Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

SaviMatti

Rivipelaaja
Tuskin tämä ylittää edes uutiskynnystä mouhoforkalla tai jatkoajassa. Varsinkin kun joku ilvesläinen oli ehkä läikyttänyt kaljaa espoossa.
Itsellä tekisi mieli avata aihe siellä, mutta en halua ottaa sitä luotia että olen se paskamyrskyn aloittaja. Valitan siis fiksusti täälä, missä noita äärioikeistolaisia tuskin on.

Kukapa olisi arvannut että Ilvesläiset on näin samaistuttavaa porukkaa

Luikaus

Luottopelaaja
Ei ne natsit oo niin iso asia, kun joku osastolainen on ehkä kuitenkin sylkäissyt.
Kohta saamme kuulla ”avohoito-osasto” kommentin sekä maininnan lasten järjestelmällisestä hakkaamisesta :D

Jäähykuningas18

Luottopelaaja
Itsellä tekisi mieli avata aihe siellä, mutta en halua ottaa sitä luotia että olen se paskamyrskyn aloittaja. Valitan siis fiksusti täälä, missä noita äärioikeistolaisia tuskin on.

Tälläinen on juuri väärä asenne. Paskamyrsky tuosta on kyllä ihan aiheellinen vai haluatko että nämä natsit pysyvät siellä ja saat tulevaisuudessakin chäntätä heidän johdolla. Jonkun täytyy tehdä aloite.

Luikaus

Luottopelaaja
IMG_8373.jpeg
Jonkun täytyy tehdä aloite.

Lätsä

Vakiokokoonpanossa

Sanonpahan vaan, että pitää nostaa asia esille. Onko TFC tietoinen tästä. Tämä avoin fasismi ei oikein soinnu näiden arvojen kanssa. Tuossa vielä teidän arvot kuvana.

Liitteet

• Screenshot_2024-12-18-00-15-15-25_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    Screenshot_2024-12-18-00-15-15-25_40deb401b9ffe8e1df2f1cc5ba480b12.jpg
    448,7 KB · kertaa luettu: 451

Tre1931

Vakiokokoonpanossa
Tuli tässä Twitteriä selaillessani vastaan tällaisia naapuriseuran ultrasryhmä ja Sinioranssien alajaosto Tre Crew'n ilmeisiä jäseniä. Käyttäjien sivut siis täynnä äärioikeistopropagandaa ja Tapparan kannatustoimintaan liittyviä postauksia täysin avoimesti ja Tre Crew'ta edustaen. Käyttäjät myös avoimesti tukevat fasistista ja rasistista Sinimustaa liikettä, kuten liitteenä olevista näyttökuvista näkyy.

Onko TFC tietoinen tukevansa natsihuligaanien toimintaa? Edustavatko tämän näkyvän alaryhmän avoimet uskomukset muiden Sinioranssien arvoja? Onko Poju Zabludowicz tietoinen hänen omistamansa seuran kannattajapäädyn edustamasta antisemitismistä? Entä onko Otto Rauhala tietoinen asiasta, onko kukaan mennyt itkemään Aamulehdelle???
katso liitettä 11561katso liitettä 11562katso liitettä 11563katso liitettä 11564katso liitettä 11565katso liitettä 11566katso liitettä 11567
Lainaan nyt vielä tän uudelleen, koska pakko naureskella tälle larpin määrälle :D

SaviMatti

Rivipelaaja
Kävin nyt pikku maistissa vaihtamassa pari viestiä. Itse en siis mihkää ultra porukkaan kuulu mut pari Onssia tunnen niin ilmeisesti Tre Crew on siis joiden oikeasti alaikäisten teinien larppauskerho. Ite SOssa ei juuri näitä uusnatseja ole.

Mutta joo. Painumpa suutuspäissäni fiksuna miehenä suoraan kaljan jälkeen nukkumaan. Ainakin on ajateltavaa. Luvassa luultavasti kamalia painajaisia tuhmasta Osastolaisesta joka sanoi "Hitto"

Mouho kuittaa. Im out.

rakitic

Luottopelaaja
Kävin nyt pikku maistissa vaihtamassa pari viestiä. Itse en siis mihkää ultra porukkaan kuulu mut pari Onssia tunnen niin ilmeisesti Tre Crew on siis joiden oikeasti alaikäisten teinien larppauskerho. Ite SOssa ei juuri näitä uusnatseja ole.

Mutta joo. Painumpa suutuspäissäni fiksuna miehenä suoraan kaljan jälkeen nukkumaan. Ainakin on ajateltavaa. Luvassa luultavasti kamalia painajaisia tuhmasta Osastolaisesta joka sanoi "Hitto"

Mouho kuittaa. Im out.
Helpolla sullekkin voi paskaa puhua ja kaikki menee läpi.

SaviMatti

Rivipelaaja
Helpolla sullekkin voi paskaa puhua ja kaikki menee läpi.
Valehtelin. Vastaan vielä tähän.

Joo. Tottakai voidaan, mutta kyseiset tyypit ovat kavereitani ja puhunut suoraan mulle ilman et tietävät et jaan mihinkään, niin epäilen siksi ettei ole vale. Ellei sitten salaa omaa äärioikeistolaisuuttaan kun itse olen enemmän toiseen suuntaan.

Mutta tämä tästä. Kunnes huominen tulee

rakitic

Luottopelaaja
Valehtelin. Vastaan vielä tähän.

Joo. Tottakai voidaan, mutta kyseiset tyypit ovat kavereitani ja puhunut suoraan mulle ilman et tietävät et jaan mihinkään, niin epäilen siksi ettei ole vale. Ellei sitten salaa omaa äärioikeistolaisuuttaan kun itse olen enemmän toiseen suuntaan.

Mutta tämä tästä. Kunnes huominen tulee
IMG_20241218_002657.jpg

Moro sinikranssit! Ollaan tämmöinen alaikäisten larppausryhmä nimeltä TreCrew. Voisitteko mainostaa meitä teidän somessa?

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Tre Crew on siis joiden oikeasti alaikäisten teinien larppauskerho. Ite SOssa ei juuri näitä uusnatseja ole.

Joo näin on, siis alunperinhän tuo koko porukka syntyi siitä kun junnut halusivat perustaa oman alajaostonsa ja vähemmän yllättäen sekoiluksihan se on mennyt kun on lyöty viisaat päät yhteen. Ei SO:n muu jengi pitkälti tuota perseilyä allekirjoita.

Luikaus

Luottopelaaja

kirvesrinnassa

Luottopelaaja
Miks Trecrew'n bandis on teidän päädyssä, jos ette sitä allekirjoita? Osaston päätyyn ei ainakaan tule yhtäkään bandista, mitä ei ultrat hyväksy.

Siis kyllä tuo porukka on tunnustettu ihan SO:n alajaostoksi eikä vastuuta voi tällöin sysätä täysin muille, mutta nämä perseilyt ovat alkaneet kunnolla vasta myöhemmin ja ei tuota järkevämpi porukka myöskään hyvällä katso. Varmasti tuosta täytyy käydä keskustelua, minun puolestani tuon bandiksen voisi heivata helvettiin tuolta mikäli tuollaisia juttuja avoimesti haluavat edustaa.

Lätsä

Vakiokokoonpanossa
Joo näin on, siis alunperinhän tuo koko porukka syntyi siitä kun junnut halusivat perustaa oman alajaostonsa ja vähemmän yllättäen sekoiluksihan se on mennyt kun on lyöty viisaat päät yhteen. Ei SO:n muu jengi pitkälti tuota perseilyä allekirjoita.
Ilmeisesti allekirjoittaa, koska eipä näytä haittaavan et fasisti larppaajat leikkivät huligaaneja seuran rahoilla.