SaviMatti
Rivipelaaja
Olipas tämäkin paska ilta... Kaljakin on pahaa niin en voi juoda sitäkään tähän vetutukseen.Aika absurdi ajatus, mutta Poju Suomenjuutalaisena ilmeisesti rahoittaa avoimen fasistista toimintaa
Olipas tämäkin paska ilta... Kaljakin on pahaa niin en voi juoda sitäkään tähän vetutukseen.Aika absurdi ajatus, mutta Poju Suomenjuutalaisena ilmeisesti rahoittaa avoimen fasistista toimintaa
Ei ne natsit oo niin iso asia, kun joku osastolainen on ehkä kuitenkin sylkäissyt.Tuskin tämä ylittää edes uutiskynnystä mouhoforkalla tai jatkoajassa. Varsinkin kun joku ilvesläinen oli ehkä läikyttänyt kaljaa espoossa.
Itsellä tekisi mieli avata aihe siellä, mutta en halua ottaa sitä luotia että olen se paskamyrskyn aloittaja. Valitan siis fiksusti täälä, missä noita äärioikeistolaisia tuskin on.Tuskin tämä ylittää edes uutiskynnystä mouhoforkalla tai jatkoajassa. Varsinkin kun joku ilvesläinen oli ehkä läikyttänyt kaljaa espoossa.
Kohta saamme kuulla ”avohoito-osasto” kommentin sekä maininnan lasten järjestelmällisestä hakkaamisestaEi ne natsit oo niin iso asia, kun joku osastolainen on ehkä kuitenkin sylkäissyt.
Tälläinen on juuri väärä asenne. Paskamyrsky tuosta on kyllä ihan aiheellinen vai haluatko että nämä natsit pysyvät siellä ja saat tulevaisuudessakin chäntätä heidän johdolla. Jonkun täytyy tehdä aloite.Itsellä tekisi mieli avata aihe siellä, mutta en halua ottaa sitä luotia että olen se paskamyrskyn aloittaja. Valitan siis fiksusti täälä, missä noita äärioikeistolaisia tuskin on.
Kukapa olisi arvannut että Ilvesläiset on näin samaistuttavaa porukkaa
Jonkun täytyy tehdä aloite.
No et sää nyt eka joka seuransa väärin valittee…Näiden kanssa, pahimmassa tapauksessa mahdollisesti johtamana pitäisi kehdata huutaa omalle rakkaalle seuralle n parin viikon päästä. Hyi Jumalauta mikä ajatus.
Sanonpahan vaan, että pitää nostaa asia esille. Onko TFC tietoinen tästä. Tämä avoin fasismi ei oikein soinnu näiden arvojen kanssa. Tuossa vielä teidän arvot kuvana.Itsellä tekisi mieli avata aihe siellä, mutta en halua ottaa sitä luotia että olen se paskamyrskyn aloittaja. Valitan siis fiksusti täälä, missä noita äärioikeistolaisia tuskin on.
Kukapa olisi arvannut että Ilvesläiset on näin samaistuttavaa porukkaa
Lainaan nyt vielä tän uudelleen, koska pakko naureskella tälle larpin määrälleTuli tässä Twitteriä selaillessani vastaan tällaisia naapuriseuran ultrasryhmä ja Sinioranssien alajaosto Tre Crew'n ilmeisiä jäseniä. Käyttäjien sivut siis täynnä äärioikeistopropagandaa ja Tapparan kannatustoimintaan liittyviä postauksia täysin avoimesti ja Tre Crew'ta edustaen. Käyttäjät myös avoimesti tukevat fasistista ja rasistista Sinimustaa liikettä, kuten liitteenä olevista näyttökuvista näkyy.
Onko TFC tietoinen tukevansa natsihuligaanien toimintaa? Edustavatko tämän näkyvän alaryhmän avoimet uskomukset muiden Sinioranssien arvoja? Onko Poju Zabludowicz tietoinen hänen omistamansa seuran kannattajapäädyn edustamasta antisemitismistä? Entä onko Otto Rauhala tietoinen asiasta, onko kukaan mennyt itkemään Aamulehdelle???
katso liitettä 11561katso liitettä 11562katso liitettä 11563katso liitettä 11564katso liitettä 11565katso liitettä 11566katso liitettä 11567
Helpolla sullekkin voi paskaa puhua ja kaikki menee läpi.Kävin nyt pikku maistissa vaihtamassa pari viestiä. Itse en siis mihkää ultra porukkaan kuulu mut pari Onssia tunnen niin ilmeisesti Tre Crew on siis joiden oikeasti alaikäisten teinien larppauskerho. Ite SOssa ei juuri näitä uusnatseja ole.
Mutta joo. Painumpa suutuspäissäni fiksuna miehenä suoraan kaljan jälkeen nukkumaan. Ainakin on ajateltavaa. Luvassa luultavasti kamalia painajaisia tuhmasta Osastolaisesta joka sanoi "Hitto"
Mouho kuittaa. Im out.
Valehtelin. Vastaan vielä tähän.Helpolla sullekkin voi paskaa puhua ja kaikki menee läpi.
Valehtelin. Vastaan vielä tähän.
Joo. Tottakai voidaan, mutta kyseiset tyypit ovat kavereitani ja puhunut suoraan mulle ilman et tietävät et jaan mihinkään, niin epäilen siksi ettei ole vale. Ellei sitten salaa omaa äärioikeistolaisuuttaan kun itse olen enemmän toiseen suuntaan.
Mutta tämä tästä. Kunnes huominen tulee
Tre Crew on siis joiden oikeasti alaikäisten teinien larppauskerho. Ite SOssa ei juuri näitä uusnatseja ole.
Ei ainakaan johtoporraskatso liitettä 11576
Moro sinikranssit! Ollaan tämmöinen alaikäisten larppausryhmä nimeltä TreCrew. Voisitteko mainostaa meitä teidän somessa?
Ei SO:n muu jengi tuota perseilyä allekirjoita.
Miks Trecrew'n bandis on teidän päädyssä, jos ette sitä allekirjoita? Osaston päätyyn ei ainakaan tule yhtäkään bandista, mitä ei ultrat hyväksy.Ei SO:n muu jengi tuota perseilyä allekirjoita.
Miks Trecrew'n bandis on teidän päädyssä, jos ette sitä allekirjoita? Osaston päätyyn ei ainakaan tule yhtäkään bandista, mitä ei ultrat hyväksy.
Ilmeisesti allekirjoittaa, koska eipä näytä haittaavan et fasisti larppaajat leikkivät huligaaneja seuran rahoilla.Joo näin on, siis alunperinhän tuo koko porukka syntyi siitä kun junnut halusivat perustaa oman alajaostonsa ja vähemmän yllättäen sekoiluksihan se on mennyt kun on lyöty viisaat päät yhteen. Ei SO:n muu jengi pitkälti tuota perseilyä allekirjoita.