Tre1931
Luottopelaaja
Moro! Olen yli 25v ja ymmärrän täysin. Hyvä argumentti muuten.Eikä kukaan yli 25-vuotias voi ymmärtää tarrjojen liimailua yleisiin paikkoihin, seinille ym.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Moro! Olen yli 25v ja ymmärrän täysin. Hyvä argumentti muuten.Eikä kukaan yli 25-vuotias voi ymmärtää tarrjojen liimailua yleisiin paikkoihin, seinille ym.
Heh, Kalpa harrasti tuota viime käynnillään(tarrojen liimailua), mouhot harrastaa sitä. Eivät vain seksittömyyden takia päädy samalla tavalla lehteen kun siitä ei kukaan viitsi itkeä.Ja valitettavasti Ilves on ainoa seura , joka on tällä tavoin esillä. Muiden seurojen kannattajat eivät siis tällaista kai tee, koska kyllä niistäkin kirjoitettaisiin.
Miksi siis haluatte väkisin aiheuttaa Ilvekselle mainehaittaa ?
Onks tää nyt sitä parempaa kannattamista ilman hassuja hattuja?Mitä siellä on taas sekoiltu? Saatanan tunarit. Vessan lattiallekin kuulemma kustu.
"Yhyy miksei kukaan halunnut liittyä meidän parviawayhin"
katso liitettä 14067
Niin kausn kuin se ei päädy lehtiin ja someen, se on minullekin pieni asia (vaikka en siitä tykkää). Mutta kun se ainakin Ilveksen kannattajien osalta päätyy joka kerta lehtiin, niin se on kamala juttu enkä voi sitä ymmärtää.Heh, Kalpa harrasti tuota viime käynnillään(tarrojen liimailua), mouhot harrastaa sitä. Eivät vain seksittömyyden takia päädy samalla tavalla lehteen kun siitä ei kukaan viitsi itkeä.
Alkuperäinen on tietääkseni kylläkin FCK NZS, joka toki samaa teemaa kuin FCK PTN.Tarrojen liimailuun sen verran, että useissa paikoissa tullut vastaan sinioransseilla väreillä oleva tarra, jossa keskellä lukee "FCK IPA".
Kyllä mä ymmärrän noiden logotarrojen liimailun, mutta tuo FCK IPA-tarra on hieman mauton siitä syystä, että alkuperäinen tarra on sinikeltainen, jossa lukee FCK PUTIN. Joten onnittelut Tappara, onnistuitte jälleen varastamaan muilta idea ja toteuttamaan sen tutun mauttomasti![]()
Aivan, sekoitin asioita. Kiitos korjauksesta!Alkuperäinen on tietääkseni kylläkin FCK NZS, joka toki samaa teemaa kuin FCK PTN.
Perskeles. Ensi vuonna lähtee minunkin ymmärrys kun tulee 26 tauluun.Eikä kukaan yli 25-vuotias voi ymmärtää tarrjojen liimailua yleisiin paikkoihin, seinille ym.
Näin se meneePerskeles. Ensi vuonna lähtee minunkin ymmärrys kun tulee 26 tauluun.
Odotan innolla!Näin se menee
Yhyy parikymmentä tarraa joku liimas tolppaan on se kumma helkutin vandaalit ja rikolliset, pitäis linnaan laittaa tommoset tai itse asiassa Siperiaan niin ei tarrat pysy jäisissä tolpissa...Eikö tota tarrahommaa voisi tehdä ihan tyylilläkin? Reilu parikymmentä vuotta sitten kaikennäköistä itsekin touhunneena, sanon että sillon oli ainakin tietyt säännöt minne ja millä tavalla "sai" esim. bommata ja niitä kunnioitettiin. Eikö vois jättää pari tarraa aina jälkeensä, miksi helv---sä pitää liimata 15 tarraa yhteen tolppaan ja useita kymmeniä yhteen paikkaan. Tyylikkyydellä ja idioottien vandalismilla on iso ero.
Oho, meni näköjään maalitykillä tunteisiin tuo kommentti. Voimia sinulle ja hyvää kesää, sen kun liimailet niitä tarroja jos haluat mun puolestani.Yhyy parikymmentä tarraa joku liimas tolppaan on se kumma helkutin vandaalit ja rikolliset, pitäis linnaan laittaa tommoset tai itse asiassa Siperiaan niin ei tarrat pysy jäisissä tolpissa...
![]()
Ilveksen fanit jättivät jälkeensä tuntien siivousurakan – jääkiekkofanien käytös on tuttua jo useamman vuoden ajalta
Jääkiekkojoukkue Ilveksen fanit tekivät ilkivaltaa Jyväskylässä. Joukko joukkueen kannattajia liimasi kymmeniä tarroja liikenneaseman julkisivuun.yle.fi
Muutama tarra on täysin ok, ja kuuluu asiaan. Tällaista silkkaa sotkemista en sen sijaan pysty ymmärtämään.