Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mitä mitä?Oliko lipunryöstäjä, kuka lähti niskapers otteella?
Hirmu jännää. Olix hei?Oliko lipunryöstäjä, kuka lähti niskapers otteella?
Mitä siellä riehutaan?Oliko lipunryöstäjä, kuka lähti niskapers otteella?
Niin että tulkoon ja vieköön liput ja bandiksen?Musta IFK:n kanssa ei pidä ruveta häröilemään…ollaan samiksii, vaik eri puolella
Ennen tätä ottelua olin samaa mieltä mutta noiden IFK-fanien käyttäytymisestä ja niiden lakanoista päätellen he eivät ilmeisesti arvosta meitä erityisen paljoa...Musta IFK:n kanssa ei pidä ruveta häröilemään…ollaan samiksii, vaik eri puolella
Mitäs siellä lakanoissa on lukenut?Ennen tätä ottelua olin samaa mieltä mutta noiden IFK-fanien käyttäytymisestä ja niiden lakanoista päätellen he eivät ilmeisesti arvosta meitä erityisen paljoa...
Se mikä itelle pisti silmään eniten oli "Sikaosasto Osasto 41" ja puoli porukkaa keskarit pystyssä, en arvostaMitäs siellä lakanoissa on lukenut?
Sikakatsomo > Osasto41 oli ainakin yksi lakana.Se mikä itelle pisti silmään eniten oli "Sikaosasto Osasto 41" ja puoli porukkaa keskarit pystyssä, en arvosta
Jaa siinä oli ">" välissä. No, mun puolisokeat silmäni ei sinne asti nähnytkään. Silti, en arvosta miten joka ikisestä kylästä haetaan vihollisia. Ilves & IFK vastaan Paskavasara & Narrit olis mun puolestani ihan hyvät Stadi-Manse-rintamalinjat, mutta jos he eivät liittolaisia halua, niin mikäs siinä. Polttakoon kaikki sillat mitä eteen tulee...Sikakatsomo > Osasto41 oli ainakin yksi lakana.
Tod. näk. futispuolen Stadin Kingejä oli tullu reissuun mukaan häröilemään. Jääkiekkohan ei niitä kiinnosta juuri ollenkaan.
Etteivät vain olisi futispuolen idiootteja.Jaa siinä oli ">" välissä. No, mun puolisokeat silmäni ei sinne asti nähnytkään. Silti, en arvosta miten joka ikisestä kylästä haetaan vihollisia. Ilves & IFK vastaan Paskavasara & Narrit olis mun puolestani ihan hyvät Stadi-Manse-rintamalinjat, mutta jos he eivät liittolaisia halua, niin mikäs siinä. Polttakoon kaikki sillat mitä eteen tulee...
En ole kyllä ikinä ymmärtänyt tätä tappeluiden hakemista jääkiekkopelien katsomoissa. Toivottavasti ajoivat vaikka Poriin ja menevät nakkikioskille hakeen tuttavuuksia, sieltä niitä varmaan saa kun kerran haluaa.Muutama yksittäinen kallu yritti yksin päätyyn uhoamaan toisella erätauolla ja viimeisen erän aikana. Järkkärit poistivat katsomosta ja toivottivat hyvää kotimatkaa. Ei mitään sen ihmeellisempää.