Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Mää elättelen vielä toiveita.

Kyllähän Ilves voi julkaista uuden tiedotteen sitten jossain kohtaa missä kerrotaan mitä konkreettista ollaan TEHTY.

Toi tiedotteeseen kirjoitettu mitä pyritään tekemään on ihan diipadaapaa
Ainoa vaan, että tämä osa tuosta tiedotteesta ei ole koskaan pitänyt paikkaansa, niin tuskin tulee jatkossakaan mitään toimia:

”Pidämme yhdessä huolen siitä, että katsomokulttuurimme on turvallinen, kunnioittava ja Ilveksen arvojen mukainen.”

• Tykkää
Reactions: 000
Mää elättelen vielä toiveita.
Minä en. Seuran viesti oli laimea ja mitäänsanomaton joten tämä antaa Osaston älyköille sen kuvan että selvisivät "voittajina" tästä episodista. Nyt vaan vaietaan aihe hiljaiseksi kuten mouhofoorumilla konsanaan.

Harmi, sillä nyt ei ole mitään syytä tukea Osaston tai Niilojen toimintaa.

Harmi, sillä nyt ei ole mitään syytä tukea Osaston tai Niilojen toimintaa.
Pitaa pahaa?

Joo tiedän kyllä, että paljon on samaa porukkaa, mutta mielestäni se menee niin, että jääkiekossa se on Osasto ja jalkapallon puolella Niilot. Oli kyse sitten positiivisesta tai negatiivisesta huomiosta niin itse ajattelen sen noin.

Pitaa pahaa?

Joo tiedän kyllä, että paljon on samaa porukkaa, mutta mielestäni se menee niin, että jääkiekossa se on Osasto ja jalkapallon puolella Niilot. Oli kyse sitten positiivisesta tai negatiivisesta huomiosta niin itse ajattelen sen noin.
Jokainen tehkööt omat valintansa. Itse en ainakaan aio tukea selkärangattomien aikuisteinien toimintaa millään tavalla. Samoja arvoja nuo noudattavat oli kyse sitten kiekko- tai jalkapallokatsomosta.

Ei siellä sentään tappouhkauksia ole huudeltu niinkuin moni täällä väittää. Ei sillä, että itsemurhakehotukset olisi sen parempia.
Katselin videota tapahtumasta niin kyllä siellä tapa se huutoja ainakin kaikui. U18 pelissä.

Todella vahvaa elämänkoulu toimintaa ja en ole mitenkään kovin yllättynyt.

En mihinkään yleistämiseen silti lähde. Joka porukkaan mahtuu fiksua ja ei niin fiksua porukkaa.

Kyllähän kaikenlainen perseily vituttaa, mutta itselle Ilves on Ilves ja osasto on osasto. Ei tälläistä rivikatsojaa paljon heidän puuhat kiinnosta.

Paskaa toimintaa seurasi kädenlämpöinen rauhoittelu. Olisin kaivannut selkeitä toimenpiteitä.
Varmasti noista huutelijoista moni tunnistaa ihmiset, porttikieltoa näille. Lisäksi se Osaston oma tiedote on tärkeä. Nyt tuntuu sille, että Osasto on antanut tälle hiljaisen hyväksyntänsä.

Sä oot viskomassa täällä näitä sun onelinereitä nyt joka toiselle. Heräsitkö päiväunilta, kun aiemmin sut pistettiin ihan hiljaiseksi?

Eikös näistä pellen ja muiden "vittu sä oot tyhmä" huutelusta saa muuten nykyään bänniä?
Sua taitaa ahdistaa. Bannia, bannia. Sulle pitäisi antaa niin ei ahdistaisi. Laita nimi äläkä siellä Sonni huutele

Hölmöilty on se on iso fakta ja pahasti vielä. Tässä kun käydään sanallisesti eri someissa myös kannattajien jotka ei mukana olleet niin kimppuun. Okei he ovat itse hölmöjä haukkuessaan sun muuta kun koitettu vähän rauhoitella tätä. Nyt olisi vaan Osaston aktiivien otettava asiakseen ettei tulisi lisää tälläistä. Protesti oli aiheellista kyllä ja se varmasti herätti toimiston mikä on tunnelma peleissä jos rikotaan sovittuja juttuja. Nyt kaikki kusee vaan toisten muroihin vähän väliä jollain tavalla.

Olihan tuo astetta jämerämpi. Tuossa vähän kuin annetaan mun ymmärryksen mukaan viimeinen mahdollisuus Osastolle saada kuriin nämä larppaajat ja jos sama pelleily jatkuu niin jämerämpiä toimenpiteitä voi olla luvassa. Sitten onkin turha enää itkeä.

Alkaa olemaan touhu hupilupin mikä on täysin väärä suunta

Taitaa osa näistä larppaajista olla vielä sen verran nuoria, että asustelevat vanhempiensa kanssa saman katon alla. Tässä miettii, että onko mennyt kasvatus pieleen vai olisko se jälkikasvu kannattanut jättää tekemättä.

Alkaa olemaan touhu hupilupin mikä on täysin väärä suunta
Tässä juuri sanottiin, että jalkapallo ja jääkiekko erikseen.

Sen verran on kuitenkin sanottava, että tulee kohta näyttämään helvetin naurettavalta Niilon Poikien boikotti klubin kotipelejä kohtaan, kun itse pian toiminnallaan aiheuttavat sen, että kohta meiltä kaikilta kysytään hallin edessä henkilöllisyystodistukset. Toki toivon sydämeni pohjasta, että siihen ei tarvitsisi mennä.

Niilon Pojissa kun kuitenkin on paljon myös Osaston aktiiveja, johan sen televisiokuvistakin näkee.

Takaisin