rakitic
Luottopelaaja
Teillä on jo. Teidän tarroihin itsensä tägännyt Suokorte Kannattaa varmasti kertoa oma nimensä tarroissa, mitä liimailee pitkin kaupunkiaEi me haluta noita.
Kiinnostaiskohan KooVeeta?
Teillä on jo. Teidän tarroihin itsensä tägännyt Suokorte Kannattaa varmasti kertoa oma nimensä tarroissa, mitä liimailee pitkin kaupunkiaEi me haluta noita.
Teillä on jo. Teidän tarroihin itsensä tägännyt Suokorte Kannattaa varmasti kertoa oma nimensä tarroissa, mitä liimailee pitkin kaupunkia
Se oli kyllä.... neronleimausTeillä on jo. Teidän tarroihin itsensä tägännyt Suokorte Kannattaa varmasti kertoa oma nimensä tarroissa, mitä liimailee pitkin kaupunkia
Montako samaa viestiä ajattelit pistää? Tosissako odotat osastolta jotain virallista kannanottoa?- Osasto 41:stä tunnettujen naamojen tempaus oli tämä.
- Mikä oli idea ja aihe?
- Oliko Osasto 41:n mielipide vai yksittäisten ihmisten toimintaa?
Näyttää keskaria ja runkkausliikettä Eemeli Suomelle ja kaikille muille ja (lähes) kaikille seuran työntekijöille ryhmäkuvassa fanikatsomon edessä.
Ihan jopa kaksi olen nyt laittanut.Montako samaa viestiä ajattelit pistää? Tosissako odotat osastolta jotain virallista kannanottoa?
Laitan vaikka 10000 viestiä jos yksikään Osaston 41:n jäsenestä on näyttäneet keskisormea tai runkkausliikettä esimerkiksi Suomelle, Ikoselle, Janssonille, Laukkaselle, Peltomaalle, tai kenellekään muulle joukkueen pelaajalle näiden miesten ollessa jäällä.Montako samaa viestiä ajattelit pistää? Tosissako odotat osastolta jotain virallista kannanottoa?
"Voi olla että huhut eivät ole vain palstatotuuksia". Eli siis eikö meillä ole tietoa asiasta ja huudellaan kotipelissä jonkun "voi olla että ei ole vain palstahuhuja" perusteella???? Vai onko oikeesti jonkulaista faktaa että siellä on perseilty enemmänkin kannujahdin kannalta oleellisesti.Voi olla, että viime päivinä velloneet huhut eivät ole vain palstatotuuksia ja ainakin osa joukkueesta kampitti itseään kannujahdissa. En hyväksy sellaista, mutta minulla ei ole oikein muutakaan vaihtoehtoa kuin luottaa, että tuollaisessa tapauksessa joukkueessa osataan kesällä tehdä oikeita korjausliikkeitä.
No, jos osaisit kunnolla lukea, niin juurikin erotin sen aidon osaston ja sen kakaralauman heidän takanaan. Olivat(ovat?) selkeästi eri porukkaa. Huutelivat välillä toisilleenkin.Uskoisin, että sinäkin olet mimmien märkä päiväuni. Toisekseen varmaan sitten tiedät, ketkä siellä Osastossa sen kaiken duunin tekevät? Vai haukutko ensin kakaroita ja lopuksi kiittelet samoja henkilöitä?
Joo, ei tota pikkuporukkaa halua kukaan..Koovee ehkä sittenEi me haluta noita.
Tosi hyvä kirjoitus muuten mutta tästä lainatusta osasta olen eri mieltä. Ei tarvita näitä noloja pikku kusimuttereita yhtään mihinkään jatkossa. Protestoida saa toki mutta ihan perus käytöstavat voisi kuitenkin pitää mukana. Näillä ei ole mitään tekemistä kannattamisen kanssa vaikka asian itse kuinka siksi vääntävätkin. Toivottavasti eivät käy enää yhdessäkään matsissa.Myös ylärivillä protestoineita. Vaikka montaa se protesti harmittaa, niin on ihan turha haukkua pesunkestäviä Ilves-kannattajia mouhoiksi tai idiooteiksi siitäkään huolimatta, että tuo ei ehkä nyt kovin rakentava mielenilmaus ollutkaan.
No kyllä tuosta aika iso palanen aktiiveista menisi jos heidät nyt häädettäisiin tämän takia. Ei minustakaan tuo mielenilmaus mikään paras mahdollinen ollut varsinkaan enää lopussa, mutta nämä samat kaverit ovat kuitenkin käyneet varmasti sellaisessa +40 ottelussa kannattamassa Ilvestä äänekkäästi ja muutenkin käyttäneet paljon vapaa-aikaansa Ilvekseen ja sen kannattajakulttuurin kehittämiseksi.Tosi hyvä kirjoitus muuten mutta tästä lainatusta osasta olen eri mieltä. Ei tarvita näitä noloja pikku kusimuttereita yhtään mihinkään jatkossa. Protestoida saa toki mutta ihan perus käytöstavat voisi kuitenkin pitää mukana. Näillä ei ole mitään tekemistä kannattamisen kanssa vaikka asian itse kuinka siksi vääntävätkin. Toivottavasti eivät käy enää yhdessäkään matsissa.
Muulle osaston porukalle iso käsi ja kiitos mahtavasta meiningistä taas tällä kaudella!
Eritoten meillä. Valitettavasti.Tyylitajua ei voi ostaa.Vaikka asiat jurppii niin ei tos muutamien tempus kyl tyyliä ollut sit yhtään.Eteenpäin on menty fanikulttuurissa mutta aina löytyy niit jotka syystä tai toisesta haluaa vetää köyttä toiseen suuntaan.Niin meillä kuin muissaki seuroissa.
Jep ja mikä surullista niin sen kaiken hyvän keskelle mitä fanit luonu niin nämä hölmöilyt nousee aina esille näkyvästi. Toki se tarkoituskin ollu tällä porukalla mutta silti niin tyylitöntä touhua.Eritoten meillä. Valitettavasti.