Janko
Luottopelaaja
Aivan joo, internet toimii siis sielläkin.Sori hukku sana välistä, mutta siis kuvia tullu Mikkeliin asti Tampereelta.
Aivan joo, internet toimii siis sielläkin.Sori hukku sana välistä, mutta siis kuvia tullu Mikkeliin asti Tampereelta.
Nyt oli niin sekava kommentti että meni lukiessakin luottotiedot.En oo se keneltä pyysit, mutta näitä tullu Tampereelta tänne Mikkeliin asti jopa. Varmaa vaa "false flag" niinku sanoitte.
No onneksi perinteisesti kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta varmaan nuo kuvatkin pelkkä "false flag".Nyt oli niin sekava kommentti että meni lukiessakin luottotiedot.
No tuo lasissa oleva on samasta kohtaa jossa oli kadussakin tämä merkintä ja väitätkö todella että joku Osastolainen on Mikkelissä asti käynyt jonkun puukatsomon tägäämässä? Sitten sä heräsit.No onneksi perinteisesti kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta varmaan nuo kuvatkin pelkkä "false flag".
Ja takas Mikkeliin Vai ootko itse käynyt noi tekemässä?No onneksi perinteisesti kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta varmaan nuo kuvatkin pelkkä "false flag".
Voihan noi olla aitojakin, en epäile sitä. Ihmetystä aiheuttaa se että miksi joku tuhrisi Ilvestä pitkin Mikkelin jalkapallokenttää?No onneksi perinteisesti kuva kertoo enemmän kuin tuhat sanaa, mutta varmaan nuo kuvatkin pelkkä "false flag".
Niimpäs onkin. Tosin en osannut lukea tuota kirjoitettua lausetta oikein.Tuo kuvahan on Kaupista?
Jep. Itse olen nuoruudessa aikanani graffiteja maalaillut, mutta tuohon tägisotkujen hienouksiin en silloinkaan päässyt oikein sisälle.Tuo maalaaminen, mitä tässä ketjussa kuvia ollut on kyllä 100% sotkemista ja 0% taidetta. Jättäisivät noi hommat osaaville
Siellä on taas samat eskarilaiset kokoontuneet leikkimään sormiväreillä jotka noiden "tifotkin" suttailee.katso liitettä 5655katso liitettä 5656
Aivan huikeita taideteoksia naapurileiristä. Ja väittävät vielä, että Ilveksen kannattajat sotkevat...
Fihl vahvisti tämän tapahtuneen.
Siellä on ollu jollain Helsinkiläisellä pinna kireellä.
Alkoholi, huumeet, tai mielenterveysongelmat. Todennäköisesti näiden yhdistelmä.Mikä ihme saa jonkun tappelemaan maskotin kanssa? Etenkään maskotin joka ei tee muuta kuin tanssii lasten kanssa käytävällä?