• Moro! Perinteinen Ilvesfoorumin kevätveikkaus järjestetään nyt jo yhdeksättä kertaa. Suuren suosion saavuttanut veikkaus järjestetään omassa osiossaan täällä. Kaikki joukolla mukaan, ja veikkausonnea!

Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Vahva

Vakiokokoonpanossa
Kyllä tuossa selvästi viitattiin Ripan ulostuloon. Yleisesti ottaen keskusteluketjuissa olisi helpompi pysyä kärryillä, jos lainattaisiin sitä viestiä mihin halutaan kommentoida (koskee myös sitä sinun viestiäsi, mihin minä aiemmin vastasin).

Kun klubin huliosasto perseilee pitkin Suomea (Klubi joutuu mm. pelaamaan 2 ensimmäistä kotiotteluaan kannattajapääty tyhjänä viime vuoden perseilyjen takia), niin eikö se ole aikamoista jeesustelua, jos tästä johtuen Ilves Hockeyn toimitusjohtaja julkaisee paimenkirjeen Hockeyn kotisivuilla? Klubi tuon vessarempan tulee maksamaan, joten ei huolta siitä. Jotkut soihtusakot ovat ihan kärpäsenpaska tässä kokonaisuudessa. 14-vuotiaan lipunheiluttajan niputtamisesta ja pois raahaamisesta ei kai kukaan suhteellisuudentajuinen voi olla muuta mieltä, kuin että se oli aivan älytöntä ylireagointia ja liiallista voimankäyttöä järkkäreiltä.
Luulen, että Ripa on huolissaan Ilveksen brändistä ja tapahtumien turvallisuusmielikuvasta. Haluaa ennaltaehkäisevästi vaikuttaa.

ps. Lipunheiluttajasta: Aivan järjetön ylireagointi Tapparan järkkäreiltä - tuo Klubi-peli oikein alleviivaten boldaa sitä. Järkyttävän huonoa mainosta ottelutapahtumalle, Tapparalle, turvallisuusmielikuvalle jne. Siitä olisi Tappara ansainnut rapsut Liigalta.

CTS

Vakiokokoonpanossa
Mieltä pahoitettu "mouhot vittuun" -chanteista, ja kanneltu toimistolle?

Olin rivien välistä lukevinani sellaisenkin kulman, voi olla että tulkitsen väärin.
Tältähän tuo nyt vaikuttaisi.
En oikeasti voi ymmärtää, miksi ihmiset ovat niin herkkähipiäisiä tänä päivänä.
Loukkaannutaan ja pahoitetaan mieli ja hävetään muitten puolesta jostain huuteluista.
Minulle on ainakin aivan se ja sama, mitä mouhopäädystä meille huudellaan.

Eilisen Pel-Jok -pelin jälkeen haastateltiin Tyrväistä, ja kysyttiin miltä jokerikannattajien huutelut tuntuivat.
Tyrsky sanoi, että vittuilu kuuluu asiaan ja lisää omaakin energiatasoa.

jokuvaa

Luottopelaaja
Mieltä pahoitettu "mouhot vittuun" -chanteista, ja kanneltu toimistolle?

Olin rivien välistä lukevinani sellaisenkin kulman, voi olla että tulkitsen väärin.
Voihan olla, että käytävähuuteluista on joku ohikulkija vetänyt herneen nenäänsä. Kapeilla käytävillä jätkien moshpitit Topi Rönni -chantteineen voi jonkun kukkahattutädin sinänsä ymmärrettävästi pelästyttää, vaikkei se ylilyönti suurimmalle osalle olisikaan. Ei siis mitään tietoa, mistä tämä nyt on tullut, mutta sitä ymmärtäisin enemmän kuin ”Mouhot vittuun” -chantista loukkaantumista.

mestari.

Vakiokokoonpanossa
Voihan olla, että käytävähuuteluista on joku ohikulkija vetänyt herneen nenäänsä. Kapeilla käytävillä jätkien moshpitit Topi Rönni -chantteineen voi jonkun kukkahattutädin sinänsä ymmärrettävästi pelästyttää, vaikkei se ylilyönti suurimmalle osalle olisikaan. Ei siis mitään tietoa, mistä tämä nyt on tullut, mutta sitä ymmärtäisin enemmän kuin ”Mouhot vittuun” -chantista loukkaantumista.
Itsessä vika jos ei pelästytä raiskarin peluutus, mutta asiasta huutelu pelästyttää niin, että pitää toimistolle ilmoittaa.

Peluuri

Luottopelaaja
Vaikka asiaa täällä käyty jo riittämiin läpi niin laitetaan vielä tämä tänne. Medialta ensimmäinen kannanotto nyt tuohon Hakan ”white boys” bandikseen. Ja kertauksena vielä että tuo ei ollut Tammelassa vain tehtaan kentällä kuten otsikossa lukeekin.

Ikurin Vire

Heikot sortuu, vahvat porskuttaa.

Jäähykuningas18

Luottopelaaja

Don Corleone

Luottopelaaja