Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

Musta IFK:n kanssa ei pidä ruveta häröilemään…ollaan samiksii, vaik eri puolella

Sen verran voin tästä kertoa että siellä oli Ifkn päädyssä sentteirit pystyssä jo avauserässä. Sitten taisi pari kollia lähteä ”kolttosille”

Se mikä itelle pisti silmään eniten oli "Sikaosasto Osasto 41" ja puoli porukkaa keskarit pystyssä, en arvosta
Sikakatsomo > Osasto41 oli ainakin yksi lakana.

Tod. näk. futispuolen Stadin Kingejä oli tullu reissuun mukaan häröilemään. Jääkiekkohan ei niitä kiinnosta juuri ollenkaan.

Sikakatsomo > Osasto41 oli ainakin yksi lakana.

Tod. näk. futispuolen Stadin Kingejä oli tullu reissuun mukaan häröilemään. Jääkiekkohan ei niitä kiinnosta juuri ollenkaan.
Jaa siinä oli ">" välissä. No, mun puolisokeat silmäni ei sinne asti nähnytkään. Silti, en arvosta miten joka ikisestä kylästä haetaan vihollisia. Ilves & IFK vastaan Paskavasara & Narrit olis mun puolestani ihan hyvät Stadi-Manse-rintamalinjat, mutta jos he eivät liittolaisia halua, niin mikäs siinä. Polttakoon kaikki sillat mitä eteen tulee...

Jaa siinä oli ">" välissä. No, mun puolisokeat silmäni ei sinne asti nähnytkään. Silti, en arvosta miten joka ikisestä kylästä haetaan vihollisia. Ilves & IFK vastaan Paskavasara & Narrit olis mun puolestani ihan hyvät Stadi-Manse-rintamalinjat, mutta jos he eivät liittolaisia halua, niin mikäs siinä. Polttakoon kaikki sillat mitä eteen tulee...
Etteivät vain olisi futispuolen idiootteja.

Muutama yksittäinen kallu yritti yksin päätyyn uhoamaan toisella erätauolla ja viimeisen erän aikana. Järkkärit poistivat katsomosta ja toivottivat hyvää kotimatkaa. Ei mitään sen ihmeellisempää.
En ole kyllä ikinä ymmärtänyt tätä tappeluiden hakemista jääkiekkopelien katsomoissa. Toivottavasti ajoivat vaikka Poriin ja menevät nakkikioskille hakeen tuttavuuksia, sieltä niitä varmaan saa kun kerran haluaa.

Takaisin