247.365.1931
Rivipelaaja
Höögöhööhöhöhöhhö, olet hauska. Varmaan tajusit mitä tarkoitin.Korjataan tän verran, koska Ilves ei ole perseestä.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Höögöhööhöhöhöhhö, olet hauska. Varmaan tajusit mitä tarkoitin.Korjataan tän verran, koska Ilves ei ole perseestä.
WööTuntuu menevän koko pointti muutamalta nimimerkiltä täysin ohi ja vastauksina pelkkää trollaamista. Osalla ihan asiallista keskustelua ja aiheen puolustamistakin. Se pihvi asiassa kun on se että kukaan ei ymmärtääkseni ole "pahoittanut mieltään parista tarrasta". Ongelma on se että jotkut teistä lätkii niitä kymmeniä mikä ei ole enää tyylikästä tai hienon näköistä eikä oikeastaan juuri eroa haukutusta USH:sta ja heidän sotkemisestaan. Teette ihan samaa hommaa.
No onneks ei aina tule vanhemmalta, koska muuten olisin mouho. Toki omista tytöistä olen kasvattamassa umpi-Ilveksiä.Itse olen tottunut miettimään, että seuraa ei valita, vaan että se tulee vanhemmalta.
Ja vannetta taas hieman löysemmälleYllättävät nimimerkit tuossa aiemmassa postauksessani nauruhymiöineen ja alapeukkuineen. Te olette varmaan ne samat vatipäät jotka möyrii sielä valkeakosken metsissä white boyssien kanssa. Kannattajakulttuuri on hieno asia ja se miten osasto sitä vie eteenpäin, valitettavasti vaan tuo pieni joukko skenelarppaajia pissii tässä muiden kintuille.
Tarrat = S-ryhmän tuotteiden hinnannousu.Yllättävät nimimerkit tuossa aiemmassa postauksessani nauruhymiöineen ja alapeukkuineen. Te olette varmaan ne samat vatipäät jotka möyrii sielä valkeakosken metsissä white boyssien kanssa. Kannattajakulttuuri on hieno asia ja se miten osasto sitä vie eteenpäin, valitettavasti vaan tuo pieni joukko skenelarppaajia pissii tässä muiden kintuille.