että nilkka vääntyi ja sen vuoksi nyt sivussa. Ei tainnut sanoa mitään tarkempaa poissaolon pituudesta ainakaan heti tuon loukkipuheen yhteydessä.
Jep.Taas pitää palata siihen, miten mielestäni typerää, että Ilves ei tiedota mitään loukkaantumisista, jos niistä (aikaisemminkin) pelaajat itse kertoilevat haastatteluissa. Ei mua kiinnosta mitkään terveystiedot, mutta esim. NHL tyyliin 'Pelaaja X, alavartalovamma, 2-3vkoa' riittäisi hyvin.
Vaikka pelaajatkin ovat ihmisiä ja heilläkin pitää yksityisyydensuoja olla, en katsoisi tuon sitä loukkaavan, vaan "maksavana asiakkaana" itselläni olisi mielestäni jopa oikeus tietää, kauanko esim. kärkipakki on peleistä sivussa.
Taas pitää palata siihen, miten mielestäni typerää, että Ilves ei tiedota mitään loukkaantumisista, jos niistä (aikaisemminkin) pelaajat itse kertoilevat haastatteluissa. Ei mua kiinnosta mitkään terveystiedot, mutta esim. NHL tyyliin 'Pelaaja X, alavartalovamma, 2-3vkoa' riittäisi hyvin.
Vaikka pelaajatkin ovat ihmisiä ja heilläkin pitää yksityisyydensuoja olla, en katsoisi tuon sitä loukkaavan, vaan "maksavana asiakkaana" itselläni olisi mielestäni jopa oikeus tietää, kauanko esim. kärkipakki on peleistä sivussa.
Ja jos on tarpeen, niin sen alavartalovammankin voi jättää pois.Taas pitää palata siihen, miten mielestäni typerää, että Ilves ei tiedota mitään loukkaantumisista, jos niistä (aikaisemminkin) pelaajat itse kertoilevat haastatteluissa. Ei mua kiinnosta mitkään terveystiedot, mutta esim. NHL tyyliin 'Pelaaja X, alavartalovamma, 2-3vkoa' riittäisi hyvin.
Aika-arvio poissaolosta riittää myös minulle, ei pitäisi olla niin samperin vaikeata. Mutta tuntuu olevan.Ja jos on tarpeen, niin sen alavartalovammankin voi jättää pois.
2kk.Oliko Laurellista mitään aikataulumutua? Tänään olisi ollut hyvä spotti ottaa vastuuta.
Kertoili Ilvestyskirjassa, että nilkka vääntyi ja sen vuoksi nyt sivussa. Ei tainnut sanoa mitään tarkempaa poissaolon pituudesta ainakaan heti tuon loukkipuheen yhteydessä.
Supi on jo parin kotipelin ajan vaikuttanut jotenkin kankealta vaihtoaitiosta lähtiessään ja usein on jonkinlainen hänelle poikkeava irvistys kasvoilla, kun palaa vaihtoaitioon. En tiedä tarkemmin, nämä perustuvat vaan omiin näköhavaintoihini siinä ylempänä olevalta Areenan jakkaraltani. Toivottavasti ei ole mitään vakavaa ja/tai pitkäkestoista.Eemeli Suomi lisätty loukkaantuneiden/sairaiden listaan. On selvää, että joukkueen kultakypärää Suomea ei pelillisistä syistä vilttiin pistetä, eli joko loukkaantuminen tai sairastuminen on tapahtunut.