Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Kysyn nyt vaan ehkä matkalla olleita, sillä tämän nostanut käyttäjä on aikaisemmin saanut bannit eri käyttäjällä foorumille ja tänään yritti toisella ja näemmä kolmannella onnistui.

Typerää käytöstä tottakai ja hyvä, että tuodaan ilmi, mutta haluaisin vaan, että joku voisi vahvistaa tämän oikeaksi ennenkuin aletaan lynkkaamaan ketään. Onko nämä oikeasti tuoreita kuvia jne.

Muitakin asioita on, miksi nyt hieman epäilen....
Sorry, tätä en tiennyt, mutta vastausta kaipaan myös

Sorry, tätä en tiennyt, mutta vastausta kaipaan myös
Kuvat varmaan olivat aitoja. En sitä epäile, mutta olivatko ne tältä reissulta?

Se tässä jää itselle vähän kirjoittajan tuplakäyttäjien agendan varjoon. Kaikki viestit oli mm. provoilua tai trollausta suoraan näihin kannattajaketjuihin.

PS. Kuvat on otettu screenshotilla jostain videosta.

Kuvat varmaan olivat aitoja. En sitä epäile, mutta olivatko ne tältä reissulta?

Se tässä jää itselle vähän kirjoittajan tuplakäyttäjien agendan varjoon. Kaikki viestit oli mm. provoilua tai trollausta suoraan näihin kannattajaketjuihin.
Ilves pelaa ekaa kertaa stadionilla ja vessa tarrotetaan Ilves logolla ja kirjotetaan keltasella tussilla seinille. Hmm, mahtoiko olla tältä reissulta...

Ilves pelaa ekaa kertaa stadionilla ja vessa tarrotetaan Ilves logolla ja kirjotetaan keltasella tussilla seinille. Hmm, mahtoiko olla tältä reissulta...
Voi hyvinkin olla siis tältä reissulta, eikä tarkoitus ole yhtään asiaa lieventää.

Mutta haluan ensin kuulla joltain hieman luotettavammalta lähteeltä asiasta, kuin tulokas- käyttäjältä, jonka aikaisemmat nikit on porttikiellossa provoilun ja trollailun vuoksi.

Jep ihan turha valittaa seuraavalla kerralla Tammelassa
Voin luvata sulle, että samat ihmiset ei valita vierasvessojen ulkonäöstä ja itse sotke niitä. Ite ymmärrän halua pitää kotialueen vessoja muovisessa edustavuudessaan, mutta vierasvessojen kuuluisi olla historiikkeja, joihin jokainen ryhmä laittaa omat jälkensä.

Paikkojen rikkomiset toki ihan eri asia.

Voi hyvinkin olla siis tältä reissulta, eikä tarkoitus ole yhtään asiaa lieventää.

Mutta haluan ensin kuulla joltain hieman luotettavammalta lähteeltä asiasta, kuin tulokas- käyttäjältä, jonka aikaisemmat nikit on porttikiellossa provoilun ja trollailun vuoksi.
Kyllä nuo on tältä päivältä.

1000093470.jpg

Miksi valittaa kun komean näköset on

Kaikki toimiikin vielä, mitään ei paskottu
Värikynät olisi voinut säästää paluumatkan värityskirjoihinsa tuo nuorisoporukka.

Voin luvata sulle, että samat ihmiset ei valita vierasvessojen ulkonäöstä ja itse sotke niitä. Ite ymmärrän halua pitää kotialueen vessoja muovisessa edustavuudessaan, mutta vierasvessojen kuuluisi olla historiikkeja, joihin jokainen ryhmä laittaa omat jälkensä.

Paikkojen rikkomiset toki ihan eri asia.
Olen toki samaa mieltä ainakin osittain, mutta ehkä minulla menee makuraja vähän alempana :D

Takaisin