sandelssi 42
Luottopelaaja
Älä usko kaikkea mitä netissä lukee.Tähän pitää äkkiä saada Osaston kommentti. Näinhän tässä on varmasti vaarassakäydä. Jumalauta, vahingot voivat olla tosi isot.
Osasto, tulkaa esiin
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Älä usko kaikkea mitä netissä lukee.Tähän pitää äkkiä saada Osaston kommentti. Näinhän tässä on varmasti vaarassakäydä. Jumalauta, vahingot voivat olla tosi isot.
Osasto, tulkaa esiin
Taas näitä mouhotrolleja. "En lue foorumeitä mutta olen tietoinen lahtaus chantista nönnönnöö"Hei! Tämä on minun ensimmäinen ja viimeinen viestini foorumille. En seuraa sosiaalista mediaa tai lue foorumeita.
Olen yhden eilisen lapsen vanhempi ja talkoolainen. Olen käyttänyt lapseni kautta lukemattomia tunteja Ilveksen hyväksi ja eilinenkin oli vaatinut muun elämän ohella todella ison ylimääräisen panostuksen. Kiitoksena tästä tämä yksi faniporukka tulee pilaamaan täydellisesti yhden kauden huipennuksista. Nyt kun luin tätä ketjua, niin onneksi valtaosa tuomitsee eilisen täydellisesti, mutta täällä on aivan liikaa näitä vähättelijöitä! Ai mouhot helvettiin kuuluu alle 10-vuotiaiden lasten korville? Että pitäisi tappaa itsensä kun pelaa eri paita päällä? En ole arvostanut tätä Areenalla ja nyt viimeisetkin ymmärryksen rippeet katosivat. Vaikka Julius Mattila siirtyi Lukosta Tapparaan, niin ketään ei tule huutaa huoraksi tai mouhojen lahtaaminen?
Kyllähän sen eilisestä näki, että eivät he sinne tulleet kannustamaan omiaan, vaan aiheuttamaan pelkkää pahennusta. Lisäksi, tuosta varmaan 100 hengen porukasta iso osa oli täysin aikuisia, ei vain 18-vuotiaita nulikoita. Joku täällä kirjoittikin, että onko heitä halattu liian vähän vai liikaa ja se on hyvin sanottu. On kuitenkin selvää, että jotain on pahasti vialla.
Seurauksena eilisestä voin sanoa, että minä en tule enää osallistumaan mihinkään missä "osasto" on mukana. Jos edes ajatellaan, että nämä keskenkasvuiset olisivat ensi vuonna talkoissa mukana, niin minä en tule osallistumaan millään tavalla. Vaikka eilisestä ottelusta tuli lopulta voitto, niin kyllähän siinä oltiin suht apeana. Lisäksi rahallinen panostus myymättömien myytävien myötä on vielä kirsikkana paskakakun päällä
Hävetkää osasto.
Hyvä pointti. Tuo on kyllä semmoinen chäntti, että ei sitä kovin moni tiedä. En usko kyllä taas tähänkään tekstiin.Taas näitä mouhotrolleja. "En lue foorumeitä mutta olen tietoinen lahtaus chantista nönnönnöö"
Painuppa vittuun.
Jatkoajassa yksi KalPan kannattaja kirjoittikin näin (tuossa esikatselussa on ainakin minulla väärä teksti, linkki pitää avata):
![]()
Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen katsomoissa
Raipekin varmaan häpeää, että Osasto käyttää hänen pelinumeroaan nimessään. Tähän on helppo ratkaisu. Nimi voidaan keväällä päivittää Osasto 42:ksi ja jatkossa aina kun kausi päättyy pettymykseen, kasvattaa numeroa yhdellä.keskustelu.jatkoaika.com
Ei mennyt niin kuin Strömsössä.
Sinun antisi tänne on pelkkää trollaamista ja mouhositäjatätä-psykoosia. Kannattaisi vaikka hakea apua noiden mouhofobioiden kanssa. Ei kukaan täysillä käyvä, itsetuntonsa kanssa sinut oleva aikuinen ihminen pyöritä tuollaista levyä nonstoppina viestistä toiseen.Taas näitä mouhotrolleja. "En lue foorumeitä mutta olen tietoinen lahtaus chantista nönnönnöö"
Painuppa vittuun.
Laita ignoreen jos ei kasetti kestä lukea viestejä jossa paljastetaan näiden mouhotrollien puuhat. Eivät ole ensimmäistä kertaa asialla ja tätä samaa jatkunut jo vuosia ja vuosia.Sinun antisi tänne on pelkkää trollaamista ja mouhositäjatätä-psykoosia. Kannattaisi vaikka hakea apua noiden mouhofobioiden kanssa. Ei kukaan täysillä käyvä, itsetuntonsa kanssa sinut oleva aikuinen ihminen pyöritä tuollaista levyä nonstoppina viestistä toiseen.
Elämme mielensäpahoittajien kulta-aikaa. Virheet olis hyvä arvostella vakavuuden mukaan. Silmiä ei kukaan sentään väännellyt onneksi.
No kyllähän Janko tässä kohussa on ollut hyvin vahvasti osastoa vastaan. Sen ei tarvi poistaa objektiivisuutta ja niellä jokaista rapalaa.Sinun antisi tänne on pelkkää trollaamista ja mouhositäjatätä-psykoosia. Kannattaisi vaikka hakea apua noiden mouhofobioiden kanssa. Ei kukaan täysillä käyvä, itsetuntonsa kanssa sinut oleva aikuinen ihminen pyöritä tuollaista levyä nonstoppina viestistä toiseen.
Kuvittelen 16v pelaajan joka kaikesta mitä pahoja huutoja ollut nähnyt kovaa kannatusta, byroja,
Hiukan epäilen että vaikka putkeen ei mennyt loppu että olisi vanhemmilleen sanonut pelin jälkeen että huomenna soitetaan Tapparalle kun en tällaisesta tykkää.
Juu ei ole lainkaan ovi käynyt viime vuosina Ilveksestä Tapparaan... Aika monta pienestä saakka matseissa käynyttä ja Ilves-logoa rinnassa kantanutta poikaa pelaa nyt Liigaa oransseissa. Itse asiassa moninkertaisesti enemmän niitä on nyt naapurissa kuin Ilveksen edustuksessa.Kukaan noista pojista ei halua vaihtaa seuraa, miettikää nyt saatana järjellä. Pienestä saakka matseissa käyneitä ja logoo rinnassa kantaneita poikia, jotka ihan yhtä lailla laulaa niitä mouholauluja kopissa.
Eilisillan huutelut alaikäisille olivat kuvottavia, mutta ei ole tapparalla luuri soinut sitten kertaakaan minkään seuranvaihdon merkeissäherätys
Niin ja se on osaston vika? Mieti nyt vähän itsekin mitä kirjoittelet.Juu ei ole lainkaan ovi käynyt viime vuosina Ilveksestä Tapparaan... Aika monta pienestä saakka matseissa käynyttä ja Ilves-logoa rinnassa kantanutta poikaa pelaa nyt Liigaa oransseissa. Itse asiassa moninkertaisesti enemmän niitä on nyt naapurissa kuin Ilveksen edustuksessa.
Eli nyt taas pois sieltä sarjakuvamaailmasta, kiitos.
Taas näitä mouhotrolleja. "En lue foorumeitä mutta olen tietoinen lahtaus chantista nönnönnöö"
Painuppa vittuun.
Muistanko oikein, että ainakin joissain aiemmissa koulukadun peleissä (edelliset wc?) ollut junnuja vetämässä chänttejä ja ollut jopa soihtuja mukana? Toki limsan voimalla ja pienemmällä porukalla.
Eilen tultu isommalla, vanhemmalla porukalla ja alkoholin voimin.
Aika kaukana olet maanpinnalta, jos luulet yksittäisen foorumikirjoittajan haluavan saati voivan tuhota jonkin porukan. Ei noiden touhut liikuta omaa elämääni muuten tippaakaan, mutta siinä vaiheessa kun seuran nimeä vedetään lokaan kusemalla kaikkien Ilveksen oletettujen arvojen päälle, tilanteesta on syytä ilmaista oma mielipide.Sinä olet koko forumhistoriasi ajan vihannut Osastoa ja käytät nyt tätä tapahtumaa polttoaineena siihen että saisit koko Osaston tuhottua mahdollisimman perusteellisesti. Et välitä faktoista paskaakaan vaan uskot kaiken mitä yhden viestin trolliprofiilit sulle syöttää.
Ja mitähän sitä mahdat selittää? Otin vaan kantaa typerään ja epätoteen väitteeseen jonka mukaan kukaan juniori ei haluaisi vaihtaa Ilveksestä Tapparaan.Niin ja se on osaston vika? Mieti nyt vähän itsekin mitä kirjoittelet.
Hupsista keikkaa, miten tässä nyt näin kävi!Sinun antisi tänne on pelkkää trollaamista ja mouhositäjatätä-psykoosia. Kannattaisi vaikka hakea apua noiden mouhofobioiden kanssa. Ei kukaan täysillä käyvä, itsetuntonsa kanssa sinut oleva aikuinen ihminen pyöritä tuollaista levyä nonstoppina viestistä toiseen.
Käyttäjä Tapparalainen bännätty tuplanickin käytöstä. Myös tuplanick bännätty.