Kannattajatoiminnan lieveilmiöt ja häiriökäyttäytyminen

IMG_0488.jpeg

Siellä jo naapurin edustuskin vittuilee. Hyvä pojat.

Tämä aiheuttaa nyt myös sen että yhä harvempi tukee enää osaston tifo yms kassaa rahallisesti.

Kysynkin, miten meni noin niinku omasta mielestä?

Moni varmaan arvostaisi kun loppu kauden tifo-kassaan tulleet rahat lahjoitettaisiin Ilves Ry:lle tifoilun sijaan. Siellä kuitenkin meni vapaaehtoistyöt pipariksi.

Oliko ne soihdut sitten kielletty ennalta? Kyllä vai ei? Ulkonahan tuolla oltiin.

Meni pointti näköjään ihan ohi..repesin tuolle kirjoitukselle siitä, että joku nyt oikeasti jollain soihdulla yrittäisi pelaajia vahingoittaa:)

Eli eiköhän tässä nyt ollut katsojien turvallisuus kyseessä.

Hah, tutustuppa tuohon nimimerkkiin vähän tarkemmin. Pelkkää mouhojen nuolemista ja aivan selvästi "kalpalaiseksi" naamiotunut mouho joka vain ja ainoastaan paisuttelee tuota eilistä. Aivan satapinnanen false flag.

Edit: Aivan täyttä paskaa ja mielikuvituksen tuotetta tuo teksti. 12h tapahtuneesta ja kuulemma puhelimet ovat eilisestä saakka jo soineet tapparan toimistolla että "seuravaihtoja" tulee ja että tämä tulee näkymään kyllä liigassakin. Tuo käyttäjä ei ole kuopiolaista nähnytkään. Yllättäen ainoa viesti koskien KalPaa on Ilves-KalPa pelin jälkeen.
Kävin äsken tutkimassa Kilven viestihistoriaa. Hän olikin kirjoittanut uuden viestin ketjuun aiheesta. Joku oli vinkannut sille tästä naamioitunut mouho -viestistäsi ja se vastasi ketjussa siihenkin. On entinen KalPan junnu ja Liigankin puolella pelannut pelaaja, tietolähteensä Tapparan puolelta selvensikin ja aivan kuten @Hampaaton ruotsalainen kirjoitti, näistä lähteistä tuli foorumeiden ensimmäinen tieto Blichfeldin jatkosopimuksesta. En tämän perusteella usko käyttäjän olevan täysi satusetä. Kirjoittajan lähteen mukaan tyytymättömyyttä asioihin on ollut monella vanhemmalla aiemminkin ja se Koulukadun episodi katkaisi lopullisesti kamelin selän, ei se pelkästään siitä yhdestä tapahtumasta johtunut.

Minulle on sinänsä ihan sama, jos kaiken negatiivisen sivuuttaa piilomouhoiluna. Olen ainakin itse huolissani Ilveksen junnutilanteesta siltojen palaessa, vaikka tämä sinänsä Tapparalle tuntuukin sopivan. Junnujen vanhemmat ja hc-kannattajat näkevät monesti samat asiat aivan eri tavalla.

Takaisin